Forum Polityka, aktualnościGospodarka

Podatki to haracz? Kapitał nie ma narodowości? Morawiecki: to fałszywa filozofia

Podatki to haracz? Kapitał nie ma narodowości? Morawiecki: to fałszywa filozofia

Wyświetlaj:
realistka / 109.173.213.* / 2016-04-24 15:28
Nie mam nic do p. Morawieckiego, ale mam za to dużo do Państwa. Płaciłam uczciwie podatki, ZUS i wszystkie przewidziane prawem " haracze " typu opłata za TV i radio. Radia nie posiadam. Na emeryturze państwo mnie oszukało, zmieniając przepisy emerytalne, przez 41 lat nie dostałam mieszkania pomimo pełnego wkładu, a dzisiaj oferuje mi kilka tysięcy rekompensaty. Miałam pełen wkład na przedpłatach na samochód, a odbierając auto musiałam dopłacić kilkanaście milionów ( 91 r.)
Płacę na fundusz zdrowia, a do lekarza nie mogę się dostać, Jeśli jestem chora to lekarza specjalistę potrzebuję natychmiast, a nie za dwa lata. Kiedy potrzebowałam specjalnych odżywek dla chorego dziecka i nie było mnie na nie stać, pomimo niezłych zarobków, państwo też nie pomogło, ale w tym czasie dopłacało przez lata, do mieszkania sąsiadom, którzy nie hańbili się pracą bo stale chlali. Nieważne jaki ustrój i jaka partia rządzi, państwo zawsze miało mnie gdzieś.
To państwo nauczyło mnie nie wierzyć w żadne szczytne zapewnienia dotyczące ogółu. Mam państwo tam , gdzie ono mnie ma. Pomagam jedynie konkretnym jednostkom, bo to kiedyś pojedyńczy ludzie mi pomogli.
racjonalista776 / 213.238.77.* / 2016-04-24 14:55