Forum Forum pracyDokumenty

Proszę o pomoc przy CV

Proszę o pomoc przy CV

elzbieta10 / 93.105.236.* / 2014-11-17 23:50
Witam, proszę o pomoc.
Rok temu zaczęłam studia, zaliczyłam pierwszy rok, niedawno rozpoczęłam drugi. Teraz stwierdziłam jednak, że nie tędy i chcę przerwać obecne studia a póki co poszukać jakiejś pracy(konkretnie chciałabym w jakimś sklepie odzieżowym).
I zastanawiam się, czy w takim wypadku wpisywać do CV studia?
Formalnie jestem studentką - legitymację mam świeżo podbitą.
Problem w tym, że zależy mi na pracy na pełen etat, a nawet jeśli przy roznoszeniu CV będę zaznaczać, że jestem w pełni dyspozycyjna - pracodawca widząc "studia" pomyśli, że chodzi mi o pracę na 1/2 lub 3/4 etatu.
Jednak z drugiej strony, status studenta jest często mile widziany w tego typu pracy (dla pracodawców korzystnie jest zatrudniać studentów).

Więc - lepiej wpisać studia do cv, czy wyrzucić? Proszę o pomoc. Zależy mi na szybkim znalezieniu pracy.
Wyświetlaj:
elzbieta10 / 93.105.236.* / 2014-11-18 13:39
Jeszcze przy okazji - chciałam spytać, czy wpisywanie liceum do CV jest konieczne, jeśli już wpisuję studia?

Skończyłam LO bez żadnego konkretnego profilu, właściwie wpisanie go nie przekazuje żadnej konkretnej informacji pracodawcy. Skoro zaczęłam studia, jasne jest że ukończyłam szkołę średnią. A to liceum zajmuje mi trochę niepotrzebnego miejsca w c.

Więc - czy dobrze widziane jest wpisanie LO, czy mogę sobie odpuścić?
H Szatkowski / 2014-11-18 09:50
Status studenta (do 26 lat) jest korzystny (względy kosztów ubezpieczeń) dla zleceniodawcy, a nie pracodawcy.
Dla pracodawcy czasem wręcz przeciwnie- poza względami dyspozycyjności, chodzi o obawy o roszczenia o urlopy szkoleniowe.

Zatem można pomyśleć o nieco innej konstrukcji CV na potrzeby ofert zlecenia, a o innej na potrzeby ofert etatu.