Proszę o opinie

Marylka / 83.22.212.* / 2006-09-29 08:10
Witam wszystkich forumowiczów.Mam kasę do zainwestowania na ok 5 lat jestem amatorskim inwestorem i mam taką opcję przedstawioną przez Deutche bank i mam czas do poniedziałku.
Otóż 1/3 kasy w CITI Akcji
1/3 kasy w Arka-zrównoważony
1/3 kasy w Skarbiec-III filar w sumie koszty manipulacyjne wyjdą mnie 6,5% to b,dużo .Bardzo proszę o podpowiedz i opinie może ktoś ma lepszą wersję sprawdzoną w praktyce bo te pienążki są b ważne i nie mogę sobie pozwolić na wielkie ryzyko.Mam czas przez wekend do przemyślenia pomóżcie.Bardzo cenię opinie i propozycję, bo jest tu dużo dobrych finansistów oraż graczy giłdowych,czytam stronkę codziennie.Bardzo dziękuję i Pozdrawiam
Wyświetlaj:
pawlo / 2006-10-01 22:34 / portfel / Bywalec forum
jeśli na 5 lat to polecam AEGON brak kosztów manipulacyjnych in 23n fundusze do wyboru
, bezstresowe inwestowanie
analizy@neostrada.pl
piszta / 85.28.114.* / 2006-10-01 12:38
poleczm supermarket funduszy w mbanku bez prowizji fundusze akcyjne na piec lat pewny zysk !
in.in / 83.144.75.* / 2006-10-01 12:47
skad wiesz ze fundusze akcyjne po 5 latach dadza pewny zysk? Np w Japonii bessa trwala ok 15 lat... Po drugie mowisz w ujeciu realnym czy nominalnym?

in.in
wojcher / 2006-09-29 11:11 / Pan Forumowicz (ponad 500 wypowiedzi)
Najpierw musisz sobie odpowiedzieć na pytanie ile chcesz zarobić i ile jesteś w stanie ponieść strat (nie może to być odpowiedź max zysków min strat).
5 lat to długi okres. W tym czasie fundusze akcj nie przyniosą straty a zysk na peweno bedzie większy niż na lokacie bankowej. Jeśli cenisz bezpieczeństwo to polecam zdywersyfikowasć portfel w którym powiny się znaleźć fundusze akcyjne i lokaty bankowe. Co do funduszy akcji to podzieliłbym je również na fundusze akcji zagranicznych i krajowych. Nie polecam funduszy hybrydowych gdyz (jak zauważyłem z własnego doświadzczenia) ich wahania są dodatnio skorelowane z wahaniami giełdy - jak bedzie bessa to i tak stracisz.