ktoś_449595
/ 37.7.40.* / 2015-08-05 22:51
Bank wyraźnie zmienia się na lepsze, również z punktu widzenia klienta. Od strony biznesowej także nie widzę żadnego powodu dla uzasadnienia takiej decyzji.
Po pierwsze: system informatyczny co chwilę się wali, ciągłe łaty
po drugie czy ktoś spytał klientów co o tym myślą? proponuję przejrzeć jak wyglądają najnowsze procedury kredytowe, spytajcie ile razy w lipcu "doradcy" wklepywali wnioski bo się sypały
po trzecie - wieczne kolejki, to jest chyba jedyny bank z takimi kolejkami
po czwarte- armia sfrustrowanych, degradacja dotknęła np. dyrektorów oddziałów, siedzi teraz taki jako doradca i jest MEGA, proponuję sprawdzić kilku takich losowo
po piąte - w tym banku nie ma odpowiedzialności za swoją pracę, promesę wyjścia z hipoteki wystawia taki baran 3 razy bo za każdym razem coś zwali, to jest bank? nigdzie takich nierobów by nie przyjęli, mogą pracować tylko w banku państwowym