Sąd zajmie się ponownie pozwem PZL-Świdnik ws. przetargu na śmigłowce
Money.pl
/ 2016-03-23 13:02
8mka
/ 31.179.210.* / 2016-03-24 12:06
Można się kłócić co to parametrów poszczególnych maszyn, ale to, że nasz kraj woli wydać pieniądze za granicę niż w naszym kraju, to się nie mieści w głowie
loska
/ 83.29.21.* / 2016-03-23 18:58
Wytyczne dla firm są jednakowe, jeśli ktoś produkuje to samo przez 50 lat a tylko maluje inną farbą to nie dziwne że przegrywa przetargi.
ryszard56
/ 31.201.51.* / 2016-03-23 15:44
Po pierwsze trzeba odkupic ten zaklad i produkować Polskie śmiglowce ale zakupić najlepsze jakie sa na rynku
Inteligenciuch
/ 212.109.154.* / 2016-03-23 15:37
Sokół jest dobrym śmigłowcem cywilnym, ale Świdnik nie dojrzał jeszcze do produkcji śmigłowców wojskowych. Ich przemalowany Sokół wydany pod nazwą Huzar wciąż bliższy jest radzieckim MI-2 niż współczesnym konstrukcjom zachodnim. Powinni nauczyć się że silniki trzeba odseparować tak żeby uszkodzenie jednego nie groziło zniszczeniem obu. Istotna sprawa w warunkach bojowych, która może zadecydować o życiu załogi, o której zapomnieli konstruktorzy ze Świdnika.
Yeyti
/ 83.24.238.* / 2016-03-24 11:00
Powinni nauczyć się że silniki trzeba odseparować tak żeby uszkodzenie jednego nie groziło zniszczeniem obu. Istotna sprawa w warunkach bojowych, która może zadecydować o życiu załogi, o której zapomnieli konstruktorzy ze Świdnika.
Skąd Pan Inteligenciuch ma taką wiedzę? Po awarii jednego silnika Sokół może kontynuować lot przez 30 minut. Ponadto ma zdwojony układ paliwowy i układ hydrauliczny. Złośliwości pod adresem konstruktorów są nieuzasadnione.
kolos758
/ 85.202.223.* / 2016-03-23 15:34
Polska powinna wspierać rodzimy przemysł zamiast pakować kasę do niemiecko-francuskich firm.
RAF34
/ 80.54.48.* / 2016-03-23 15:26
My nie możemy czekać na nowe śmigłowce 30 lat a znając życie przez ten bajzel który się zrobił to poczekamy jeszcze...
marcin124
/ 89.71.119.* / 2016-03-23 15:25
Świdnik oferował fajans i chciał oszukać MON.
ytf
/ 5.57.170.* / 2016-03-23 14:59
JAKIM PRAWEM Wiceprezes Finmeccanica Helicopter Division Krzysztof Krystowski, nażuca Państwu Polskiemu co ma kupić i dlaczego nie od jego zakładu będącego w rękach amerykanów? SW-4 ledwo daje sobie radę ze staetem gdy ma na pokładzie jednego pilota, jak dwóch to już właściwie zagrożenie katastrofą. Pozostałe jak w innych wypowiedziach.
Kiwi
/ 109.231.37.* / 2016-03-23 14:26
Mają w ofercie i owszem, ale do przetargu wystawili "szlam" którego nikt nie chce w związku z brakiem możliwości lotu nad morzem i bez wyposażenia.Jedynym powodem dla którego wystawili ten model jest fakt, że jest on produkowany na terenie Polski i to miało przesądzić o sukcesie w postępowaniu przetargowym a nie jego parametry techniczne.
szczecin140
/ 89.65.232.* / 2016-03-23 14:22
Przypomina mi to rok1939 , kłótnie o sprzęt wojskowy- za chwilę trzeba wycofać stare śmigłowce ,a nowe daleko w polu. Cóż -jesteśmy neutralni i nic nam nie zagraża. To jest tak jak na ministra obrony powołuje się Historyka, który za nic nie odpowiada.
Alik K.
/ 194.126.210.* / 2016-03-23 14:03
ale do przetargu wystawili to czego nikt nie chciał