Najpopularniejszy w Polsce portal o finansach i biznesie
Forum Forum prawneGospodarcze

telewizja na karte - oszukuja. Co mozna im zrobic?

telewizja na karte - oszukuja. Co mozna im zrobic?

skomentuj
Nolimit / 2008-12-15 13:59
Witam


mam taka sprawe bo jest takie cos jak telewizjanakarte.pl

i tam jest w zakladce kanaly ze m.in jest kanal nsportHD - jest taka ikonka w srod innych kanalow jakie sa w ofercie

I teraz sie okazuje ze kanal nsport nie jest w HD nadawny tylko w SD(zwykle nadawanie-duzo gorszy obraz...)


I problem jest taki ze ja kupuje za 2 tys dekoder do obioru kanalow HD (ogolnie wczesniej juz go mialem ale to chyba nie istotne) i podlaczam i sie okazuje ze kanal nsport jest nadawany w SD - czyli zwykly cyfrowy sygnal...

Wiec dzwonie na infolinie sie pytam dlaczego ludzi oszukuja- a babka na info ze to jest blad wydruku bo logo jest przeklejone z telewizji N i na telewizje na karte nie ma kanalow w HD (haha)


Oczywiscie nie mozna rozmawiac z nikim kompetentnym zeby go z***ac zeby ludzi w blad nie wprowadzali. Jak cos mi sie nie podoba to moge jechac do krakowa do siedziby firmy


Pytanie: czy cos mozna zrobic lobuza ze ludzi oszukuja i jeszcze nie przeprosza?


Oczywiscie w ramach prawa - czy mozna im sprawe zalozyc albo cos i czy jest jakakolwiek szansa ze cos sie wskura?

Dodam ze nie tylko na stronie jest taka informacja ze jest kanal sportHD ale rowniez juz w paczce zakupionej z karta jest opisane co i jak i znowu jest kanal nsportHD...
Wyświetlaj:
BARDZO ZDENERWOWANY / 91.240.31.* / 2016-03-10 20:31
Ktoś wreszcie powinien się wziąć za tych oszustów. Nie można się do nich dodzwonić a jeśli już to trzeba stracić dużo kasy, a nie powinni pobierać opłat telefonicznych od swoich Klientów.
Robią co chcą i śmieją się z naiwnych ludzi. Po prostu brak słów.
wiwan / 2016-03-11 09:17 / Tysiącznik na forum
W kwestii opłat za infolinię - nie powinni, czy nie mogą zgodnie z prawem ?

Odpowiedź- mogą zgodnie z prawem. I robią to setki instytucji, a jeśli mają infolinie bezpłatne- to raczej sprzedażowe, a nie obsługowe..
karta 02030132796-9 / 62.233.195.* / 2016-01-12 15:23
Firma z okresu średniowiecza. Brak kontaktu z nimi.Część kanałów z pakietu zablokowana.
waldi7925 / 83.22.251.* / 2016-01-12 22:44
ja w końcu się dodzwoniłem po 25min chodziło mi o 114 kanał eurosport 2 kupiłem dekoder w 2010 roku i od początku był ten kanał w ofercie i nagle wyłączyli jak się dodzwoniłem to pan powiedział że mogę go mieć dalej ale żebym przeszedł na abonament jak bym chciał abonament to bym tak zrobił kupiłem dekoder na kartę za 400zł bo mi tak było wygodnie i w tedy w ofercie eurosport2 był i ma być jutro dzwonie do rzecznika spraw konsumenta, FRAJERSTWO........
Rik56 / 195.46.36.* / 2016-01-10 13:02
kupiłem dekoder z zestawem nc+smart hd,zaplaciłem za rok z góry i po 7 m-cach zaczęły znikac niektóre programy najczęsciej oglądane przeze mnie,próbowałem sie dodzwonic żeby wyjasnic sprawe ale oprócz melodi nikt sie do rozmowy nie kwapi,to zenujące i chyba też karalne,brac pieniądze za nie wywiazywanie sie z umowy,gdybym ja sie nie wywiązał zumowy z ta firma pewnie już bym miał komornika w domu
dasza0007 / 37.24.156.* / 2016-01-07 20:58
Po latach.... telewizja na karte stala sie najbardziej oszukancza telewizja w Polsce.Uiscilem oplate na okres 5.5 miesiaca i nie moge ogladac programow, gdyz nie otrzymuje sygnalu.Probowalem 5x sie dodzwonic (po okolo 35 minut kazdorazowo) z prosba o przeslanie sygnalu (slyszac tylko nudna melodyjke), za ktora musze zaplacic, bo dzwonie z zagranicy.Mozliwosc polaczenia rowna sie zeru.Poniewaz 31.10.2016 koncza kariere i beda prawdopodobnie wchlonieci przez NC+ to mysle ze maja wszystkich klientow w d... co z naszymi pieniedzmi???.Wyrzeknijcie sie tej telewizji i jej pokrewnym aby uniknac STRESU i STRATY.
Z powazaniem klient Karty o numerze :02000150762-1
Klient428 / 80.128.46.* / 2015-12-29 11:17
Typowo po polsku , zlodziej na zlodzieju !!i nigdy niesa winni!!
gość457 / 185.118.213.* / 2016-01-01 11:58
nie polecam nikomu, mam zapłacone na trzy miesiące kanałów brak kontaktu brak, DNOOOOOO!!!!!!!
Rafał292 / 37.190.137.* / 2015-12-16 08:21
Jednym słowem porażka .PO 2 tygodniach oczekiwania na sygnał udało mi sie dodzwonic do BOK w sumie trwało to 160 minut w tym wiekszośc z zagranicy .Pani konsultantka po moich pytaniach bezczelnie sie rozłaczyła.za 2 tyg bez sygnału oczywiście nie odpowiadają .Na stronie po sprawdzeniu uprawnień nadal pakiet nieaktywny .Po prostu to amatorzy zero profesjonalizmu.
jonderko / 79.68.127.* / 2015-12-19 22:56
jak wam nie pasuje to podpiszcie umowe i po klopocie.
Była abonentka / 188.125.134.* / 2015-10-22 20:45
Najgorsza telewizja jaką miałam oszukali nas dwa razy .Ludzie zastanówcie się zanim wezniecie
jacek.pr / 79.240.81.* / 2015-12-15 13:17
Oplate mam waza do pazdziernika 2016 alle od dwuch miesiecy nie ogladam nic. Kontakt telefoniczny nie mozliwy, tylko nie fajna muzyka w sluchawce a maile nie ma adresu.
Jednym slowem wazne ze jest kasa a klijenta ma sie w "D_ _ _E".
Beata729 / 171.25.197.* / 2015-10-17 08:47
od dwóch tygodni próbuję się dodzwonić i nic. Mam tylko kilka programow a resztę nie a zapłaciłam. Oszuści
merol / 89.76.94.* / 2015-10-17 19:37
Beatko może masz też nieaktywny telefon. Nie ma żadnego problemu się dodzwonić a że na połączenie z konsultantem trzeba poczekać 10 min to inna bajka
blaszczol / 188.112.14.* / 2015-10-10 20:12
Oszuści i złodzieje. Szkoda czasu i pieniędzy. Kontakt z usługodawcą niewykonalny cyfrowo i telefonicznie. W 21 wieku trzeba im pocztówki wysyłać o problemach. Takim pozwalają okradać ludzi. Brak opłaconych prrogramów. UOKIK
Andrzej763 / 5.172.247.* / 2015-10-06 09:00
czy maci problem z odbiorem płatnych programów jak są zapłacone i problem z połączeniem z biurem obsługi
Adam 641 / 176.221.121.* / 2015-10-08 18:58
Doładowałem kartę i czekam już ponad tydzień na sygnał. Kupiłem następny zestaw NC+ Smart. Aktywacja przebiegła pomyślnie za to link przesłany na adres email w celu zakończenia rejestracji jest nieaktywny. Od trzech dni nikt nie odbiera telefonu - nr. 224307777. I tak jestem na lodzie z dwoma kartami.
Tina339 / 81.18.220.* / 2015-10-07 12:01
Witaj mam takie same problemy jak Ty nie wiem co z tym zrobić bo do biura obsługi klienta nie mozna się dodzwonić.
Zofia Siembieda / 83.26.99.* / 2015-10-09 18:07
Ja również mam takie problemy jak wy.Zapłaciłam im za cały rok z gory i po 2 miesiacach oglądam tylko informację "brak sygnału". Oczywiście do biura obsługi klienta nie można sie dodzwonić , bo naprzód gada automat a potem w nieskończoność gra muzyka. Co to za obrzydliwi oszuści. Zabić takich to mało.
Jelonka / 31.1.129.* / 2015-10-19 19:21
Po dwóch tygodniach w końcu udało mi się rozmawiać z konsultantem i dziś po dwóch tygodniach karta działa!!Tak jak pisał " merol" trzeba długo czekać. Ja wykręciłam nr 224307777 i po 15 minutach odebrał konsultant, wcześniej też dzwoniłam ale po kilku minutach muzyczki rezygnowałam
malgorzata0 / 84.25.196.* / 2015-10-03 22:18
To prawda ,ze telewizja na karte OSZUKUJE.doladowalam karte i kilka programow niestety niemam.Nie mam Discovery Kino Polski Regionalnej i jeszcze kilku.....
leszek119 / 83.15.133.* / 2015-10-08 07:52
Witam też mi brakuje kilku kanałów KINO POLSKA POLSAT POLSAT NEWS TV4 KULTURA PULS TVP REGIONALNA DISKOVERY TVP INFO a jak u Was?
ircia358 / 31.61.141.* / 2015-10-10 23:45
od 1 pazdziernika niemam tych kanalow a zaplacilam za 3 miesiace do przodu a dodzwonic sie do nich niemozna. Masakra a nie telewizja
MB900 / 88.89.209.* / 2015-08-06 10:17
Witam!!!

Zakupilam tv na karte, z ktorej chcialam skorzystac w Norwegii. Niestety nie moge ustawic jakosci. Sila anteny wskazuje 90%, niestety jakosc pokazuje 0% mimo ze ustawialismy ja wielokrotnie. Kupilam nawet urzadzenie, ktore mialo pomoc nam w znalezieniu sygnalu. Jakosc ani razu nie drgnela i pozostaje 0%. Czy ktos z was mieszka w Norwegii i odbiera tv na karte? Chetnie poslucham rad w zwiazku z DOSWIADCZENIAMI z odbiorem tej telewizji w Norwegii.
tomek336 / 212.50.180.* / 2015-08-17 00:59
Zle wycelowana antena albo przeszkody typu drzewo, wysoki budynek. Sila moze byc 90 ale to transponder testowy jest, trzeba antene dostroic.
stach441 / 91.235.230.* / 2015-07-14 16:47
Witam Wszystkich mam podobny problem zapłaciłem miesiąc temu i do tej pory ani programów i nie mogę się dodzwonić do tych złodzieji
lelo19 / 109.231.60.* / 2015-07-19 11:57
ja mam to samo wplacilem 60 i nie mam rozkodowanych
Monty / 83.9.131.* / 2015-07-09 20:16
Kupiłem telewizje na kartę NC +, po rozpakawaniu okazało się się dekoder był uszkodzony, reklamacja trwa już dwa miesiące , koszmar. Nie polecam
joanna@neostrada.pl / 83.6.97.* / 2015-06-28 13:08
Mam tv na karte od chwili jej powstania i nigdy nie bylo problemu z doladowaniem !! Oplacam dwa trzy tygodnie przed uplywem terminu i jest wszystko w pytkę !!!
Gfjy / 83.24.131.* / 2016-03-13 21:42
Złodzieje i nic więcej, kasa wysłana a tv nie ma zabierają nawet te darmowe, dodzwonić się to cud, a nawet jak się udało to facio nierozgarniety nic nie wie i każe czekać na kolejny cud bo mija tydzień od przelewu a tv nie ma!!!!! NC+to lipa złodzieje i pytała chyba! !!!!
do początku nowsze
1 2 3 4 5
skomentuj

Najnowsze wpisy