Na skróty
Forum Forum finansoweInne

TAX CARE opinie.

TAX CARE opinie.

skomentuj
Ślusarz / 2011-10-18 12:56
Chciałbym się poradzić Was w sprawie jakości usług TAX CARE!! Czy ktoś miał już do czynienia z tą firmą? Czy jakość ich usług jest dobra?
Wyświetlaj:
basiura / 79.190.172.* / 2015-03-26 09:45
Witam mam pytanie jak wygląda współpraca biura rachunkowego z taxcaree?
marek332 / 31.61.140.* / 2015-03-27 17:43
Ja się z żadną negatywną opinią na temat Tax Care nie zgodzę. Jestem klientem ich księgowości od 2 lat i jestem bardzo zadowolony, idealne biuro dla firm, które potrzebują kompleksowej i rzetelnej obsługi. ŻADNYCH błędów i wszystko na czas.
piotr909 / 31.2.13.* / 2015-03-19 09:33
wszyscy maja racje pełno bledow w papierach sam osobiscie musiałem jezdzic do us poprawiac rozliczenia. zero wsparcia jak pytam sie jak zalatwic sprawe taka i taka to nikt nie wiee.. szok lipne biuro.. tylko kase ciagna nic po za tym sam wypelniam dokumenty wszystki i oszczedzam pieniadze dzieki temu to nic trudnego .. NIE POLECAM TEJ FIRMY
Kamińska / 37.152.20.* / 2015-03-16 20:22
U mnie nic się nie dzieje, mam ich drugi miesiąc i póki co nie podpadli. Może nie będzie tak źle jak mówicie. Tak to jest jak człowiek się nie zna i musi polegać na tym co wynajmie... Ale jak tak dużo złego mówicie, to ja będę im mocno patrzeć na ręce i za jakiś czas napiszę czy coś się stało czy nie.
ag. xxxx / 213.77.117.* / 2015-03-16 19:50
Tragedia, jestem tu ksiegową niedługo, 10 marca była u mnie managerka i zamiast coś pomóc to opowiadała o plotkach z jej oddziału, nie mam żadnej pomocy, długo tu nie wytrzymam, nie polecam
Hubi710 / 83.27.126.* / 2015-03-13 23:53