Forum Forum pracyPraca za granicą - opinie

Rachunek - umowa zlecenie. Jakie kwoty podać?

Rachunek - umowa zlecenie. Jakie kwoty podać?

Marasek / 79.186.31.* / 2014-03-26 22:00
Cześć,

Zawarłem z pracodawcą umowę zlecenie. Mam na niej podane, że miesięcznie dostaję 1600netto, a pracę wykonuję do końca tego roku.
Zgodnie z tą umową, muszę wystawić im rachunek (zawsze jak miałem umowę zlecenie, to obyło się bez wystawiania rachunku).

Znalazłem wzór rachunku:
http://www.tojabiuro.pl/uploads/media/Umowa_zlecenie_wraz_z_rachunkiem.pdf

Proszę o pomoc z obliczeniem kwot jakie powinienem wpisać. Nie korzystam z ubezpieczenia, nie odprowadzam składek emerytalno-rentowych i wypadkowego.
Jakie powinny być koszty uzyskania przychodu, podstawa opodatkowania, potrącona zaliczka podatku i należna zaliczka podatku dochodowego?

Oraz kolejne pytanie:

Rachunek powinienem wystawić po przepracowaniu miesiąca kalendarzowego, czy z jakąś konkretną - stałą datą, niezależnie kiedy zacząłem pracę?

Dziękuję za pomoc.

Najnowsze wpisy