Forum Polityka, aktualnościGospodarka

Przewoźnicy negocjują z Rosjanami w sprawie pozwoleń. Rozmowy się przeciągają

Przewoźnicy negocjują z Rosjanami w sprawie pozwoleń. Rozmowy się przeciągają

Wyświetlaj:
pl73 / 80.187.96.* / 2016-02-04 09:28
Nie dajcie się wycyckać Rosjanom... jeśli to zrobicie to Rosjanie będą nami pomiatać do końca... i będą wymyślać przeróżne inne rzeczy... zmusimy twardo negocjować nasze warunki... bo inaczej zginiemy...
--
Komentarz wysłany ze strony mobilnej
http://m.money.pl/
wszyscymamyzle / 77.253.217.* / 2016-02-04 09:21
Chłopie skąd wezmiesz tyle promów.Kaliningrad i Bałtyk też nie są z gumy.Może pociągi może transport lotniczy może rurociągi albo poczta pneumatyczna albo przesunięcie granic albo cud albo...
ja-jurek / 95.160.10.* / 2016-02-04 09:13
do janusz58 ,a dlaczego to Polacy mają być pokorni?Kacapy są w gorszej sytuacji niz my.I to im bardziej ma zależeć na otwarciu europy dla ich tirów.Ale jak oni chcą iść na udry ,bo wprowadzaja niesymetryczne warunki usług ,dla swoich ma być łatwiej ,a dla nas trudniej ,to jaki to sens podpisywać z nimi umowę.Chyba tylko dla tego ,żeby być jako to ująłeś ,całe życie kopanym w 4 litery.
Janusz58 / 77.252.229.* / 2016-02-04 08:24
Rosjanie bez kłopotu sobie poradzą.Dojadą do Kaliningradu i na prom do Niemiec a tam mogą jechać do całej Europy.Gorzej z Polakami ponieważ nie dopłyną np. do Moskwy.Jest przysłowie "pokorne ciele dwie matki ssie"..Jeżeli tego Polacy nie zrozumieją to całe życie będą w du... kopani.
niekumaty / 77.252.229.* / 2016-02-04 09:15
Januszku58 , Z twojej pisaniny nic logicznie nie wynika . Proszę o wyjaśnienia . Kim są dwie matki ? Kto ma być pokorny ? I kto kogo ma ssać ?
josef99999 / 185.31.187.* / 2016-02-04 08:18
Natychmiast odciąć ich od Europy. Zamknąć i uszczelnić granice
nicpoń / 193.84.182.* / 2016-02-04 08:09
Zamknąć granicę dla rosyjskich tirów. To sprawiedliwe rozwiązanie.
scyzoryk / 98.227.151.* / 2016-02-04 03:18
Rosjanie maja racje.Jezeli polacy pracuja jako dywersanci przeciwko Rosji czego oczekuja w rewanzu?

Wkrotce Polska bedzie prosic Rosje o opieke i wowczas postawiom nam warunki .
chichot dona / 164.127.149.* / 2016-02-04 13:12
Naprawdę? Raczej Rosjanom odbiło, jakiś rodzaj megalomanii zastępczej? Nie mogą wykazać sie na innych polach to usiłują na polu na którym sądzą , że mają przewagę.
Rosja już traci przewagę na rynku surowców, ponieważ Polska zdążyła w miarę zdywersyfikować kierunki dostaw. O ile Polska popełniła wielka głupotę nie zgadzając się na przebieg Jamału II przez terytorium Polski , to teraz Rosja się nadyma a Polska ma rację, że nie ustępuje. Argumenty są po stronie Polski, Rosyjskie argumenty są o wiele mniejszej wagi.
To rosyjscy transportowcy uzależnieni są od terytorium Polski. Praktycznie Rosja skłóciła większość swoich sąsiadów. Ukraina dla transportu rosyjskiego nie wchodzi w grę tak samo Turcja, są kraje skandynawskie ale tam większość rosyjskich transportowców nie przejedzie ze względu na restrykcyjne przepisy w Szwecji które eliminują niemal cały techniczny sprzęt rosyjski. Rosyjska baza samochodowa nie spełnia ostrych wymogów ekologicznych. Jest transport promowy, ale tu znowu opłacalność dla rosyjskich przewoźników którzy nie tylko muszą zarobić na siebie ale i na olbrzymie haracze dla urzędników. Korupcja w Rosji jest olbrzymia. Zresztą korupcja (wysokość i ilość łapówek jaką transportowcy rosyjscy muszą się wkupywać w łaski decyzyjnych urzędników) jest jedną z przyczyn dla których rosyjscy transportowcy przegrywają na ogólnym rynku z większością transportowców z innych krajów w tym z Polski.
Rosyjscy urzędnicy od lat stosują tą samą strategię i taktykę. Czekaja do ostatniej chwili aby pod presją czasu i pod presją polskich transportowców polskie władze były bardziej ustępliwe.
Tym razem trafiła kosa na kamień.
To Rosji bardziej zależy na tym aby ich transportowcy mogli przejeżdżać przez terytorium Polski. Polscy transportowcy są o wiele bardziej elastyczni i szybciej dostosowują się do zmiennych warunków rynkowych. Rosjanie swoją polityka protekcjonistyczną sami pod sobą kopia dól.
WojetqMilion / 176.109.165.* / 2016-02-04 08:45
Wystarczy, żeby Rosja nie atakowała swoich sąsiadów, to nie będziemy ich "dywersować". Twój wpis jakby ruskim trolem zaciąga.
mm8 / 88.199.162.* / 2016-02-04 08:09
niech stawiajom - zapewne niechcom, ale muszom...
papa smerf1019 / 178.167.254.* / 2016-02-04 03:18
Jezeli oni chca nas przyciac do 15%, to tu nie ma co znimi wiecej rozmawiac. Trzeba calkowicie zrezygnowac z transportu do nich, a ich TIRom sprzedawac winiety jednodniowe po 100euro i z tych pieniedzy tymczaso wspomoc naszych przewoznikow, dla ktorych oni zamkneli swoj rynek. Ta pomoc mogla by byc takze w postaci nieplacenia przez trudny okres ZUSu, przez naszych przewoznikow. Rzad te pieniadze zwroci sobie od tych "cwaniaczkow".
kazimierz2 / 78.131.198.* / 2016-02-04 07:58
Po co W OGÓLE wpuszczać ich TIRy w tej sytuacji? Nich jadą do Hamburga przez Narwik. Mogą też przeprosić Erdogana -może ich przez Turcję do Grecji wpuści. Stamtąd już tylko "parę kroków" np. do Calais -jak to niedawno arabscy imigranci pokazali.
mawi666mawi / 37.128.84.* / 2016-02-04 07:39
pomysł niezły, ale dlaczego 100EUR - cenę można wywindować wyżej! przecież oni będą mieli tylko jedną drogę do europy - przez finlandię, szwecję i danię - coć ok. 2000km ekstra. myślę, że nawet 250-300EUR by zapłacili...
pezia1 / 78.88.146.* / 2016-02-04 01:32
zaminowac Putina ,Im dalej na wschód tym większy smrod
Sx200 / 46.228.93.* / 2016-02-04 01:13
Dajmy sobie spokój z ta ruska cholota - dla bezpieczeństwa zamknąć i zaminowac granice z rosja i nie wpuszczać żadnego szpiona a my Polacy jakoś damy radę jak zawsze.
mawi666mawi / 37.128.84.* / 2016-02-04 07:45
i o ile będzie bezpieczniej na naszych drogach???
tok123 / 79.184.154.* / 2016-02-04 00:33
Was nie da sie czytac . Jestescie tak debilni i tak malo rozgarnieci ze slow brakuje
twer / 89.74.147.* / 2016-02-04 00:32
Wszystko zależy od.. wszystkiego.. oraz od przyjętego horyzontu czasu.. Jako polski obywatel pamiętam, że wszystko co napiszę ma w sumie służyć mojej pierwszej ojczyźnie, a nawet więcej: że każdą klęskę trzeba przekuć w jej sukces. Choćby.. za rok, dekadę, może wiek.. W temacie: Na wschód od Bugu, wydział Rosja i bliska Azja.. aż po Chabarowsk.. jak zwykle macając tematy po wierzchu, aby nie podpaść zazdrosnym kapłanom prawdy, można by snuć baje przez rok. Oto obok spraw związanych.. z ilością zezwoleń dla polskich TIR-ów prasa i rząd powtórnie zasygnalizowały konkurencyjny temat, dywersyfikacji dostaw gazu i podniesienie roli gazoportu w Świnoujściu, w kontekście NordStream I i II, oraz gazociągów duńskich.. Jednym słowem: w długiej perspektywie hybrydowej walki z Rosją o Ukrainę, Mołdawię, Białoruś, Słowację i nawet Węgry.. o basen Morza Czarnego.. w kontekście umocnienia pozycji NATO w Królewcu, w strefie nadbałtyckiej.. w Polsce powrócono do pomysłu dywersyfikacji dostaw gazu, w oparciu o złoża z Norwegii, gazociągiem przez Danię i nowym, konkurencyjnym, po dnie Bałtyku. Antyekonomiczna strategia budowania pozycji lidera w regionie, ""nowej Atlantydy"", demiurga nowej Unii Europejskiej państw środkowej i południowej słowiańszczyzny, wbrew logice i nowoczesnym propaństwowymh teoriom ekonomicznym, a w oparciu o obowiązujący paradygmat antyrosyjskich fobii, strachu i zagrożenia sprowadza się do konkluzji: Polska osiągnie pozycję lidera, gdy zacznie rozprowadzać i sprzedawać norweski gaz po konkurencyjnych cenach, wśród państw, które na dziś nie mogą wyjść z orbity Gazpromu i Rosnieftu, z kręgu rosyjskich wpływów i szantażu. I oceniając pomysł i projekt zawieszony w powietrzu: To pomysł powalenia gospodarki Rosji olśniewający prostotą. Ciekawe, ile będzie wtedy licytować za gaz Rosja ? Tylko.. dlaczego niemiecki kapitał ciągnie już drugą nitkę po dnie Bałtyku ? I z kim będziemy te inwestycje prowadzić ? Obcy pożyczą kasę i wybudują, co trzeba.. Może z Niemcami ? Może .. z Rosją ? Bo.. sami .. to będziemy budować w tempie gazoportu.. Nie wiadomo czyje to i po co.. I co jeszcze te chore głowy nad Wisłą wymyślą ? Bo.. koło i proch ?.. I z czym my się tam pchamy do Rosji ? Ze swoim koperkowo - jabłkowym i mięsnym biznesem i jako Murzyni rozwożący cudze towary ?.. Czy.. chciałaby dusza do raju ?.. Już prędzej, tak.. jeśli.. tak.
oko711 / 83.28.225.* / 2016-02-03 23:13
PiS rozniesie Polską gospodarkę i doprowadzi do upadku i bankructwa Polskę .
A gdzie jest Niesiol? / 68.151.200.* / 2016-02-04 01:50
Popieram 100%
--
Komentarz wysłany ze strony mobilnej
http://m.money.pl/
ja770 / 89.73.217.* / 2016-02-03 23:12
Czy kompromis uda się osiągnąć w czwartek?

Polskie kaczany chcą stawiać warunki rosyjskim kacapom.
kiks / 89.65.72.* / 2016-02-03 23:02
A ja mówię - zacząć renegocjacje kontraktu na ropę, zagrozić zakupem od Saudów. Rosja mięknie tylko wtedy, gdy widzi, że ma przed sobą twardego przeciwnika. Polska ma wyjątkowo niekorzystny bilans wymiany handlowej z Rosją, więc albo Rosja zacznie coś więcej robić w kierunku zniwelowania nierównowagi, albo zacznie to robić Polska. Ropa do Saudów, gaz na rewersie z Zachodu - my naprawdę możemy wiele zrobić, żeby uniezależnić się od wschodnich dostaw węglowodorów, więcd jesli Rosji tak bardzo na tym zależy, to.....
fdgdh / 108.168.63.* / 2016-02-03 23:19
Tylko jest problem saudowie chcą zielnych a ruskie przyjmą towar i wtedy kataryna się kręci
czyatjcie zachodnia prasa / 88.107.49.* / 2016-02-03 23:15
Ty jakis glupi jestes? Przeciez zakupy ropy sie kontraktuje. Gdyby ropa od Saudow byla tansza, to juz dawno nie byloby ruskiej na stacjach. A poza tym gaz "rewersowany" za darmo dostarczany jest tylko na Ukraine. Polska musialaby za to palcic i na 100% byloby to drozej niz bezposrednio od Rosji. Jeszcze jakies pomysly... geniuszu? Tak przy okazji, bo polskie media tego nei napisza: produkcja jablek w krajach WNP w 2015 r. 5.5 mln ton. w ubieglym roku UE zaczela importowac wieprzowine z ... Rosji, bo maja nadprodukcje i rubel jest tani. Nie ma takich doplat do rolnictwa, ktore pozwolilyby konkurowac z sztucznie dewaluowana waluta. No przyjrzyj sie pralkom "niemieckim" w Polsce, made in Russia.
do początku nowsze
1 2 3

Najnowsze wpisy