Forum Polityka, aktualnościGospodarka

Problem z reklamacją? Zwróć się do rzecznika!

Problem z reklamacją? Zwróć się do rzecznika!

Wyświetlaj:
dominisia9318 / 2011-12-06 17:36
Witam. Zakupiłam z mężem 6 krzeseł i stół. Przywieziono nam 3 krzesła w słoje a trzy jednolite. Chcieliśmy zamienić lub zwrócić i wybrać inne bądź też otrzymać zwrot pieniędzy. Jednak na żadną z tych opcji nie zgodził się kierownik sklepu, był nieprzyjemny. Jesteśmy niezadowoleni z takiego podejścia. Co powinniśmy zrobić? Jak odzyskać pieniądze?
DANUTA M / 89.228.113.* / 2011-12-01 17:44
witam mam problem z reklamacją drzwi zostały zakupione rok temu już po kilku dniach zaczeła odchodzić okleina na dole skrzydła zostały one zareklamowane a w odpowiedzi usłyszałam uszkodzenie mechaniczne dałam se na spokój ale nie cały miesiąc temu znów zareklamowałam ale z innego powodu przyjechał serwis i oznajmił że reklamacja jest zasadna napisał raport i kazał czekać na odpowiedz po dwóch tygodniach nadeszła odpowiedz reklamacja została odmowna uzasadnienie to nie ich wina od nich wszystko wyjechało ok wina leży po stronie sklepu w którym złożyłam zamówienie to po ich stronie leży błąd skutkiem nieszczelnych drzwi i wypaczenia skrzydła jest nie orginalny próg nie zamawiany od nich firma umywa ręce i każe udać sie z reklamacją do sklepu dodam że sklep już nie istnieje bo zbankrutował a sami właściciele uciekli za granice nie wiem co mam teraz zrobić
zawiedziona / 89.72.50.* / 2011-11-30 20:57
Mam problem z Play chciałam przenieść numer z Orange z okresem rozliczeniowym mając zaplacić karę za wcześniejsze rozwiązanie umowy . gdy zakupiłam telefon numer nie działał kazano mnie czekac tydzień zwlekano mnie w końcu powiedziano ze dostałam zastępczy ,a on nie jest mi potrzebny ile mam mieć telefonów i tk trw już 2 m-ce w końcu dostałam faktórę na opłatę pytam za co tamtego telefonu nie używam jestem w orange chciałam rozwiązać umowę z winy operatora bo nie wywiązał się zumowy jaeszcze kazał mi chodzić do orange i play o zmianę umowy ponieważ nastąpiłam pomyłka ,czy we wszystkim ma być winny klijent proszę o pomoc bo nie mogę sobie poradzicmam zszarpane zdrowie i nerwy tel 509578803
Pronto / 78.88.175.* / 2011-11-29 13:42
Witam. Mam problem z reklamacją kurtki.Rok temu kupiłam dość drogą kurtkę zimową w góry.Zaniosłam ją do reklamacji ponieważ kurtka jest koloru białego i niestety po praniu zaczęły prześwitywać czerwone podkłady na szwach nie wyglada to ładnie.Kurka ma wkład z membrany więc od początku prałam ją recznie i w specjalnym płynie do takich kurtek tak jak doradził mi sprzedawca.Niestety dziś się dowiedziałam że producent odrzucił moją reklamacje w opisie podał powód nie stosowania się do zaleceń producenta co mam w tym przypadku zrobić bo nie mam zamiaru tak łatwo odpuścić tym bardziej jeżeli ktoś zarzuca mi nie stosowanie się do zaleceń dodam że kurtka była prana zaledwie 4 razy Pozdrawiam
greczynka86 / 85.202.45.* / 2011-10-05 14:08
Witam mam problem.Zamówiłam plastikowe okna .w umowie byłe dwa plastikowe okna gdzie jedno skrzydło okna miało być uchylne .Wstawiono mi okna lecz ani w jednym ani w drugim okno się nie uchyla .Wpłaciłam zaliczkę i nie wiem co mam teraz zrobić .Firma wstawiła okno i odjechała .ja jednak nie chce takich okien bo na takie sie nie umawiałam .czekam na odpowiedz zależy mi bardzo na czasie
bazdor1 / 2011-10-01 09:24
witam mam problem z siecią play. od 16 grudnia składałem reklamację ponieważ zrywało mi połączenia. podawałem im liczne przykłady łącznie z datą dodziną czasem trwania połączenia..sprawa trwala w sumie ok pół roku i nic nie stwierdzono. powiedzieli ze to moja wina i rozmowy były zakończone przez drugą osobę... żenujące.. w czasie reklamacji zablokowali mi połączenia wychodzące. z tym sobie poradziłem.odblokowali mi je po jakimś czasie aby ponowić testy. oczywiście ze strony sieci wszystko było oki jak zawsze.. powiedzieli ze mam zle ustawiony telefon. telefon był ustawiony poprawnie, zresztą było zprawdzane to w trzech telefonach. zrobili ze mnie oszusta.. przez ten czas trwania nie płaciłem oczywiście rachunków aż do wyjaśnienia.. więc zablokowali mi tel. po zapłacie rachunków odblokowali mi tel..w abonamenci miałem 350 minut do wszystkich i 2 Gb internet. telefonu uzywałem jak zawsze ale zawsze płaciłem około 100 zł a tym razem dostałem rachunek na około 500 zł. zadzwoniłem więc i zapytałem co było powodem. panie powiedziała ze duż danych pobierałem z internetu wiec tłumacze ze mam pakiet 2 Gb i nie przekroczyłem tego. złożyłem reklamację.. w odpowiedzi otzymałem "Informujemy, iż od strony sieci nie stwierdzono nieprawidłowości. Opłaty zostały naliczone poprawnie.
W okresie rozliczeniowym od 20 sierpnia 2011 do 19 wrezśnia 2011 roku. Nie został przyznany abonament ze zwględu na nieterminowe opłacenie trzech zaległych faktur.
Wszystkie połączenia zostały naliczone jako kwota wydana poza abonamentem."
więc zadzwoniłem i poprosiłem aby mi przedstawiono taki punkt w umowie który na to zezwala i regulamin sieci.. pani po sprawdzeniu regulaminu stwierdziła ze nie ma takiego punktu ale przełożona powiedziała ze tak jest jak nie są opłaty w terminie.. czy jest to zgodne z prawem ??
mituna / 194.117.241.* / 2011-10-16 22:25
witam
ja też mam problem z PLAY z połączeniami i mmsami
życzę pomyślnego zakończenia sprawy.
bebe2601 / 2011-09-28 09:01
Witam Serdecznie!
Chciałam zareklamować buty ( ponieważ rozkleiły się) Pani w sklepie odmówiła przyjęcia reklamacji, twierdząc, że i tak zostanie ona odrzucona, twierdząc że ich sklep ma podpisaną umowę, że buty naprawiają tylko do miesiąca od ich zakupienia- buty zostały zakupione ok 3 miesiący temu. Co w tej sprawie można zrobić? pozdrawiam
Sławek Kardas / 195.225.249.* / 2011-09-26 15:31
Witam Serdecznie !
Mam pytnie ? Zamówiłem drzwi wewnętrzne do mojego mieszkania z firmą oferującą drzwi podpisałem umowę i wywiązałem się z płatności , po montarzu drzwi okazało się że nie są to te drzwi za które zapłaciłem (miały być wzmocnione blachą i wygłuszone w większym stopniu) zadzwoniłem do firmy Pan był bardzo zdziwiony i powiedział że oddzwoni (oczywiście nie oddzwonił)Teraz nie odbiera odemnie telefonu ! Co mogę zrobić !!! Pozdrawiam i czekam na odpowiedź !!!
Marcin Sztygiel / 46.113.220.* / 2011-09-24 00:31
Witam.
W 2009 r rozpocząłem budowę domu. Jednym z warunków uzyskania pozwolenia na budowe był projekt przyłącza energetycznego. Warunki przyłącza uzyskałem i wniosłem opłatę. W lipcu tego roku złożyłem podanie o przyłącze energetyczne. We wrześniu tego roku ( 2011) dowiedziałem się ,że jestem czwarty na liście, ale "energa" (firma ) nie zdąży zamontować skrzynki. Czy istnieje możliwość przyspieszenia prac energetyki, czy to jest państwo w państwie, które żądzi się swoimi prawami? pieniądze wzięli z góry i mają mnie (i nie tylko) głęboko w czterech literach. Ponadto goni mnie termin oddania budowy dla banku ,a przez opieszałość ten termin nie może być zrealizowany.
Pozdrawiam
marika_lutomska / 46.112.59.* / 2011-09-20 16:17
Witam! w maju tego roku zakupiłam drzwi wejsciowe zewnętrzne do domu. po 2 miesiącach na drzwiach zaczal schodzic lakier. Gdy udalam sie do sklepu aby zlozyc reklamacje sprzedawca poinformowal mnie ze sa to drzwi wewnatrzklatkowe i reklamacji nie uznal. Co zrobic gdy w czasie zakupu sprzedawca zapewnial ze sa to drzwi typowo zewnetrzne odporne na warunki atmosferyczne. producent drzwi rowniez nie chce uznac reklamacji.
Tomasz Z / 83.8.193.* / 2011-09-18 15:59
Witam,
kupiłem 1,5 roku temu laptopa (cena 2999) w ciągu tych dwóch lat oddawałem go do reklamacji ponieważ na matrycy pojawiały sie jakieś plamy i uszkodzone piksele. Po miesiącu od drugiej reklamacji znów pojawił się martwy pixel. W internecie dowiedziałem się iż nie tylko ja mam ten problem. Niebawem skończy się gwarancja i będzie znów to samo. Co zrobić? czy mogę ubiegać się o zwrot pieniędzy? nie chcę nowego laptopa ponieważ zraziłem się strasznie i prawdopodobnie nowy będzie miał tę samą wadę.
Proszę o pomoc
pozdrawiam Tomasz Z
landi115 / 93.176.202.* / 2011-09-18 13:30
PROSZE O POMOC kupilam wozek 25 lipca tego roku byl juz w reklamacji i teraz musze znowu go oddac bo wada z hamulcami jak byla tak nadal jest czy moge zarzadac zwrotu pieniedzy bo wozek jest mi potrzebny a nie chcialabym go caly czas reklamowac z gory dziekuje za odp
Daniel B. / 178.42.202.* / 2011-09-05 18:18
Witam, kupiłem używaną część do samochodu (elektronika).
Sprzedający zgodził się na przyjęcie reklamacji ale nie chce pokryć kosztów przesyłki które poniosłem.
Czy jest taka możliwość, aby pokrył te koszty?
Pozdrawiam.
Wioleta Lewandowska / 77.253.3.* / 2011-08-30 21:47
Witam.
W lipcu, tego roku kupiłam elektrycznego grilla.W czasie jego użytkowania okazało się, że jedna strona grilla wyskakuje i nie można jej zamocować na stałe, a oprócz tego cały tłuszcz z mięsa i wędlin wycieka wszystkimi możliwymi otworami, a co najgorsze zalewa w środku grzałkę. Boję się go używać .Na początku sierpnia oddałam więc go do sklepu. Sklep przyjął reklamację i odesłał go do serwisu. Niestety serwisant nie naprawił grilla, bo stwierdził, że sprzęt ten jest sprawny. Napisałam więc pismo do sklepu o ponowne rozpatrzenie reklamacji. Odpisał, że nic więcej nie może zrobić i że mam odebrać grilla. Czy mam odebrać niesprawny sprzęt? Co mam zrobić? Bardzo proszę o odpowiedź. Pozdrawiam.
jarog12 / 2011-08-29 16:50
Witam
We wrzesniu 2010 roku zakupilam telefon. Juz po kilku dniach po kupnie zepsul sie. Po otrzymaniu go z gwarancji telefon ponownie sie zepsul, znow po kilku dniach. Od tej pory stale oddaje telefon na gwarancje i problem wraca, pojawiaja sie tez inne usterki. Przy oddaniu stale prosze o wymiane, lecz zostaje on "naprawiony" a po jakims czasie znow sie psuje. Był juz oddany szesc razy. Teraz oddalam go siodmy raz i czekam na odpowiedz "ekspertow". prosze kontakt.

Najnowsze wpisy