Najpopularniejszy w Polsce portal o finansach i biznesie

Praca w RUCH

skomentuj
Money.pl / 2007-07-02 18:42
Komentarze do wiadomości: Praca w RUCH.
Wyświetlaj:
byly ajent z sekocinskiej / 37.47.40.* / 2016-08-25 21:49
nie wierzcie w to ze ruch nie oddaje kaucji czy ostatniej wyplaty ze tzeba na zwrot dlugo czekac to nie jest prawda ja otzymalam zwrot pieniedzy jak i rozliczenie remanentu zaraz po 2 tygodniach
były agent / 89.67.79.* / 2016-08-26 05:38
ja czekałem na rozliczenie końcowe i zwrot weksli prawie 4 lata ,jak postraszyłem prawnikiem to oddali weksle z napisem że RUCH nie rości żadnych pieniędzy z tytułu prowadzenia kiosku w latach 1998-2013 r
byly ajent z sekocinskiej / 37.47.40.* / 2016-08-25 21:46
witam bylam ajentem w ruchu odeszlam miesiac temu a dzis dostalam rozliczenie remanentu i wplate pieniedzy na konto pisze zeby przekazac ze ten kto uczciwie pracuje i rozlicza sie z utargów przez cały okres pracy jak i po zlozeniu wypowiedzenia jest tez uczciwie potraktowany przez ruch moj remanent to 300 zł a kaucje i ostatnia wyplate co do grosza otrzymałam dzis na konto dziekuje sieci ruch za współprace a takze kierownikowi najlepszemu jakiego mialam pani justynie na ktora zawsze mozna bylo polegac moim problemem w ruchu byly tylko godziny pracy ale ogolnie prace te wspominam super naprawde rozliczajcie sie uczciwie rozmawiajcie z kierownikiem o kazdym problemie a ruch tak jak ze mna tak i z wami rozliczy sie uczciwie. jak zmienia sie godziny pracy to zastanawiam sie nad powrotem do ruchu.
zyzyk / 89.73.186.* / 2016-08-26 21:30
witam,zawsze nie mialam problemu z gaztami,inntaryzcje na gazetach zawsze max 30 zl na minuie kiosk mialam 4 lata i przy rozliczeniu koncowym nagle sie zrobilo prawie 500zl na minusie na gazetach.Po dokladnym sprawdzeniu okazalo sie ze nie przyjeli mi 45pozycji gazet ktore zdalam
.pisze od ponad miesiaca reklamacje,i ruch nie raczy nawet odpisac,uwazam ze maja w du..e to co ja pisze,tak sie nie robi,kupa zlodziei i nic wiecej
byly ajent z sekocinskiej / 37.47.40.* / 2016-08-26 21:56
to jest proste ja pojechalam z gazetami bylam na ich przyjeciu bardzo duzo gazet mi gazet omineli przy skanowaniu ale ja pilnowalam i skanowali jeszcze raz jak komus zalezy zeby nie bylo manka musi umiec o siebie zadbac
MF2KEN5G / 37.47.17.* / 2016-08-26 16:50
Skoro miałaś takie super relacje z kierownikiem to zamiast odchodzić trzeba było wynegocjować inne godziny otwarcia... nie wszystkie kioski są czynne w takich samych godzinach i z tego co wiem to kierownicy mogą się zgodzić na skrócenie godz otwarcia.
byly ajent z sekocinskiej / 37.47.40.* / 2016-08-26 21:53
jak pracujesz w ruchu to wiesz ze za skrocenie godzin pracy zmniejszana jest stala kwota z wyplaty na co nie moglam sobie pozwolic ja pisze o ogolnych relacjach z kierownikami to jest proste obchodzisz sie uczciwie to ciebie tez traktuja uczciwie
jakjakochamruch / 8.37.230.* / 2016-08-26 10:48
A wiesz że zatrzymanie ostatniego przelewu nie jest uczciwe? Po to są zabezpieczenia żeby ewentualnych roszczeń dochodzić z tych zabezpieczeń, a nie z płatności za fakturę, która ma jasno i wyraźnie określony termin płatności.
j 23 znowu nadaje / 79.185.142.* / 2016-08-26 11:37
Masz rację ale co do rozliczeń finansowych to Ruch bardzo często ich nie przestrzega .Na 5 tys. za przedłużenie umowy na odbiór prasy musiałem czekać kilka miesięcy
Buzia1 / 89.74.240.* / 2016-08-23 22:54
Mam pytanie: jak u Was wygląda kwestia rejestracji SIM? Dla mnie osobiście to banał pod techniczym względem. Ale klienci nie wiedzieć czemu i tak leZą do salonów.U Was też tak jest? Kupują, mówię, że mogą zarejestrować za darmo i od ręki - słyszę nie dziękuję. Właściwie co kilkunastu Klient rejestruje.... hmmmm
były agent / 91.208.93.* / 2016-08-25 06:16
a może chodzi o to że klient kiosku nie ma zaufania do kioskarza jeśli chodzi o ochronę danych osobowych
Buzia1 / 94.254.129.* / 2016-08-25 09:17
Były agent @ może i masz rację... generalnie ja mam 70% stałych klientów...
Znamy się.. no nic .. pewnie tak ma być
były agent / 89.67.79.* / 2016-08-26 05:46
i może o to chodzi że te 70% klientów których znasz nie chce abyś wiedziała gzie mieszkaja i jak się nazywają
j 23 znowu nadaje / 95.49.201.* / 2016-08-24 09:59
co tak słabo agent 12 co dzień kilkadziesiąt rejestruje i dzięki temu zarabia wielkie pieniądze
Buzia1 / 94.254.130.* / 2016-08-24 10:09
No i tu pies pogrzebany.... ja też chcę. Może to kwestia mojej lokalizacj???
j 23 znowu nadaje / 95.49.201.* / 2016-08-24 12:09
raczej słabo się starasz a może nie ogarniasz tej pracy
Buzia1 / 94.254.130.* / 2016-08-24 16:26
J23znowunadaje@
Jak tak mają wyglądać Twoje odpowiedzi to może nie odpowiadaj.
Ogarmiam bardzo dobrze, pytam o opinię na temat, a nie ocenę mojej pracy.
Niestety Twój ton pokazuje, że jak się chce zapytać o cokolwiek, a nie tylko jeczec i hejtować to niestety nie ma szans na Odpowiedź. Ciekawe dlaczego?
j 23 znowu nadaje / 95.49.201.* / 2016-08-24 18:40
Nie oceniam Twojej pracy tylko próbuję znależć przyczynę słabych wyników.Przecież nie wszyscy muszą mieć to coś do handlu. Trzeba brać przykład od najlepszych .Zobacz bussybussy nigdy nie jęczy jak Ty że zła lokalizacja czy głupi klienci. Trzeba się brać do roboty bo przez takie ciapy ta firma upada
Buzia1 / 94.254.129.* / 2016-08-25 09:14
J23znowunadaje@ - nigdy nie nazwałam Klientów głupimi (żyje z nich), nigdy nie powiedziałam, że mam złą lokalizację.
Chodziło mi o rodzaj lokalizacji- ja mam prawie same biura...
miki745 / 91.218.216.* / 2016-08-23 19:05
Masz rację Grażyna tu już nie ma o czym pisać i z kim od czasu do czasu tu zaglądam i nie ma tu "normalnych" ajentów same bzdury zresztą celowo pisane....
Grazyna_55 / 95.160.156.* / 2016-08-23 17:15
Dawno tutaj nie pisałam bo uważałam że nie ma sensu nikogo przekonywać że jest tak a nie inaczej.
Jedno wiem i zdania nie zmienię, Ruch żeruje na ajentach i wykorzystuje jak sie da żeby ściagnąć kasę.
Resztę opiszę innym razem jak już wszystko się wyjaśni.
jakjakochamruch / 8.37.230.* / 2016-08-09 09:59
Dziwnym trafem bussybussy i buzia1 piszą z tego samego urządzenia
były agent / 91.208.93.* / 2016-08-17 06:13
jak czytam wpisy do dochodzę do wniosku że cały ten RUCH to dom wariatów
Buzia1 / 94.254.130.* / 2016-08-16 09:57
Rozczuliłam się.... Panie Jakjakochamruch - proponuję zgłębić wiedzę w temacie numerów IP i ich przydzielania w urządzeniach mobilnych....bussybussy... chętnie Panią poznam.
bussybussy / 94.254.131.* / 2016-08-09 21:05
A to zes mnie wystraszył! Normalnie cały dzień sie trzęsłam, czy mi tu jakas buzia zza gazet nie wyskoczy i telefonu nie wyrwie,żeby posta jakiegoś wpisać!
ja 1 / 78.88.30.* / 2016-08-09 11:19
bo jedna i ta sama osoba jest... :))))
bussybussy / 94.254.131.* / 2016-08-09 21:14
Ot i forum prawde ci powie. Ale jak sie zaraz dowiem, że jakjakochamruch to też ja, albo róh, albo i sam sadams, to chyba wymięknę.
Sadams / 89.73.72.* / 2016-08-13 19:51
bussybussy jestem agentem nie pracownikiem ruchu bo niebardzo zrozumiałem pozdrawiam Sadams
jakjakochamruch / 8.37.230.* / 2016-08-10 08:39
A jakie masz teraz inne wyjście? Musisz konsekwentnie zaprzeczac i próbować odwracać kota ogonem
szklarek / 2016-08-09 10:06 / Tysiącznik na forum
Tego na 100% nie wiesz, bo niewidoczna, czwarta część IP obejmuje przecież 256 różnych wartości....
róh_ / 109.241.38.* / 2016-08-21 11:31
Co z tego, że czwarta część IP jest niewidoczna? Wielkie firmy mają kilka łącz internetowych z puli o bardzo podobnych IP, tak samo jak telefony, mają setki numerów i chyba wszyztkie zaczynają się od sześciu takich samych cyfr.
szklarek / 2016-08-21 20:15 / Tysiącznik na forum
Tak. Tylko, że 'wielkie firmy' to też Play czy UPC. Każdy abonent w kraju takiego dostawcy ma IP z tej samej puli. I w Tczewie i w Poroninie. Abonent.
jakjakochamruch / 8.37.230.* / 2016-08-22 15:42
Ja piszę z Playa i mam zawsze ten sam numer kiedy używam telefonu. Być może masz rację, ale dziwnym trafem osoby piszace z IP sąsiednich bussybussy i buzi czyli 94.254. I sąsiednie do 130 w trzecim czlonie, mają identyczne poglądy na temat ruchu. W sumie to i tak nieważne, ważne jest to że coraz mniej kiosków na polskich ulicach
polpol6997 / 176.56.230.* / 2016-08-07 10:01
Koleżanki i Koledzy mam do was prośbę nie piszcie źle o ruchu to nasz pracodawca. Nie jest tak źle jak niektórzy przedstawiają a kto przyszedł do tej pracy to chyba wie na co się godził - godziny pracy, brak toalet, monitoring wyjść z kiosku i inne obowiązki codzienne. Natomiast wczoraj mieliśmy towarzyskie spotkanie z dwoma ajentami. U wszystkich w lipcu przez 7 dni trzeba było dzwonić do for.com bo nie działała sprzedaż. 7 dni na 26 dni pracy kiosku. 7 DNI! W bieżącym miesiącu były już to 2 dni a było 6 dni gdzie kiosk był otwarty. 2 dni nie działała kasa i w tym 1 dzień rejestracja kart!!! Zaprzyjaźniny serwisant powiedział, że for.com obsługuje takie sieci jak Biedronka czy Lidl. Przecież te sieci dawno by ich pogoniły jakby nie działa spredaż w sklepach a działa. Kierownik i serwisant zgodnie stwierdzili, że problemem są nieprzetestowane funkcje monitorowania wyjść wrzucene do kiosku przez informatykę ruchu. W biedronce czy lidlu tych funkcji nie ma więc ruch musi je sam testować co poprostu nie wychodzi. My już mamy dość myślimy o odejściu.

Prośba do Pana prezesa Gintera który udzielał się na tym forum. POMOCY!!!!!!!! Kiedy skończą się te problemy ze sprzedażą? Co Pan w tej kwestii zrobił?
Grazyna_55 / 95.160.156.* / 2016-08-23 17:17
A ja spytam jeszcze kiedy ta firma zacznie postępować uczciwie
jakjakochamruch / 8.37.230.* / 2016-08-05 08:42
Ruch dostanie odszkodowanie od inpostu. To tylko 4,2 mln, ale na premię na pewno starczy
jakjakochamruch / 8.37.230.* / 2016-08-01 13:21
I jak tam w tej wspaniałej firmie?
Na lotku też wam obcieli procent, ciekawe ile.jeszcze wytrzymacie.
bussybussy / 94.254.129.* / 2016-08-06 22:01
No z tym lotkiem to Ruch akurat moze sobie o prowizjach nadecydowac. Tak jak i ty mozesz. Ile totalizator da tyle masz. Ot cala filozofia.
j 23 znowu nadaje / 79.185.94.* / 2016-08-09 20:22
nieprawda to Ruch obniżył prowizję lotek nikomu nie zmniejszył a wręcz przeciwnie ostatnio były podwyżki min .dla Żabki
bussybussy / 94.254.131.* / 2016-08-09 21:08
Jeśli były podwyżki to tylko limitów wymaganego obrotu na kolekturę. Dopytaj dobrze.
j 23 znowu nadaje / 79.185.94.* / 2016-08-10 08:05
Lotto ustala prowizję dla Ruchu w zależności od obrotu ale to Ruch ustala wysokość prowizji dla agenta zgodnie zresztą z porozumieniem Lotto Ruch agent.Rolą agenta jest złożenie podpisu i wszystko w tym temacie
j 23 znowu nadaje / 79.191.100.* / 2016-08-04 10:37
A ja jestem zadowolony ponieważ po przejęciu firmy przez amerykanów moje kioski mają się dobrze no może z wyjątkiem jednego.Ruch tak trzymać.
roman1234 / 89.230.137.* / 2016-08-01 16:25
poszukuję gala wydanie specjalne? gdzie tego szukać?
zainteresowanykioskiemkoszalin / 188.146.129.* / 2016-07-25 14:33
Hej żona zastanawia się nad kiokiem. Czy centrala monitoruje tylko wyjście do wc czy oddzielnie siku i na dwójkę? To i tak trochę krempujace.

Przyjmujecie w centrali zgłoszenia jak ktoś jest np. chory i ma problemy zaladkowe delikatnie mówiąc lub ma okres i trzeba wymienić co nie co?
agent12 / 46.169.212.* / 2016-08-11 09:26
Panie z Koszalina. Prawda jest taka: jak żona nie kradnie, jest w miare ogarnieta i umie czytać ze zrozumieniem, to niech bierze kiosk w Ruchu i nie przejmuje sie tymi super rozdmuchanym o tematem kar czy toalet. O tym, ze prowadzac kiosk nie wykladasz swojej kasy na towar, czy o tym ze mam w kiosku coraz wiecej fajnych uslug za ktora dostajemy konkretna kase na tym forum nie przeczytasz. Na przyklad rejestracja starterow - z sieci handlowych tylko w ruchu. Miala spasc sprzedax starterow a mi wzrosla. Dzieki temu ze mam kiosk ruchu. Wiem, wiem, zaraz zacznie sie hejt, ze ja tez podstawiony, ze kret i ze sie nie znam. Standard tego forum. A prawda jest taka, ze jak ktos ma dobry kiosk to bedzie go bronic pazuramo i opowiadac, jakie tu szambo zeby kandydatow zniechecic. Pan z Koszalina, to moge to jasno napisac, bo dla mnie Koszalin to nie konkurencja :-)))
były agent / 91.208.93.* / 2016-08-12 06:08
ile w mieście jest dobrych punktów na kioski -kilka albo kilkanaście które ajenci trzymają ,reszta to słabe punkty które są ciągle zamykane
j 23 znowu nadaje / 79.191.125.* / 2016-08-11 11:53
Panie z Koszalina to co napisał agent12 to w większości prawda . Najistotniejsze jest to że jeżeli ma się dobry punkt to jakoś się to opłaci. Niestety dobrych punktów jest coraz mniej a te które są do wzięcia ktoś zostawił bo pewnie szło mu kiepsko.Prawda jest taka że interes w kiosku jest coraz mniej opłacalny.Spada sprzedaż prasy ,papierosów,biletów o chemii nie wspomnę bo nawet Ruch zawiesił sprzedaż swoich marek .To na tym kiosk robi głównie obrót.Jeżeli chodzi o te fajne usługi zacznijmy od Vivusa.Proszę przejść się po okolicznych kioskach i popytać kioskarzy ile miesięcznie podpiszą umów i jaką z tego mają konkretnie kasę. Podobnie z ubezpieczeniem samochodu.Dalej Paczka w Ruchu . Średnio tygodniowo kiosk otrzymuje 12 paczek więc może to być 30 a może być 4 a nawet te 12 paczek nie ma konkretnej kasy.Co do starterów to agent12 może i bije jakieś rekordy w sprzedaży i rejestracji a tak naprawdę wiele osób woli iść do sieciówki bo tam ma lepsze bonusy. Żeby nie być posądzonym o hejt swoje wypowiedzi oparłem o ogólnie dostępne informacje jak wywiad z Dariuszem Stolarczykiem,oraz artykuły Bunt agentów i Ruch na bardzo ostrym zakręcie.Krótko mówiąc z faktami trudno dyskutować a tym nie zaprzeczają nawet obecni prezesi.Życzę podjęcia mądrej decyzji
max1910 / 83.12.28.* / 2016-08-01 09:20
czy ktoś się orientuje co to jest super expres wydanie specjalne, które trzeba zdać?????
benek ze śląska / 79.191.130.* / 2016-08-01 10:34
zafoliowana gazeta z papieżem
Buzia1 / 94.254.128.* / 2016-07-27 11:57
Co się ludziom na głowy rzuciło to ja nie wiem. Wyjścia do toalety są Nielimitiwane i nie trzeba pisać czy siusiu, inne sprawy czy okres....
Nie słuchaj Pan głupot sfrustrowany byłych pracowników.

Jestem poprostu zażenowana jak czytam takie NIEMERYTORYCZNYE wpisy i coraz bardziej się przekonuje, że mamy tu kreta z konkurencji.
konrado1234 / 94.254.224.* / 2016-07-29 08:13
Masz rację ja nie mam problemu żeby zamknąć i sobie wyjść gdzieś, sami sobie stwarzacie jakies kosmiczne problemy z zamknieciem kiosku na pare dni tez nie ma problemu tylko trzeba normalnie pogadać a nie siedzieć i pisać że nie można nic
kaśka683 / 31.1.146.* / 2016-07-30 09:48
Oczywiście że można wyjść. Tyle że każde dłuższe wyjście czy wcześniejsze zamknięcie trzeba zgłosić KSowi i oczywiście wpisać w komunikatorze. Ale na parę dni? To niestety nie jest realne. Kiosk musi być czynny! Kilkakrotnie starałam się o coś takiego ale nie dostałam zgody.
dyzio600 / 89.73.186.* / 2016-08-06 20:23
tak,można wyjść i więcej nie wracać co radze każdemu,bo tu nie jest praca tylko wyzysk,okradanie ajenta.Ja mam to już za sobą i jestem bardzo szczęśliwy.
bussybussy / 94.254.129.* / 2016-08-06 21:48
No chyba nie taki szczesliwy skoro ciagle na tym forum jeszcze siedzisz. Ja tu wyzysku nie widze. Czytalam umowe, jaką podpisałam, kiosk obejrzalam, reguly znam, co miesiac kase na konto dostaje. To co jest na pewno zaletą to stabilnosc tej pracy. W budzetowce, czy w innych firmach slyszy sie co i rusz o zwolnieniach, a tu jak kiosk prowadzisz jak trzeba to pracujesz. Kokosow moze nie ma, ale nigdzie nie ma.
Buzia1 / 94.254.131.* / 2016-08-08 16:09
Zgadzam się z bussybussy. O co mamy żal i pretensje? Że w pracy trzeba pracować i to góra egzekwuje? Poczytajcie sobie podobne fora o konkurencji.. szału nigdzie nie ma...
Można się w Ruchu spokojnie odnalezc. Ale trzeba pracować... mi nikt nie obiecywał, że będzie łatwo. Mi przed podpisaniem umowy kilka osób powiedziało na co uważać,żeby było ok. I jestem. Pewnie wolałabym wygrać w totka i leżeć na plaży....albo gdzieś. Z narzekania dzieci nie wykarmię. Wkurza mnie, że ktoś robi ze mnie idiotke, bo uczciwe pracuję....
Pani / 84.38.31.* / 2016-08-06 22:44
Sorry ale chyba nie wiesz co piszesz . Stabilność w ruchu, dobre . Prowadziłam kiosk 9 lat , zrezygnowałam i jest mi dobrze. Dostalam prace w biurze 5 dni w tygodniu od poniedzialku do piątku. Moze zarabiam najniższa krajowa ale mam urlop. W kiosku czasami nawet tyle nie miałam.
bussybyssy / 94.254.131.* / 2016-08-09 07:25
9 lat w jednym miejscu to jest wlasnie stabulnosc. Zdecydowalas sie na zmiane i to normalne. To naprawde normalne, ze ludzie po 9 latach zmieniaja prace. Teraz jak piszesz zarabiasz mniej ale masz urlop. No i dobrze. Twoj wybor. Kto inny woli wieksza kase i to tez bedzie jego wybor. Nie wiem tylko po co z rzeczy normalnych na rynku robic id razu takie wielkie aj waj.
ruchxxx / 94.254.227.* / 2016-08-03 10:30
Nie gadaj głupot bo można ja zamykam na tydzień i naprawdę można
kaśka683 / 31.1.148.* / 2016-08-03 10:51
Chciałam zamknąć ale mi nie pozwolili. Przed takim zamknięciem robisz jakieś większe zwroty prasy? Jak to wygląda?
były agent / 91.208.93.* / 2016-07-26 06:06
hej Panie z Koszalina niech żona najgorszej rzeczy w życiu nie robi zadając się z RUCHEM
annab43 / 2016-07-25 14:08
Czytałam.Zobaczymy ale najgorsze jest to że nie informują mas tylko ściema,że ruchu nie sprzedają.Nie jest dobrze.
misiek z Bielska / 178.37.132.* / 2016-08-03 11:08
na 100% RUCH sprzedają, z uwagi na publiczne tłumaczenia się prezesów (nie wiadomo kogo), pamiętajcie jedno gdyby to była ściema nikt nie komentował by sprawy, jestem pewien że RUCH się przygotowuje do ewakuacji....
agent12 / 37.7.158.* / 2016-08-06 20:10
Dlaczego sciema? Przeciez na rynku tak jest ze firmy sie sprzedaja i dzialalnosc toczy sie dalej. Dla nas tylko wazne, zeby nowy wlasciciel chcial w nasze kioski inwestowac.
Buzia1 / 94.254.131.* / 2016-08-03 17:07
Misiek.. rozwiń temat. Z tą ewakuacją
123ajent / 31.178.215.* / 2016-07-24 21:25
czytaliście artykuł w necie na temat problemów ruchu z powodu podatku handlowego? Jak myślicie jaki ruch wykona Ruch. Czy zmieni nam umowy na franczyzę?
Buzia1 / 94.254.131.* / 2016-07-28 16:47
Nie wiadomo co zrobią, ale dla nas to bez roznicy. Przecież Ruch żyje z Kiosków, więc jak je pozamykaja to z naszych pustych budek majątku nie będzie. Czekać trzeba na informacje i robić swoje.
nabrana / 87.205.150.* / 2016-07-28 10:52
Już jest franczyza.Potwierdzisz jak będziesz odchodził, nikt nie odchodzi bez obciążenia, te wszystkie działania RUCH-u a zwłaszcza system informatyczny,podlega pod NIK, prokuratora.Informatycy o tym nie mówią bo to tajemnica służbowa ale tylko łapią się za głowę i kiwają.
nabrana / 87.205.150.* / 2016-07-28 11:13
A jak nie wiecie drodzy państwo u kogo pracujecie to powiem wam . W 2010 roku RUCH został wykupiony od skarbu państwa przez Fundusz Inwestycyjny Lurena Investments B.V który jest zarządzany przez amerykańską grupe finansową ETON PARK.
Pracujecie na nich.
Buzia1 / 94.254.131.* / 2016-07-28 16:52
Wedel jest japoński, a Volvo chińskie i co z tego? Dla tych na dole to i tak bez roznicy ... kogo to? Jak ktoś w Biedronce pracuje to nie dyskutuje z portugalczykami tylko z lokalnymi władzami.
awow / 2016-07-26 13:01
A teraz to nie jest franczyza i to twarda?
123ajent / 31.178.215.* / 2016-07-26 21:02
jak poczytałam w necie to franczyza jest lepsza od ajencji. Między innymi dlatego, że sama ustalasz ceny i sama decydujesz o asortymencie, nie mogą ci narzucać z góry towaru.
konrado1234 / 94.254.227.* / 2016-07-25 07:15
Siedzę ponad 4 lata już w kiosku i powiem szczerze czytając czasem wasze wpisy jestem zdziwiony z lekka nie ma szału w Ruchu ale Wy sami chyba stwarzacie czasem problemy nikt nikomu nie robi problemu z wyjściem tak samo jak chcesz mieć wolne albo Wy macie takie problemy bo ja nie
dlakogo / 104.233.108.* / 2016-07-23 20:35
Że kasa ciągle przez to monitorowanie nie działa? - tak przez to zadzowń do forcom. Ja dzowniłem 3 razy!
Że zostało to zrobione dla bezpieczenstwa? - przecież blokady kasay od zawsze jest a co to za bezpieczenstwo co mozna klawiatuta obejsc
Że ktoś się boi bo mozna dostac kare - przecież są kary

To ciekawe kto za taki stan rzeczy otrzyma karę?
dzownciedoforcom / 93.115.95.* / 2016-07-23 20:26
Co prawda to prawda w tym tygodniu kasa nie znowu kasa nie działała przez to monitorowanie. Zadzwońcie jak nie działa do forcom i tyle. Szkoda tylko klientów!!! czasu i pieniedzy straconych oraz telefonów do forcom.
nieprzejmujciesie4321 / 89.163.135.* / 2016-07-23 20:22
wkiosku123 Zostaw ich to mali ludzie widać że podstawieni zajeli by sie lepiej tym żeby sprzedaz dzialala. Towaru nie ma przez to monitorowanie wyjsc ciągle awarie kasy a oni na forum pisza o dostatku.
bussybussy / 94.254.130.* / 2016-07-23 21:14
Tak tak. Podstawieni. Bo prawdziwy agent to ten co na forum narzeka. Ten co nie narzeka nie moze byc prawdziwy. Kolo mojego kiosku stoi taka pani ze straganem. Ona też narzeka - zimą że jej zimno, a ja tu o zgrozo w tym kiosku siedze i na koszt Ruchu sie grzeję. A latem znowu kobiecina narzeka, że jej gorąco a ja znowu zgrzyt bo mnie klimatyzacja chlodzi. No to po tych dzisiejszych wpisach to juz sie .musze zastanowic, kto tu jest agentem. Ja czy ta pani.
do początku nowsze
1 2 3 4 5 +25 +50
skomentuj

Najnowsze wpisy