Szofer w U.K.

~misiek / 2007-05-23 13:52
Witam szanownych forumowiczow :-) Ja z kolei mieszkam i pracuje w U.K. Juz od ponad dwoch lat , 2-tyg. temu zmienilem adres i firme , jestem kierowca ciezarowki HGV 1 i robie nocki , to co moge powiedziec o G.B. to to ze cenia sobie dobrych , rzetelnych i sumiennych pracownikow , naprawde jezeli zobacza w kims dobrego pracownika to daje sie to odczuc ze pozycja danej osoby w firmie jest stabilna i jest sie napewno inaczej traktowanym . Zmienilem firme poniewarz w ostatniej pracowalem na akord co niezawsze bylo fair , teraz ma stala stawke godz. 11.20£ po 3-mies. 11.70 plus bonus , zamierzam zostac jeszcze z 3-5lat i wrocic do kraju , na stale do PL ? Tego jeszcze niewiem ?? Moze Dubai , Australia ?? Ciagle lokuje $ w PL jaki zarowno zagraniczne Fundusze Inw. Myslalem takze o akcjach ale narazie ucze sie grania na GPW :-) To co moge polecic rodaka to emigrowac i budowac swoje aktywa bo czas ucieka , do odwaznych Swiat nalezy a na poczatek polecam lekture Roberta Kyosaki " Bogaty ojciec , biedny ojciec "


Pozdrawiam serdecznie Michal
Wyświetlaj:
jachbart / 2007-05-25 12:05 / portfel
Witam :) Pisze gdyz bardzo mnie interesuje po obronie (wiem ze to trzmi smiesznie) pracy magisterskiej (koncze zarzadzanie i marketing) wyjazd do UK, gdyz zdaje sobie sprawe ze jako kierowca mozna wiecej zarobic niz pod czas pracy w polsce. Mam plan podobny jak twoj wyjechac zebrac jakis kapital potem moge pomyslec. Z moich doswiadczen a bylem juz na dluzszych wyjazdach ponad polrocznych wiem ze kierowcy ciezarowek zarabiaja naprawde dobrze. Mam pytanie gdyz chce zrobic prawojazdy na C kat. i jeszcze dodatkowo na koparko-ładowarki, jak by wygladaly moje szanse na prace jezeli swiezo po zrobieniu prawojazdy bym wyjechal? wiem ze w irlandii kierowcy na reke wyciagaja od 450 euro w zwyz... Czy w Uk wyglada to podobnie?! na co bys zwrocil uwage badz polecil? Bardzo bylbym wdzieczny za wszelkie informacje. :)

Pozdrawiam