Forum Polityka, aktualnościKraj

Nowela ustawy o autostradach i funduszu drogowym wchodzi w życie

Nowela ustawy o autostradach i funduszu drogowym wchodzi w życie

truth and not a lie / 94.42.189.* / 2014-07-03 08:34
w 2012 GTC wykazała zysk 110 milionów zł.
a operator pobierający opłaty 18 milionów zł. zysku
Operator to oczywiście Group Five z Johanesburga, no przecież po co mają zarabiac Polacy, prawda (kontrakt za czasów premiera Belki)
właścicielami GTC sa szwedzka Skańska i brytyjski Fundusz Inwstycyjny John Laing po 30 % akcji. 15% ma Group Five. Resztę udziałów w GTC kontroluje NDI Autostrada, w której odnajdujemy dewelopera z Sopotu oraz fundusz TIIC mający siedzibę w luksemburskiej willi przy bulwarze Emmanuela Servais'a 20. Pod tym samym adresem działa grupa finansowa szwajcarskiego bankiera barona Benjamina de Rotschilda

GTC przekaże państwu odcinek A1 w roku 2039. Do tego czasu będzie pobierać opłaty za przejazd oraz rządowe dopłaty z Krajowego Funduszu Drogowego (opłata za dostępność).

Pieniądze na budowę GTC pożyczyło w Europejskim Banku Inwestycyjnym, Nordic Investment Bank i AB Svensk Exportkredit. Łączny dług GTC zbliża się do 1,5 mld euro (około 6 mld zł)

cały kredyt poręczony przez państwo ! zero zmartwień
(podobnie było z Laboratorium Frakcjonowania Osocza lobbying Kwaśniewskiego, nie ma laboratorium, dostalismy w plecy 65 mln USD)

wpływy GTC 2012
- 130 mln zł kierowcy za przejazd
- 490 mln zł. Krajowy Fundusz Drogowy. (z budżetu państwa) jakaś sprzedaż jakiś usług (?)
- ? opłata za dostępność autostrady

i tak to wyglądają kontrakty tego politycznego gangu lewactwa liberalnego.

Ile to na Polsce pasie sie zagranicznych cwaniaków !
Ale ciemny polski narod, zachwycony, ze może jechać do Londynu zmywać naczynia i tak jest wdzięczny tuskowi i wciąz go wybiera.

To tylko jeden przykład interesów III RP.
To juz wiecie dlaczego tak sie boja IV RP ?!

Najnowsze wpisy