Witam,
Prowadzę działalność opodatkowaną ryczałtem, dodatkowo korzystam ze zwolnienia z
vat.
Na wykonanie pewnej usługi umówiliśmy się z zleceniodawcą łącznie na 3 zaliczki na zakup mateiału itp. (3 zaliczka przekazana po zakończeniu prac daje pełną kwotę).
Wszystko zostało zawarte w umowie. Zleceniodawca wymagał wystawienia faktur więc wystawiłem 2 faktury bez vat, w opisie dodałem że jest to zaliczka do umowy z danego dnia.
W tej chwili prace są na ukończeniu i będę musiał zakończyć tą sprawę. Vatowiec wystawia w takim przypadku fakturę końcową, ja korzystam ze zwolnienia. W jaki sposób należy rozliczyć te zaliczki, jaki dokument wystawić? Czy wystawienie 3 faktury na pozostałą kwotę będzie poprawne? Czy istnieje taki dokument jak faktura końcowa zwolniona z
vat?
Proszę doradzcie co powinienem zrobić.