Mam pytanie dot. adresu, który należy wpisać w pit oraz co, poza dochodami, powinnam zawrzeć w deklaracji podatkowej. Jestem studentką, mieszkam w innym mieście niż jestem zameldowana. Na przestrzeni ostatniego roku pracowałam w trzech firmach, dwa razy na podstawie umowy o prace, jeden raz - zlecenia. W informacjach o dochodach, które dostałam od pracodawców jest zawarty adres zameldowania, podawałam go przy zawieraniu umowy (adres korespondencyjny był inny)oraz adres Urzędu to ten, w którym już się rozliczałam- znajduje się on w miejscowości, z której pochodzę. Ze względu na to, że już tam nie mieszkam wolałabym, aby wyrównanie zostało przesłane do aktualnego miejsca zamieszkania. Co więc mam wpisać w deklaracji odnośnie Urzędu Skarbowego (czy mogę go zmienić na ten, który znajduje się w miejscowości w której mieszkam), co odnośnie adresu zamieszkania i czy powinnam zawrzeć inne informacje (darowizny itp. mnie nie dotyczą).