Forum Forum inwestycyjneFundusze

PKO/CREDIT SUISSE Zrównoważony fundusz -co robić?

PKO/CREDIT SUISSE Zrównoważony fundusz -co robić?

Ewa12367 / 83.31.98.* / 2011-01-03 14:51
W lutym i kwietniu 2007 zainwestowałam w PKO/CREDIT SUISSE Zrównoważony fundusz po 5 tys. zł Teraz wiem że po 3 latach straciłam sporo. Jestem laikiem w temacie inwestowania i chciałbym aby ktoś mi doradził co zrobić czy zrezygnowac i wycofać to co zostało czy dalej czekać co będzie. Jakie sa prognozy co do tego funduszu? Z góry dziekuję za pomoc
Wyświetlaj:
RENCISTKA Z MIECHOWA / 46.204.58.* / 2012-06-11 11:17
5LAT TEMU ZA NAMOWA PRACOWNICY BANKU PKO W MIECHOWIE WPLACILAM NA KS. MIESZKANIOWA 9.500ZL.OBECNIE INWESTYCJA TA WARTA JEST 7.000ZL-STRACILAM 2.500TYS.+5LAT INFLACJI RAZEM OKOLO 3.500ZL.MAM RENTY 1000ZI.
hans kloss / 83.28.237.* / 2020-11-29 07:19
ten pko bp i tfi credid swiss to jest złodziejska k******* banda w stylu ambergolg tuska, to jest lipa, omijajcie tych zboczonych h****, okradają Polaków i Polskę, po to żeby szwajcaria dała swoim pieniądze dla tych którzy zrezygnują z pracy,
na pohybel ze złodziejami,
Hans Kloss
opiekuninwestora_pl / 2011-01-03 18:15 / -
Fundusz zrównoważony ma szansę odrobić straty ale raczej zajmie to lata. W ostatnich 10 latach połowa funduszy zrównoważonych zarobiła mniej niż lokata bankowa.

Na początek - proponuję zapoznać się z cyklem artykułów sprzed 2 lat:
http://blog.opiekuninwestora.pl/index.php/stracilem-w-funduszach-ponad-50-co-robic-cz1/

W ostatnim odcinku umieściłem poradę co zrobić, gdy ponieśliśmy straty wierząc, że w funduszach można zarobić po prostu wpłacając w nie pieniądze.

W skrócie - należy przyznać się do błędu - i uwierzenia w reklamy - i zacząć samodzielnie zarządzać własnymi inwestycjami. To naprawdę nie jest trudne. Fundusze to nie giełda i nie trzeba posiadać specjalistycznej wiedzy.

Podsumowując: