Forum Forum prawneGospodarcze

telewizja na karte - oszukuja. Co mozna im zrobic?

telewizja na karte - oszukuja. Co mozna im zrobic?

Nolimit / 2008-12-15 13:59
Witam


mam taka sprawe bo jest takie cos jak telewizjanakarte.pl

i tam jest w zakladce kanaly ze m.in jest kanal nsportHD - jest taka ikonka w srod innych kanalow jakie sa w ofercie

I teraz sie okazuje ze kanal nsport nie jest w HD nadawny tylko w SD(zwykle nadawanie-duzo gorszy obraz...)


I problem jest taki ze ja kupuje za 2 tys dekoder do obioru kanalow HD (ogolnie wczesniej juz go mialem ale to chyba nie istotne) i podlaczam i sie okazuje ze kanal nsport jest nadawany w SD - czyli zwykly cyfrowy sygnal...

Wiec dzwonie na infolinie sie pytam dlaczego ludzi oszukuja- a babka na info ze to jest blad wydruku bo logo jest przeklejone z telewizji N i na telewizje na karte nie ma kanalow w HD (haha)


Oczywiscie nie mozna rozmawiac z nikim kompetentnym zeby go z***ac zeby ludzi w blad nie wprowadzali. Jak cos mi sie nie podoba to moge jechac do krakowa do siedziby firmy


Pytanie: czy cos mozna zrobic lobuza ze ludzi oszukuja i jeszcze nie przeprosza?


Oczywiscie w ramach prawa - czy mozna im sprawe zalozyc albo cos i czy jest jakakolwiek szansa ze cos sie wskura?

Dodam ze nie tylko na stronie jest taka informacja ze jest kanal sportHD ale rowniez juz w paczce zakupionej z karta jest opisane co i jak i znowu jest kanal nsportHD...
Wyświetlaj:
andre123987 / 78.55.168.* / 2017-12-31 12:33
BARDZO WAŻNE!

Każdy abonent NC+, Cyfrowego Polsatu, niektórych TV kablowych MA MOŻLIWOŚC DO 31.12. 2017 ZREZYGNOWAĆ (wypowiedzieć umowę) z tymi operatorami z powodu „zniknięcia” z ich oferty gwarantowanego programu UNIVERSAL CHANNEL - bez ponoszenia z tego tytułu przez klienta jakichkolwiek kar pieniężnych za zerwanie umowy, gdyż zniknięcie tego programu z anteny od 1.01.2018 następuje z winy danego operatora !
Było to już wiadome ww operatorom w połowie 2017 roku. Umowę należy wypowiedzieć PISEMNIE LISTEM POLECONYM, najlepiej za potwierdzeniem odbioru przez danego operatora, gdyż może się okazać, że wypowiedzenie umowy nie dotarło lub dotarło z opóźnieniem (wszyscy znamy przeciez te numery).
Każdy abonent niezadowolony z NC+ może się w ten sposób szybko rozstać bez żadnych konsekwencji finansowych dla siebie z tą firmą, niezależnie od tego, kiedy umowa była zawarta!
Wystarczy tylko sprawdzić, czy UNIVERSAL CHANNEL znajdował się w umowie na liście programów gwarantowanych przez danego dostawcę i napisać odpowiednie pismo rozwiązujące umowę (o ile sprytny sprzedawca dał wam odpowiedni załącznik z zawartymi w pakiecie programami). Ja i wielu moich znajomych takiego wykazu nie dostałem! Inni dostali. Jest to zastanawiające? Można wysnuć z tego prosty wniosek, że sprzedawcy i operatorzy chcąc przeciwdziałać takim sytuacjom, po prostu nie dają klientowi załącznika do umowy z listą programów gwarantowanych w danym pakiecie. Jednak to nic nie zmienia i należy natychmiast napisać wypowiedzenie umowy. Nie należy liczyć na to, że operator sam z własnej woli prześle abonentowi odpowiednie pismo informujące o zmianach, zawierające pouczenie o możliwości rozwiązania umowy przez klienta z winy operatora. Nie znaczy, że niektórzy dostawcy programów TV mogą powiadamiać swoich abonentów o takiej możliwości.
NC+ może stracić na rozwiązywanych umowach miliony zł, co nie leży w jego interesie !

Jak nie dać się oszukać przez Platformę Satelitarną NC+ ! (na podstawie doświadczeń dużej ilości oszukanych przez tę firmę abonentów).

Zebrane poniżej liczne uwagi dotyczące NEGATYWNYCH doświadczeń z NC+ stanowią ostrzeżenie dla aktualnych i potencjalnych abonentów tej bardzo pazernej na pieniądze jej klientów firmy.
Wiele działań NC+ mających na celu zdobywanie za wszelką cenę pieniędzy, stosowanie do tego celu bezwzględnych metod nie mających nic wspólnego z normalnymi zachowaniami poważnych i solidnych firm, bardzo przypominają metody stosowane przez wielu naciągaczy, oszustów i domokrążców, oferujących różne produkty o niskiej wartości za wielkie pieniądze (dotyczy to też sprzętu).
Poniżej przedstawiona jest lista najważniejszych uwag i porad sporządzona na podstawie negatywnych doświadczeń obecnych i byłych klientów NC+. Uważne zapoznanie się z tymi uwagami, może uchronić każdego łatwowiernego klienta od skutków gangsterskich metod działania tej firmy, a przynajmniej pozwoli te skutki mające duży wpływ na portfel, bardzo mocno zminimalizować. Stosując je w praktyce, można skutecznie przeciwstawić się bezczelnym sposobom wyciągania pieniędzy z portfeli klientów przez tę firmę. NC+ próbuje tam gdzie się tylko da, działać na niekorzyść złapanych przez jej sprzedawców abonentów takich, jak Ty i ja. Sprzedawcy NC+ posuwają się do stosowania bardzo wątpliwych metod marketingowch aby zarobić, jak najwyższą prowizję za sprzedaż! Na podstawie relacji osób mających nieprzyjemność wpadnięcia w łapy NC+, ich długiej gehenny w walce z NC+, można sformułować twierdzenie, że NC+ wykorzystując swoją prawie monopolistyczną pozycję na rynku, oparło swój tzw. bussinesplan na bezwzględnej maksymalizacji swoich zysków, nie licząc się z niczym i z nikim, byle tylko więcej zarobić, łącznie z nieprzestrzeganiem prawa stosując zasadę, działającą według następującego schematu :
1. NC+ MA ZAWSZE RACJĘ i POSTĘPUJE ZGODNIE Z PRAWEM nawet wtedy, kiedy w bardzo jawny i oczywisty sposób ŁAMIE OBOWIĄZUJĄCE PRZEPISY PRAWA oraz własne REGULAMINY świadczenia usług (patrz Regulamin świadczenia usług NC+ z dnia 22.12.2014).
Regulamin ten jest interpretowany przez NC+ wybiórczo tak, aby zawsze działał na niekorzyść abonenta, a przynosił zawsze zyski NC+.
2. Abonent po podpisaniu umowy tj. złapany na haczyk tej firmy, NIE MA NIGDY RACJI !
To jest podstawowa zasada konsekwentnie realizowana przez całą „sieć“, poczynając od podrzędnych sprzedawców w terenie, a kończąc na działach organizacyjnych tej firmy znajdujących się na samej „górze”, a obsługujących reklamacje niezadowolonych abonentów z metod działania tej firmy.

NC+ wychodzi z założenia, że ABONENT JEST ZUPEŁNIE BEZBRONNY przed bardzo agresywnymi metodami działania tej firmy:
- bo nie zna prawa,
- bo znięchęca go czytanie pisanych maleńkim druczkiem, zawiłych warunków umowy pełnych odnośników do jej innych punktów. Umowa jest tak sformułowana, że dla jej zrozumienia potrzeba przynajmniej studiów prawniczych, a więc niezrozumiała dla
Teresa506 / 109.196.154.* / 2016-08-09 18:33
Ja teraz doładowałam kartę, bo wyłączyli mi sygnał. Zależy mi na kanale TVN. Niestety, czekam już 6 dni i ani widu ani słychu. Nie próbuję dzwonić, bo kiedyś jak dzwoniłam to w słuchawce tylko muzyczka grała a za telefon musiałam zapłacić dodatkowo 60 zł. Pomimo,że kończą karierę 31.10.2016r., to wcale nie oznacza,że tak trzeba traktować klienta... Żenada!!!!
RADZIK733 / 83.22.253.* / 2016-08-07 20:22
Prosze panstwa tak świetnie sie sklada ze i mi po oplacie nie wlaczyli sygnalu ,choc czekam juz ponad tydzien,wiec powiem co nastepuje;jestem doradca w ministerstwie informacji przesylowej i biore sprawy w swoje rece,nie beda mi wnuki plakac że nie moga ogladac bajek.Moj numer karty 01720738992-9
zofia926 / 77.253.222.* / 2016-07-16 15:12
0d tygodnia probuje aktywować karte.Uszukuja,podaja nr telefonu, a jak dzwonie to puszcza muzyke i wysluchuje ja bez skutku.Caly czas powtarzają,ze wszyscy konsultanci sa zajeci. Trwa to już 7 dni,a za telefny zaplacilam 70 zl. Proszę poradzić migzie mam się zwrocic. te telefony,ktore mam nie spekniaja mojej sprawy,a osoby które się zglaszaja sa bardzo niemile i i mowia,ze nic nie mogą poradzić.Czas plynie,a karta nie aktywna.Na internecie tez probowalam uaktywnić,to mi pisza,a t zle znaki,a ze nieprawidłowo wypelnione. Po prostu zenada,co się dzieje.???
KrystynaT / 79.64.116.* / 2016-08-24 06:47
od trzech dni mam brak dostępu do TVN Turbo , TVN24, TVN Bis co jest , czy cos zmienilo się w tym zakresie ?
BARDZO ZDENERWOWANY / 91.240.31.* / 2016-03-10 20:31
Ktoś wreszcie powinien się wziąć za tych oszustów. Nie można się do nich dodzwonić a jeśli już to trzeba stracić dużo kasy, a nie powinni pobierać opłat telefonicznych od swoich Klientów.
Robią co chcą i śmieją się z naiwnych ludzi. Po prostu brak słów.
wiwan / 2016-03-11 09:17
W kwestii opłat za infolinię - nie powinni, czy nie mogą zgodnie z prawem ?

Odpowiedź- mogą zgodnie z prawem. I robią to setki instytucji, a jeśli mają infolinie bezpłatne- to raczej sprzedażowe, a nie obsługowe..
karta 02030132796-9 / 62.233.195.* / 2016-01-12 15:23
Firma z okresu średniowiecza. Brak kontaktu z nimi.Część kanałów z pakietu zablokowana.
waldi7925 / 83.22.251.* / 2016-01-12 22:44
ja w końcu się dodzwoniłem po 25min chodziło mi o 114 kanał eurosport 2 kupiłem dekoder w 2010 roku i od początku był ten kanał w ofercie i nagle wyłączyli jak się dodzwoniłem to pan powiedział że mogę go mieć dalej ale żebym przeszedł na abonament jak bym chciał abonament to bym tak zrobił kupiłem dekoder na kartę za 400zł bo mi tak było wygodnie i w tedy w ofercie eurosport2 był i ma być jutro dzwonie do rzecznika spraw konsumenta, FRAJERSTWO........
telewidz / 37.47.68.* / 2017-05-16 16:31
A ja mam nowy telewizor, a karta stara. Przy każdorazowym włączeniu pokazuje się napis - brak modułu CI lub program kodowany. Też interwencje nie skutkują, podobno wina w telewizorze ( LG UH950V!?).
Rik56 / 195.46.36.* / 2016-01-10 13:02
kupiłem dekoder z zestawem nc+smart hd,zaplaciłem za rok z góry i po 7 m-cach zaczęły znikac niektóre programy najczęsciej oglądane przeze mnie,próbowałem sie dodzwonic żeby wyjasnic sprawe ale oprócz melodi nikt sie do rozmowy nie kwapi,to zenujące i chyba też karalne,brac pieniądze za nie wywiazywanie sie z umowy,gdybym ja sie nie wywiązał zumowy z ta firma pewnie już bym miał komornika w domu
dasza0007 / 37.24.156.* / 2016-01-07 20:58
Po latach.... telewizja na karte stala sie najbardziej oszukancza telewizja w Polsce.Uiscilem oplate na okres 5.5 miesiaca i nie moge ogladac programow, gdyz nie otrzymuje sygnalu.Probowalem 5x sie dodzwonic (po okolo 35 minut kazdorazowo) z prosba o przeslanie sygnalu (slyszac tylko nudna melodyjke), za ktora musze zaplacic, bo dzwonie z zagranicy.Mozliwosc polaczenia rowna sie zeru.Poniewaz 31.10.2016 koncza kariere i beda prawdopodobnie wchlonieci przez NC+ to mysle ze maja wszystkich klientow w d... co z naszymi pieniedzmi???.Wyrzeknijcie sie tej telewizji i jej pokrewnym aby uniknac STRESU i STRATY.
Z powazaniem klient Karty o numerze :02000150762-1
telewizja na carte / 109.88.99.* / 2016-11-05 17:43
Moja karta tez konczy sie 31.10.2016 ,nie mam programow co zrobic ,mam zaplacone do 15.10.2017,czy mam pytac o zwrot tj.120 zl czekam na odpowiedz Barbara
jaro831 / 178.42.217.* / 2016-11-24 23:11
moja sąsiadka ma ten sam przypadek.Kazali pisać wniosek o zwrot pieniędzy.cała sprawa ma potrwac około 2 miesięcy.
Klient428 / 80.128.46.* / 2015-12-29 11:17
Typowo po polsku , zlodziej na zlodzieju !!i nigdy niesa winni!!
02030701096-5 / 93.202.6.* / 2016-07-31 10:38
Mam to samo zdanie,mnie tez oszukali ,programy sie zawieszaja i nie moge nawet dalej przlaczyc
.
gość457 / 185.118.213.* / 2016-01-01 11:58
nie polecam nikomu, mam zapłacone na trzy miesiące kanałów brak kontaktu brak, DNOOOOOO!!!!!!!
Rafał292 / 37.190.137.* / 2015-12-16 08:21
Jednym słowem porażka .PO 2 tygodniach oczekiwania na sygnał udało mi sie dodzwonic do BOK w sumie trwało to 160 minut w tym wiekszośc z zagranicy .Pani konsultantka po moich pytaniach bezczelnie sie rozłaczyła.za 2 tyg bez sygnału oczywiście nie odpowiadają .Na stronie po sprawdzeniu uprawnień nadal pakiet nieaktywny .Po prostu to amatorzy zero profesjonalizmu.
jonderko / 79.68.127.* / 2015-12-19 22:56
jak wam nie pasuje to podpiszcie umowe i po klopocie.
Była abonentka / 188.125.134.* / 2015-10-22 20:45
Najgorsza telewizja jaką miałam oszukali nas dwa razy .Ludzie zastanówcie się zanim wezniecie
jacek.pr / 79.240.81.* / 2015-12-15 13:17
Oplate mam waza do pazdziernika 2016 alle od dwuch miesiecy nie ogladam nic. Kontakt telefoniczny nie mozliwy, tylko nie fajna muzyka w sluchawce a maile nie ma adresu.
Jednym slowem wazne ze jest kasa a klijenta ma sie w "D_ _ _E".
Beata729 / 171.25.197.* / 2015-10-17 08:47
od dwóch tygodni próbuję się dodzwonić i nic. Mam tylko kilka programow a resztę nie a zapłaciłam. Oszuści
merol / 89.76.94.* / 2015-10-17 19:37
Beatko może masz też nieaktywny telefon. Nie ma żadnego problemu się dodzwonić a że na połączenie z konsultantem trzeba poczekać 10 min to inna bajka
blaszczol / 188.112.14.* / 2015-10-10 20:12
Oszuści i złodzieje. Szkoda czasu i pieniędzy. Kontakt z usługodawcą niewykonalny cyfrowo i telefonicznie. W 21 wieku trzeba im pocztówki wysyłać o problemach. Takim pozwalają okradać ludzi. Brak opłaconych prrogramów. UOKIK
Andrzej763 / 5.172.247.* / 2015-10-06 09:00
czy maci problem z odbiorem płatnych programów jak są zapłacone i problem z połączeniem z biurem obsługi
Adam 641 / 176.221.121.* / 2015-10-08 18:58
Doładowałem kartę i czekam już ponad tydzień na sygnał. Kupiłem następny zestaw NC+ Smart. Aktywacja przebiegła pomyślnie za to link przesłany na adres email w celu zakończenia rejestracji jest nieaktywny. Od trzech dni nikt nie odbiera telefonu - nr. 224307777. I tak jestem na lodzie z dwoma kartami.
Tina339 / 81.18.220.* / 2015-10-07 12:01
Witaj mam takie same problemy jak Ty nie wiem co z tym zrobić bo do biura obsługi klienta nie mozna się dodzwonić.
Zofia Siembieda / 83.26.99.* / 2015-10-09 18:07
Ja również mam takie problemy jak wy.Zapłaciłam im za cały rok z gory i po 2 miesiacach oglądam tylko informację "brak sygnału". Oczywiście do biura obsługi klienta nie można sie dodzwonić , bo naprzód gada automat a potem w nieskończoność gra muzyka. Co to za obrzydliwi oszuści. Zabić takich to mało.
Jelonka / 31.1.129.* / 2015-10-19 19:21
Po dwóch tygodniach w końcu udało mi się rozmawiać z konsultantem i dziś po dwóch tygodniach karta działa!!Tak jak pisał " merol" trzeba długo czekać. Ja wykręciłam nr 224307777 i po 15 minutach odebrał konsultant, wcześniej też dzwoniłam ale po kilku minutach muzyczki rezygnowałam
Mateo345 / 80.187.112.* / 2016-09-08 16:37
Witam mYSlalem ze ja mam tylko taki problem. Zona zaplacila mi abonament na 3 miesiace i nagle przestal dzialc polsat tvn i tvp2.. Do biura nie polecam dzwonic bo tam banda baranow pracuje szczegolnie jeden facet ktory portafi pol minuty sie nie odzywac.. I ktory powiedzial mi zw bede mial problem jak zadalem mu pytanie za co im placa.. Pozdrawiam.. Banda zaklamanych zlidziei jak caly tvn i prezeydent h.g.w ...
do początku nowsze
1 2 3 4 5

Najnowsze wpisy