Forum Polityka, aktualnościGospodarka

Podatek dochodowy, ubezpieczenie i akcyza w jednym miejscu. Już od jutra

Podatek dochodowy, ubezpieczenie i akcyza w jednym miejscu. Już od jutra

Wyświetlaj:
prawda_prawda / 78.8.61.* / 2015-08-31 15:33
Oszustwo totalne!!!
Oprócz propagandy wszystko idzie na żywioł!
Urzędnicy dostali po kilkadziesiąt aktów prawnych do nauczenia się w parę dni.
Parodia!!!
O. / 37.248.254.* / 2015-09-01 12:24
Dokładnie, a wg "przełożonych" to jest przecież bardzo proste...., a jak nie wiesz to zadzwoń Przy podatniku do eksperta albo KIP..., zero szkoleń, najlepiej przez platformę w godzinach pracy, zero pomocy. A wymagania ogromne.
--
Komentarz wysłany ze strony mobilnej
http://m.money.pl/
BOLĄCA OPINIA !!!! / 62.133.159.* / 2015-08-31 13:02
WOGÓLE SPRAWA Z PODATKAMI TO COŚ DZIWNEGO W NIEKTURYCH SPRAWACH !? ,,MOIM ZDANIEM JEST TO WYŁUDZENIE RABUNKOWE " TYCH INSTYTUCJI !. JEŻELI PRACUJĘ JAKO PRACOWNIK W FIRMIE ,A MOJE MIENIE WSPULNE Z ŻONĄ TO DOM I DZIAŁKA NA KTÓRĄ CIĘŻKO PRACOWAŁEM PRZEZ CAŁE ŻYCIE. JA PŁACĘ PODATKI OD SWOJEGO MIENIA ,. GMINY WYŁUDZAJĄ PIENIĄDZE OD LUDZI ,,OD SWOJEGO MIENIA" . OBSERWUJĄC PRZEZ LATA JA NIE WIDZĘ ŻE WOKUŁ MOJEJ DZIAŁKI JEST COŚ KOLWIEK ROBIONE NP (UTWARDZENIA DRUG , PRZEBIERANIE ROWÓW ) OGÓLNIE PODNOSZENIE JAKOŚCI OKOLICY Z TYTUŁU TYCH PODATKÓW? . BYŁEM 3 RAZY W GMINIE W TEJ SPRAWIE (ZAWSZE ODMOWNIE) GMINY NIE MAJĄ ŚRODKÓW ! ,LECZ PRAWDA JEST TAKA ŻE WYŁUDZAJĄ ŚRODKI !!. GMINY WYŁUDZAJĄ PODATKI KTÓRE NIE WIADOMO W CZYJE RĘCE TRAFIAJĄ . MOGĄ TO BYĆ WYŁUDZENIA OSUB KTÓRE PIASTUJĄ ŻEKOMO ORGAN WŁADZY ! . PODATEK MOŻE BYĆ CZYMŚ INACZEJ JAK WYŁUDZENIEM NA CELE WIDMO ?????????? .POZA TYM SĄ POROBIONE GMINNE BANDY ,,RODZINNE" KTÓRE NIE DOŚĆ ŻE MAŁO ROBIĄ ! ICH PRACA JEST ŻAŁOSNA BEZ STRESU BEZ NARAŻANIA ŻYCIA ,PROSTE ŻERUJĄ NA LUDZIACH ! TAK DALEJ BYĆ NIE MOŻE !!!!!
Oserwator 1 / 46.77.124.* / 2015-08-31 12:52