Forum Forum prawneCywilne

Problem z reklamacją dekodera Polsat pilne!!!!

Problem z reklamacją dekodera Polsat pilne!!!!

zast88pl / 77.253.171.* / 2011-03-04 09:38
Witam wszystkich! Kupiłem w Cyfrowym Polsacie dekoder M100 wraz z abonamentem na pakiet Mini HD. W specyfikacji dekodera zamieszczonej na stronie internetowej ( http://www.cyfrowypolsat.pl/oferta/telewizja-cyfrowa/dekoder-m100-parametry-techniczne.cp) czytamy wyraźnie że w dekoderze możemy tworzyć listy kanałów ulubionych i sortować programy, w instrukcji znajdziemy tą samą informację włącznie z opisem jak tego dokonać. Problem polega na tym że jednak nie można (komunikat OPERACJA NIEDOZWOLONA). Jako że ta opcja była najważniejsza przy zakupie dekodera pojechałem do filii gdzie nabyłem dekoder z prośbą o wymianę na sprawny, odpowiedziano mi że w tym dekoderze nie można ustawiać list kanałów i że to nie podlega żadnej reklamacji. Na infolinii dostałem taką samą odpowiedź. Nie zamierzam na tym spocząć bo dekoder będzie użytkowany przez starszą osobę dla której problemem jest w krótkim czasie wpisywać numery programów składające się z np 4 cyfr.
Chciałbym złożyć pisemną reklamację tego dekodera tylko nie wiem na jakie zapisy w prawie się powołać, czy wogule mogę coś takiego zrobić, i ile polsat będzie miał czasu rozpatrzenie jej.
PS. najlepiej jakby ktoś mi wzór takiego pisma podał

Z góry DZIĘKUJĘ za pomoc!!!! (dekoder nabyłem 09.02.2011)
Wyświetlaj:
dno / 159.205.89.* / 2012-01-20 21:33
cyfrowy polsat nic sobie nie robi z klientów ja mam problem z dekoderem HD 5000 i już od ponad miesiąca nie mogę się doczekać na wymianę. zresztą nowe dekodery polsatu do badziewie.
tosia56 / 89.204.138.* / 2013-03-25 08:36
ja zawsze miałam problem z Polsatem podniosłam abonament na 90zł już nie mówiąc o wymianie dekodera a oni mi przedłużyli abonament na rok nie mam wszystkich programów myieszkam w Niemczech chyba ze sto raz dzwoniłam pisałam ale nie odpisują na Niemcy bezsens reklamowałam play i dostałam odp. chociaż pracują na terenie Polski nie jestem zadowolona z ich usług czuję się oszukana za co mam płacić powinni przeprosić i ja nie chcę mieć z nimi umowy
MaciejZ / 79.184.31.* / 2011-03-09 23:55
USTAWA
z dnia 27 lipca 2002 r.
o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej oraz o zmianie Kodeksu
cywilnego.
Darmowa porada telefoniczna http://www.federacja-konsumentow.org.pl/
krzysztof_wytrykus / 2011-03-07 20:28
Odpowie w ciągu 14 dni. Możesz odstąpić o umowy w związku z wprowadzeniem cię w błąd lub w związku z niezgodności towaru umową kupna-sprzedaży.
dk / 80.244.146.* / 2011-09-25 20:39
udało Ci się coś wskurać ??

Najnowsze wpisy