Na skróty
Forum Forum finansoweInne

TAX CARE opinie.

TAX CARE opinie.

skomentuj
Ślusarz / 2011-10-18 12:56
Chciałbym się poradzić Was w sprawie jakości usług TAX CARE!! Czy ktoś miał już do czynienia z tą firmą? Czy jakość ich usług jest dobra?
Wyświetlaj:
Louuise / 83.144.112.* / 2014-10-08 09:06
Jestem nową księgową firmy która odeszła z TC. Choć dostałam od mojego nowego klienta kontakt do księgowej z TC to od paru dni nie mogę się skontaktować z nią ani telefonicznie ani mailowo. Firma ma infolinię i niestety nie ma możliwości skontaktowania się z kimś z kierownictwa. Napisałam więc reklamację i odpowiedział mi automat że mają co najmniej 30 dni na rozpatrzenie tej reklamacji..... dla mnie to kpina.
Jacek410 / 62.69.235.* / 2014-10-22 10:38
Odradzam, odradzam, po stokroć odradzam każdemu.

Nie dość, że "w związku z dynamicznym rozwojem firmy" zmienili kilkukrotnie moją księgową prowadząca to jeszcze tylko przypadkiem okazało się, że w moich dokumentach jest masa błędów skutkująca wielotysięcznymi stratami dla mojej firmy - podwójne księgowanie całych raportów miesięcznych, błędne liczenie kosztów etc.

Żeby było przyjemniej - zakończyłem umowę i traf chciał, że spóźniłem się 5 dni z płatnością faktury. Czy Taxcare załatwiło kwestię jak profesjonalna firma wysyłając wiadomość przypominającą lub nawet wezwanie do zapłaty? Nie. Od kilku dni nęka mnie bzdurnymi smsami i mailami ich dział windykacji, który mimo, że faktura zapłacona to zdążył naliczyć 50 groszy odsetek.

Absurd.
guziczek / 79.185.216.* / 2014-10-28 22:49
ja też tak mówię
wieska136 / 89.229.185.* / 2014-10-09 12:16
Słyszałam że teraz można podpisać umowę na rok za 1 zł.za cały szeroki pakiet usług. Oferta interesująca, ale czytając te wszystkie opinie zastanawiam się czy warto rezygnować ze sprawdzonego biura rachunkowego za te kilka złotych oszczędności. Co to będzie za obsługa za 1 zł? Czy ktoś by się skusił?
business / 81.15.222.* / 2014-10-10 07:27