zrezygnowana
/ 82.177.118.* / 2015-11-09 11:53
Niestety, przyłączam się do niepochlebnej opinii. Oddałam w ich ręce księgowość jednoosobowej działalności gospodarczej (przez 9 lat prowadziłam sobie księgowość samodzielnie, postanowiłam się odciążyć i oddać papierologię w ręce profesjonalistów). Niestety, to zwykła korporacja, księgowi nie robią nic ponad minimum (żadnej proaktywności, porad, jak mogłabym zoptymalizować koszty, itp.), które potrafiłam zrobić wcześniej sama. Mam teraz dodatkowo kłopot, ciągle piszę maile, żeby coś sprostować (a to ustawią przelewy do ZUS-u zaraz w pierwszych dniach miesiąca, a to nie uwzględni księgowa faktury, bo "nie zna podstawy wliczenia w koszty" - zamiast zadzwonić do mnie i się o to zapytać, to ona jej nie uwzgędnia - ręce opadają! - takie antyklienckie zachowania można mnożyć i mnożyć) najnieprzyjemniejsze jest jednak doliczanie z byle powodu kar do faktur za obsługę - zero życzliwości, informacji, telefonu od księgowej typu "pomyliła się Pani o złotówkę" tylko po 2 miesiącach doliczają mi karę do kolejnej faktury... Czyhanie na błąd klienta, żeby mu wlepić karę. Bardzo proklienckie podejście, gratulacje dla Taxcare'u. Współpracę podsumowałabym słowami: "Nie miała baba kłopotu, podpisała umowę z Taxcare"... No to mam. Oczywiście już wypowiedziałam, ale 3 miesiące opłat muszę i tak "odpokutować"...