Forum Polityka, aktualnościGospodarka

Polskie koleje. Wasiak w Sejmie: 600 mln zł na oddłużenie Przewozów Regionalnych

Polskie koleje. Wasiak w Sejmie: 600 mln zł na oddłużenie Przewozów Regionalnych

Wyświetlaj:
Zenek W / 78.88.137.* / 2014-11-30 20:30
ZLIKWIDOWAĆ CAŁKOWICIE PR A PIENIĄDZE PRZEZNACZYĆ NA KOLEJ MARSZAŁKOWSKIE BO PR TO STUDNIA BEZ DNA ZA 2 LATA ZNÓW BĘDZIE DŁUG TAKI SAM JAK NIE WIĘKSZY ,TABOR TO TOTALNA PORAŻKA JEDYNE EZT-Y TO KUPA ZŁOMU ŻEBY LUDZIE WIEDZIELI CZYM JADĄ TO BY NA NOGACH POSZLI
Z POWAŻANIEM PRACOWNIK PR
guru122 / 77.253.232.* / 2014-11-28 14:09
Sprywatyzować PR!!! Jak długo podatnik będzie jeszcze ładował kasę w to styropianowe[...]

### Post edytowany z powodu złamania regulaminu Forum Money.pl ###
H Szatkowski / 2014-11-27 10:03
A w jakiej kondycji mają być PR, skoro właściciele Spółki działają w pewnej schizofrenii właścicielskiej. Chodzi o kilku już Marszałków, którzy mają swoje spółki, które wprost z PR konkurują.
Przecież sytuacje, gdy 'marszałkowski' przewoźnik podejmuje przewozy na na linii czy w relacji, którą PR nie były i nie są zainteresowane od lat należą do mniejszości.
asmadeusz / 31.128.12.* / 2014-11-27 06:37
Cytuję - "Problemem jest także niedoinwestowanie taborowe spółki i wysokie koszty działalności" - a co rząd myślał że taborem z panowania Gierka spółki uzyskają jakikolwiek zysk. Skoro utrzymanie takiego przestarzałego taboru kosztuje krocie. EZT nadają się tylko na złom, a pieniądze uzyskane po części można przeznaczyć na zakup nowego taboru. A tu minister Wasiak odkryła Amerykę, jakby wcześniej o tym nie wiedziała że sytuacja PR jest zła. Jeszcze jedno wpływa na złą kondycję ceny biletów, dla przykładu podam to co ja robię: jadąc Regio 10 km do miasta bilet kosztuje mnie 4,6 zł. Niespodzianka jest w odległości bo kupując bilet od sąsiedniej dalszej stacji na odległość 14 km zapłacę 2,5 zł. Wszędzie tak jest podejrzewam, a ludzie nie wiedząc że można kupić tańszy bilet bo konduktor albo kasjer nie powie że można kupić bilet na dalszą drogę i zapłacić mniej wybierają busy, autobusy przewoźników.
Niezły bałagan, przecież większość ludzi nie sprawdza cen biletów w internecie, a ci co rzadko podróżują tym bardziej nie będą wiedzieli. Do tego wizerunek przepełnionych zapchanych pociągów nie tylko IC ale także PR dokłada się do spadku klientów.

Najnowsze wpisy