Forum Forum inwestycyjneFundusze

Parasol- ing mnie oszukał!!!!!!!!!!!!!!!

Parasol- ing mnie oszukał!!!!!!!!!!!!!!!

justita85 / 83.238.20.* / 2008-10-10 12:05
Prawie dwa lata temu zdecydowałam się zainwestować pieniądze w fundusz parasol, tak wychwalany przez bank ING bank Śląski. w Sumie zainwestowałam 20 tys zł, Dzis z tych pieniedzy zostało mi 14tys!!!!!!!!!!!!! Były to oszczedności całego mojego życia i ta strata jest dla mnie ogromna. Nie wiem, czy teraz je wycofać te pieniadze, czy jeszcze jeszcze czakać z nadzieja na wzrost.. jestem wściekła!!!! Najgorsze jest jednak to, że gdzy stałam przy okienku bankowym inwestując te pieniądze, pytałam się bankiera, czy mogę coś stracić. On odpowiedział, że na pewno nic nie stacę z tych pieniędzy, które wpłaciłam, a staty moga dotyczyć jedynie odsetek, które zyskam. Czuję się oszukana. Nie znam się na przepisach dotyczacych inwestowania w fundusze, dlatego dokładnie wypyłam sie o to w banku. Szkoda, że nie nagrałam tej rozmowy, bo miałabym dowód jak postępuje się z klientami banków. Po prostu brak słów!!!!!!!!!!!!!!!!! Nie wiem ,co teraz robić;(
Wyświetlaj:
PIOTR886 / 83.26.26.* / 2022-02-20 10:02
Dlaczego pozwala się na okradanie klientów poprzez takie fundusze jak Investor Parasol.W całej tej złodziejskiej machinie udział biorą banki.Gdzie nadzór KNF.Wpłaciłem 13200 a po 4 latach otrzymałem 115oo.Gołym okiem widać kradzierz.Tego typu fundusze prosperują na polskim rynku'
Kammaa / 188.147.34.* / 2019-02-12 21:43
Mnie też oszukali. Dzisiaj wyłaciliśmy 6 tyś z zainwestowanych 15 tyś!!! Wpłacaliśmy w 2007 roku na fundusz budownictwa i nieruchomosci, który dziwnym trafem od momentu wpłaty tracił. W 2015 roku zlikwidowano ten fundusz i środki w wysokości tylko 6.500 przekazano na fundusz akcji środkowoeuropejskici. Ten fundusz ten ciągle tracił. I dziś dostaliśmy 6.189. Pani powiedziała, że to akcje i to ryzyko. Ale przez 12 lat żeby ciągle tracić to wstyd dla MAKLERóW INF.
Peter953 / 85.222.30.* / 2016-08-26 13:43