Forum Polityka, aktualnościGospodarka

Przetarg na korespondencję rządową unieważniony. Wygrał go InPost

Przetarg na korespondencję rządową unieważniony. Wygrał go InPost

Wyświetlaj:
cxz / 109.231.23.* / 2015-10-05 21:30
inpost to dno i partacze jak mozna podpisac umowe na przesylki z taka smieciowa inpostem
aleksa123 / 89.64.1.* / 2015-06-09 18:33
Niestety mam podobne wrażenia i nikt mi nie wmówi, że poczta dba o klientów. I nawet nie chodzi mi o te nieszczęsne kolejki, ale to że poczta się nie zmienia, nie idzie z duchem czasu. W zasadzie oprócz powiadomienia smsem o przesyłce to nic się nie zmieniło od lat. A sprzedaż już niemal wszystkiego upodabnia pocztę do sklepików mydło-powidło. Dlatego wcale nie ma się czym chwalić w kwestii ilości placówek pocztowych, to chyba normalne że przez tyle lat jest uch wiele??
mysio / 213.158.219.* / 2015-06-09 14:29
Ja też oceniam tę decyzję jak najgorzej. Poczta już dawno przestała się rozwijać, nie mówiąc już o naprawdę nierynkowej walce z konkurencją. Ale to się obróci przeciwko poczcie. Już teraz coraz mniej ludzi korzysta z jej usług, nawet opłaty pocztowe (ten kto nie ma konta) można zrobić taniej w różnych punktach i nie trzeba stać w kolejkach. Poza tym. Mam nadzieje, że konkurencja wykurzy pocztę z rynku, a przynajmniej zmarginalizuje, jak nie teraz to za kilka lat.
gogolik / 37.30.13.* / 2015-06-08 23:19
Taaa, już widzę tych zadowolonych z siebie pracowników poczty takich zadowolonych ze swoich pensji i umów o pracę. Prawda jest taka, że na poczcie się niestety nie dorobisz, chyba że wysoko na górze. I nie zarobisz wiele, czy się będziesz starał czy jak mój listonosz – będziesz miał w nosie wszystko i wszystkich. Z tego co się orientuję, to konkurencja poczty przynajmniej działa na warunkach rynkowych – pracujesz dobrze, zarabiasz dobrze, na poczcie dalej czy się stoi czy się leży....
polaki / 37.30.13.* / 2015-06-08 23:12
Też nie mam zamiaru korzystać z usług naszego super operatora. Dla mnie firma, która gra nie fair (a tak było przecież z przetargiem) nie ma racji bytu. Sorry, ale to nie są metody rynkowe. Poczta zresztą już od dawna się nie zmienia, konkurencja ją goni i mam nadzieję, że w końcu przegoni. I tyle w temacie. Pocztowe chwyty są poniżej pasa. A korzystanie z jej usług to nabijanie kasy tym co na górze. Zwykły pracownik, o którego tak dbają nic z tego nie ma, a gadki o jego umowie pracę są żenujące, kasę trzepie kto inny.
lulinek / 89.64.1.* / 2015-06-09 18:55
Racja, poczta pokazała na co ją stać. Szkoda Inpostu, ale mam nadzieję, że się wybije i narobi jeszcze poczcie problemów i odbierze klientów. Może w końcu zaczną się na poczcie jakieś zmiany, bo chwilowo to jeszcze nasza poczta tkwi w XX wieku. Konkurencja przynajmniej się rozwija i jest nowoczesna. A zwykłych pracowników mi żal, chociaż mój listonosz to kawał leniucha, ale za tę kasę to też by mi się nie chciało łazić.
kuratorek / 213.158.221.* / 2015-06-09 20:54
Zmiany na poczcie? Hahahahaha! To chyba nie w tym stuleciu. Jak już to może dzięki konkurencji, bo tak sama z siebie to poczta raczej się nie zmieni. Chyba że nagle kadrę zarządzającą zmieni na dwie dekady młodszą, ale to szybko nie nastąpi. Za mocno jeszcze siedzą na stołeczkach niektórzy. Na razie jesteśmy skazani na tego molocha. To znaczy niektórzy, bo ja nie korzystam i nie zamierzam i radzę uciekać jak najdalej.
rododen / 213.158.222.* / 2015-06-08 22:01
Ja też już nie korzystam z poczty i nie mam zamiaru dawać zarabiać monopoliście, który ma totalnie w nosie potrzeby klientów. I nie wiem skąd ten entuzjazm niektórych komentatorów, dla mnie poczta naprawdę daje ciała. Co do cen, to naprawdę wolę konkurencję, albo kuriera. Poza tym po ostatnim zgubieniu paczki przez pocztę, już na pewno nie skorzystam z jej usług. Sprawa dalej wisi i nie zanosi się na szybkie zakończenie, tylko że ja jestem w plecy:(
michofar / 213.158.222.* / 2015-06-08 21:50
Gdyby poczta była normalnie zarządzana i dbałaby o obsługę klienta, tak jak się chwali, to nie miałaby tylu negatywnych opinii. Wśród moich znajomych i bliskich w zasadzie korzystają z usług poczty jedynie sporadycznie i to też tylko starsze osoby, które mają czas na stanie w kolejkach. Większość raczej korzysta z konkurencji, a także z kuriera. No na listonosza nic się nie poradzi, a robi co chce, awiza w skrzynce, gdy domownicy są w domu, to standard. Oczywiście skargi nie pomagają.
lucekfar / 89.64.1.* / 2015-06-09 19:00
No u nas też już nikt raczej nie korzysta z poczty, raczej puszczamy kuriera, albo korzystamy z paczkomatów. Wolę nie chodzić na pocztę, mam słabą cierpliwość do nieprzyjemnych pań, o kolejkach nie wspomnę. Z awizami to standardowa zagrywka, ale nie czepiam się, listonosze słabo zarabiają, też bym nie kiwnął palcem...Ginące przesyłki w XXI wieku to naprawdę żenada, ciekawe gdzie to się jeszcze zdarza???
lokomoto / 213.158.222.* / 2015-06-08 21:39
W każdej normalnej firmie takie olewanie klientów skutkowałoby pociągnięciem do odpowiedzialności, ale poczta rządzi się jakimiś przestarzałymi zasadami, znajomi królika, zatrudnianie córki cioci Zosi i te sprawy. Więc listonosz robi co chce, panie w okienku to samo, a kolejki rosną. No i cen usług już są tak kosmiczne, że niedługo będzie się bardziej opłacało pojechać do innego miasta niż wysłać paczkę. Przynajmniej nikt jej nie zgubi...
werka888 / 89.64.1.* / 2015-06-09 18:45
No ale to poczta, święta polska krowa, której nikt nie ruszy. Ja już nie korzystam, mam w nosie pocztę, jej układziki i ceny, które są naprawdę z kosmosu. Pracowników poza tym to trzeba po prostu szkolić, ale pewnie na poczcie jeszcze są w XX wieku, w początkach, bo o tym zupełnie nie mają pojęcia. O marketingu zresztą też...Zgadzam się też co do znajomych królika, widać to najbardziej we małych miejscowościach, zero wykształcenia, ale posadkę ma.
julkawawa / 213.158.221.* / 2015-06-09 21:02
Oczywiście, że nikt poczty nie ruszy, na pewno nie teraz. Szkoda, bo może w końcu zadbaliby o klienta, który niestety w niektórych przypadkach będzie na tę pocztę skazany. Ja,jeśli mogę to nie korzystam z usług pocztowych. Nie chce się dernerwować w kolejkach, nie chcę się wykłócać z paniami z okienka. Listonosza mam ok, ale dopiero od niedawna, wcześniej szkoda gadać. Liczę, że w końcu konkurencja zmusi pocztę do sensownych zmian.
faray / 37.30.18.* / 2015-06-08 16:48
Te teksty o umowach o pracę to chyba pracownicy poczty piszą. Gdzie to niby tacy zadowoleni są ze swoich zarobków, no chyba nie na naszej poczcie, nie uwierzę. Z tego co wiem to u konkurencji można zarobić znacznie więcej, a to że niektórzy pracują na zlecenia -to chyba nie jest niezgodne z prawem? Dla studentów to optymalne rozwiązanie i już nie bądźcie tacy zbulwersowani, wielu pracodawców tak robi.
dodka3333 / 89.64.1.* / 2015-06-09 18:35
Co do umów zleceń to nie rozumiem za bardzo tego szumu. Dla mnie zlecenie jest z paru powodów korzystne i to w zasadzie jest przecież mój wybór. A te wspaniałe pocztowe umów może i są ok, ale zarobić się tam raczej nie da. Poza tym konkurencja daje więcej zarobić, a system motywacyjny jest bardzo korzystny. I cóż, trzeba się postarać żeby mieć większą pensję, ale to chyba normalne w warunkach wolnego rynku i zatrudnienia?
regularny12 / 213.158.221.* / 2015-06-09 21:52
Oczywiście, że wielu pracowdawców tak robi, ale poczta musi konkurencji zrobić czarny PR przecież. Ale sama jest taka wspaniała. A jej pracownicy, od listonosza po prezesa zadowoleni z pensji. Śmiech na sali po prostu. Może i prezes jest zadowolony, ale już szary pracownik nie bardzo, wiem coś o tym. I niech nie gadają tyle na zlecenia, bo czasem jest to po prostu jedyna możliwość i tyle. Studentom na pewno to nie przeszkadza. A liczenie na emeryturę zusowską to jakieś bajki.
gosar / 37.30.18.* / 2015-06-08 16:48
Zgadzam się, naszej poczcie dobrze zrobiłaby konkurencja. A tak jest zapyziałą, nienowoczesną wielgachną firmą o przestarzałych strukturach, zero innowacyjności, marny marketing. Obsługa klienta to osobna sprawa, chyba tylko w zusie mają podobną olewkę. Mnie to wkurza, nie mam ochoty na kolejki i traktowanie mnie jak jakiegoś intruza, przecież właśnie na mnie zarabiają. To znaczy zarabiali, bo już mam dość.
gućko / 213.158.219.* / 2015-06-09 14:33
No ja jestem zbulwersowany jeśli chodzi o ceny na poczcie. Naprawdę usługi pocztowe są bardzo drogie i nikt mi nie powie, że to normalne, skoro u konkurencji można taniej. I jeszcze nie spotkałem się, żeby mi jakiś kurier zgubił paczkę, a na poczcie się zdarza. Poza tym jeśli chodzi o te kolejki, to jest to kwestia złej organizacji i tyle, z pewnością można nad tym zapanować jeśli się chce. No ale po co, skoro nikomu na tym nie zależy.
gumisiek678 / 89.64.1.* / 2015-06-09 18:38
Ceny to kosmiczne ma poczta, nie ma co. Też się zdziwiłem ostatnio, normalnie bardziej kurierem się opłaca wysłać. Albo pojechać, przynajmniej w obrębie miasta. Ale to jeszcze pikuś, mnie dobija akcja z moim listonoszem, nie wiem już jak go przekonać żeby się ogarnął z tymi awizami, cały czas to samo, cholery można dostać. Nic na niego nie pomaga, ciągle przez niego muszę latać na pocztę i użerać się z babami. Beznadzieja!
romanek33 / 37.30.18.* / 2015-06-08 16:47
Żałuję, że znowu poczta górą. Te ich "sieci placówek" powoli zamieniają się w jarmarki, niestety poziom obsługi jest gorszy niż na podrzędnym bazarze. Od dawna obserwuję rynek pocztowy i niestety nasz monopolista ma naprawdę bardzo kiepskich managerów. Wydaje się, że może konkurencja wpłynęłaby dobrze na pocztę, ale widać konkurencję trzeba odwalić za pomocą zupełnie nierynkowych metod. To porażka.
jolka1987 / 37.30.18.* / 2015-06-08 16:47
Mam wrażenie, że ci którzy opisują pocztę w samych superlatywach, dawno nie korzystali z jej usług. Może go kwestia przyzwyczajenia,bo chyba nie świadomego wyboru. Ja uciekam od poczty jak najdalej i innym odradzam. Ilość niekompetentnych pracowników jest chyba najwyższa w Polsce. Jeszcze nie udało mi się nie stać w kolejce na poczcie. A zagubiony list polecony traktują jako wypadek przy pracy, tymczasem dla mnie ma on istotną wartość.
farmer77 / 213.158.222.* / 2015-06-08 16:45
Moje doświadczenia z pocztą są bardziej niż słabe. Wciąż się zastanawiam jak firma, która bądź co bądź jest na rynku przez parę dekad może być tak nienowoczesna. Mamy XXI wiek, a na poczcie niewiele się zmieniło od PRL-u. Te same "milutkie" panie w okienkach, wciąż problemy z zagubionymi przesyłkami, można dalej wymieniać. Szkoda, że pewnie przez najbliższe lata będziemy skazani na pocztę, bo z pewnością nic się nie zmieni.
gigamigacz / 213.158.222.* / 2015-06-08 21:38
Dajcie spokój z pocztą, tam naprawdę nigdy nic się nie zmieni nie wiem co musiałoby się stać, żeby w końcu zadbano o klienta. Koleje zawsze, niezależnie czy to 8 rano, czy 19.50. Pięć pań, jedno okienko i full ludzi, zero organizacji. Panie aroganckie, niemiłe, nie wiedzą o co chodzi. Listonosz olewa klientów i wrzuca awiza według własnych, sobie znanych zasad. No w jakiej firmie byłoby to możliwe??
ikko / 37.30.13.* / 2015-06-08 23:33
W żadnej normalnej firmie nie miałoby to racji bytu. Ale poczta gra na innych zasadach i wszyscy dobrze wiemy. Tam raczej nie liczą się umiejętności... Mnie tak dopiekły kolejki na mojej poczcie, że z zasady wybieram inne rozwiązania, najchętniej paczomaty, albo kuriera. I nie denerwuję się już, nie stoję w kolejce i nie mam problemów z czasem, bo go nie tracę czekając aż pani mnie łaskawie przyjmie.
jaromira / 213.158.219.* / 2015-06-09 14:30
Szczerze mówiąc niewielu znam zadowolonych z pocztowych usług, w zasadzie to chyba nikogo.... Ja mam kiepskie wspomnienia z każdej wizyty na poczcie i to nie chodzi tylko o jedną placówkę tylko wiele różnych, przez długi czas musiałam korzystać z usług pocztowych i źle to wspominam. Za każdym razem stałam w kolejce, niezależnie od pory dnia. O obsłudze nie chcę się wypowiadać, bo to całkowita żenada.
mirro12 / 188.146.95.* / 2015-06-08 12:59
Oczywiście, że to kpina z wolnego rynku. Najgorsze, że w takim razie nic się nie zmieni, bo nawet najliczniejsza sieć pocztowych placówek nie zapewni profesjonalnej obsługi. Poczta od wielu lat jest głucha na potrzeby klientów i ma ich centralnie w nosie. Z perspektywy zwykłego klienta to zła wiadomość, oznacza brak zmian, dalsze lekceważenie klientów, kolejki do „sieci placówek” i kolejne zagubione przesyłki.
mariandyra / 213.158.221.* / 2015-06-09 21:13
Zgadzam się, nie ma co czekać na zmiany, bo one nie nastąpią po prostu. Póki będzie zarządzana w taki sposób jak dotychczas, nie ma szans na żadne sensowne zmiany. Przydałaby się gruntowna reforma, a przede wszystkim wymiana kadr. Wiadomo jednak, że szybko to nie nastąpi, więc ci co muszą, są skazani na taką obsługę, do jakiej poczta nas niestety przywyczaiła, czyli arogancką, nieprofesjonalną i pozostawiającą wiele do życzenia.
fuńka / 37.30.13.* / 2015-06-08 23:29
Dokładnie, też mam wrażenie że nic się nie zmieni. Poczta za to potrzebuje zmian i to tęgich, zwłaszcza w kontekście potrzeb klienta. Mnie osobiście razi podejście pracowników pocztowych od pań z okienek,aż po listonoszy. Zero uprzejmości, jakby byli tam za karę. Nie mówiąc o kolejkach, w których tkwię co jakiś czas przez kilkadziesiąt minut, horror kompletny. Naprawdę nic się z tym nie da zrobić? Może czas na młodych?
dagar / 213.158.219.* / 2015-06-09 14:34
No tak, u mnie też władza listonosza jest niemal nieograniczona, a panie na poczcie to już w ogóle totalna samowolka. Niestety na poczcie nadal panuje PRL i panie traktują swoich klientów jak zło konieczne. Kolejki, o których tu często wspominacie, to po prostu wynik braku organizacji i tyle. I oczywiście można coś z tym zrobić, ale po co, okaże się że niektóre osoby są zbędne, no to lepiej już nie mącić;)
Zihraad / 88.156.17.* / 2015-05-31 18:36
Inpost wygral przetarg ze wzgledu na niskie ceny, niskie ceny wziely sie z tego ze pracownicy pracuje na smieciowkach a oprocz tego, sama firma nie jest przystosowana do roznoszenia tego typu przesylek. Nie maja typowych listonoszy tylko punkty a to jest malo praktyczne w tej kwestii stąd wycofanie.
do początku nowsze
1 2 3 4 5

Najnowsze wpisy