Na skróty
Forum Forum prawneGospodarczetelewizja na karte - oszukuja. Co mozna im zrobic?

telewizja na karte - oszukuja. Co mozna im zrobic?

skomentuj
Nolimit / 2008-12-15 13:59
Witam


mam taka sprawe bo jest takie cos jak telewizjanakarte.pl

i tam jest w zakladce kanaly ze m.in jest kanal nsportHD - jest taka ikonka w srod innych kanalow jakie sa w ofercie

I teraz sie okazuje ze kanal nsport nie jest w HD nadawny tylko w SD(zwykle nadawanie-duzo gorszy obraz...)


I problem jest taki ze ja kupuje za 2 tys dekoder do obioru kanalow HD (ogolnie wczesniej juz go mialem ale to chyba nie istotne) i podlaczam i sie okazuje ze kanal nsport jest nadawany w SD - czyli zwykly cyfrowy sygnal...

Wiec dzwonie na infolinie sie pytam dlaczego ludzi oszukuja- a babka na info ze to jest blad wydruku bo logo jest przeklejone z telewizji N i na telewizje na karte nie ma kanalow w HD (haha)


Oczywiscie nie mozna rozmawiac z nikim kompetentnym zeby go z***ac zeby ludzi w blad nie wprowadzali. Jak cos mi sie nie podoba to moge jechac do krakowa do siedziby firmy


Pytanie: czy cos mozna zrobic lobuza ze ludzi oszukuja i jeszcze nie przeprosza?


Oczywiscie w ramach prawa - czy mozna im sprawe zalozyc albo cos i czy jest jakakolwiek szansa ze cos sie wskura?

Dodam ze nie tylko na stronie jest taka informacja ze jest kanal sportHD ale rowniez juz w paczce zakupionej z karta jest opisane co i jak i znowu jest kanal nsportHD...
Wyświetlaj:
Antoni947 / 77.45.55.* / 2014-07-24 12:20
Już dwa tygodnie temu doładowałem kartę za 54 zł i dziś nie mogę dodzwonić się do konsultanta. dzwonię na podany tel. na karcie, tam oznajmiają, żeby dzwonićna608966000i znowu oczekuję na połączenie i nic z tego, tylko to, że jestem lżejszy o kilka złotych, a telewizji nie ma.Czy to wszystko to jeden kant?Gdzie mam żądać wycofania pieniędzy, które wpłaciłem?
renciasta za granica / 37.24.153.* / 2014-05-20 21:22
jki numer jest do tych zlodzieji wplacilem i nie wyswietla mi sie ze zaplacilem na dwa lata pomocy
brrrrrrr / 217.255.248.* / 2014-03-25 09:49
chyba trzeba telewizje uwaga sciagnac albo kogos to wtedy moze sie wezma za uczciwosc jakakolwiek, u mnie tez standardzik kasa zapłacona a programów jak nie było tak nie ma. K***wy nie telewizja
wkurzona433 / 93.95.93.* / 2014-05-20 17:36
telefony do obsługi tv na kartę działają, a jakze! za każdą minutę 1,25 , brak kanałów, obsługa "puszcza sygnał" , po czym nadal brak kanałów. Znowu telefon za 20zł do obsługi i znowu "puszcza kanały" i ponownie ich brak.
szukam pomocy w punkcie sprzedaży- opłata za włączenie kanałów - 20zł. Czyli wydałam 40zł
Mija miesiąc znowu brak kanałów, mimo ze opłacone. dzwonię do obsługi znowu 10zł w plecy. Dalej nie mam kanałów. Tylko w Polszy taka granda!!!! Nie ma siły , stare komuchy mają TV ( Walterowie) i gwiżdżą na pozostały motłoch. Co można im zrobić? Nic.
edem1313 / 94.220.206.* / 2014-07-13 15:27
halo wkurzona433
sprobuj-doradca.n@info2.ncplus.com.pl
wiesk / 37.225.143.* / 2014-04-10 07:41
ZŁODZIEJE OSZUŚCI wykupiłem doładowanie na miesiąc na ich stronie sprawdziłem konto mam ważne do 25 kwietnia dziś jest 10 a kanałów jak nie było tak nie ma .H..e nie telewizja NIKOMU NIE POLECAM lepiej nic nie oglądać niż płacić tym złodziejom .
piobor / 79.163.134.* / 2014-03-25 16:18
Czy ktoś wie co się dzieje z TV na kartę?
Od tygodnia nie mam żadnego programu, nawet darmowego. Wszystko opłacone !!!
Żaden telefon do nich nie działa. Czy ktoś ma podobną sytuację?
Urwali się z kasą czy co?
iwona992 / 31.61.131.* / 2014-04-02 22:20
ja mam ten sam problem. od tygodnia nie moge właczyc tej telewizji i nie mam pojecia co dalej zrobic. a dzwonienie do nich nic nie daje :( pomocy
basia071283 / 83.28.160.* / 2014-04-02 13:23
mi też wyłączyły się wszystkie kanały okazało się że trzeba ustawić ręcznie częstotliwość dekodera i teraz już wszystko gra . Ja jestem zadowolona z tej telewizji na karte!
iwona992 / 31.61.131.* / 2014-04-02 22:22
a mozesz mi poweidziec jak to zrobiłas?
basia071283 / 83.28.160.* / 2014-04-02 13:22
mi też wyłączyły się wszystkie kanały okazało się że trzeba ustawić ręcznie częstotliwość dekodera i teraz już wszystko gra . Ja jestem zadowolona z tej telewizji na karte!
iwona992 / 31.61.131.* / 2014-04-02 22:34
i tez pisało Ci na wszystkich kanałach zakodowane?? prosze o pomoc
basia071283 / 83.28.160.* / 2014-04-02 13:22
mi też wyłączyły się wszystkie kanały okazało się że trzeba ustawić ręcznie częstotliwość dekodera i teraz już wszystko gra . Ja jestem zadowolona z tej telewizji na karte!
malutkapysia / 2014-03-20 09:06
Wpłaciłam 14 marca doładowanie karty dziś mija tydzień a kanały na doładowanie jak były zablokowane tak są zablokowane. Gdzie są moje pieniądze!!!!!
pedra / 82.173.155.* / 2014-04-01 21:05
Witam , niestety mam ten sam problem doładowałam kartę na 24 miesiące czyli do 2016 -04-08, do chwili obecnej odbieram tylko darmowe kanały a co z reszta? NIE ma żadnej informacji na ich stronie jak rozwiązać problem. korzystam 3 lata i nigdy nie było problemu ,Mieszkam za granicami polski wiec numery telefonu nie działają MONI
IlI;) / 78.20.133.* / 2014-04-05 23:34
jak odbierasz kanały z telewizji na karte za granica skoro na ich stronie wyraźnie jest napisane, że nie obsługują usługi poza granicami Polski??
Piotr503 / 82.171.1.* / 2014-07-04 21:47
Witam,ja mieszkam w hollandii i nie mam,zadnych problemow z odbiorem i doladowaniem karty.Dwa lata temu mieszkalem w belgii i bylo wszystko okey z odbiorem telewizji na karte.Pozdr.Piotr
Piotr503 / 82.171.1.* / 2014-07-04 21:39
Witam,ja mieszkam w hollandii i nie mam,zadnych problemow z odbiorem i doladowaniem karty.Dwa lata temu mieszkalem w belgii i bylo wszystko okey z odbiorem telewizji na karte.Pozdr.Piotr
marzena889 / 93.154.221.* / 2014-03-16 09:10
wpłaciłam w lutym doładowanie karty mamy już marzec i nic nie dość że wyłączyli mi dodatkowe kanały to wczoraj wyłączyli nawet te bezpłatne. Pieniędzy nie zwrócili.dzwoniąc na infolinię dostałam dwie rozbieżne informacje jedną że włączą drugą że nie włączą.wydałam pieniądze na telefony do nich zapłaciłam za abonament, a oni maję mnie w dupie. Nigdy więcej nie wykupię doładowania karty u nich a tym bardziej nie wezmę abonamentu. Odradzam wszystkim współpracę z firmą nie szanującą klientów
aska3030 / 94.254.143.* / 2014-03-16 21:09
To samo mnie spotkali. Oszuści i złodzieje!! Nawet programy darmowe ,bo mowa o tych co mozna oglądać z dvbt są zablokowane. Wykupilam pakiet i w polowie miesiąca pozabierali programy dla których oplacilam pakiet!!! K...... mnie wzięła myśląc o tym
OSZUKANY PRZEZ TV NA KARTĘ / 94.40.14.* / 2014-02-13 18:05
OSZUŚCI
Kaligula / 83.31.190.* / 2014-02-09 09:25
Korzystam z tv na karte od siedmiu lat !! Nigdy nie spotkal mnie zaden problem z dzialaniem dekodera czy karty !! Nie robie zadnej reklamy tylko opisuje fakty !!!
Iwona Wilczopolska-Czerlonek / 91.102.107.* / 2014-03-13 21:47
Oszustwem jest że cyt pkt3 Maksymalny czas, na jaki można mieć wykupiony dostęp do kanałów na doładowanie, uwzględniając początkowy okres zawarty w zestawie startowym, wynosi 36 miesięcy.(ZASADY ROZLICZANIA DOŁADOWAŃ (obowiązuje od dnia 1.04.2010)Szkoda że takiej informacji brak na opakowaniu dekodera i startówki! TO zwykli oszuści.Na ich stronie nawet nie działa sprawdzanie doładowania.Kto ich w końcu weżmie za frak.Ciekawe co w UOKIK na to a może zróbmy pozew zbiorowy.Poszkodowanych są tysiące.To co przedstawiłam wystarczy,nie trzeba udowadniać że kradną z oferty kanały.Czuję się totalnie oszukana,naciągnięta przez nich i doprowadzona do złego rozporzadzenia swoim mieniem (art. 282 k.k.)
EF16 / 31.0.101.* / 2014-02-19 00:43
jak qrwa spużnie się z opłatą to po oplacie zawsze brakuje mi jakiś kanalów.teraz discovery
ZIOM333 / 89.64.240.* / 2014-01-04 00:54
NC+ (czy to telewizja na karte czy inne abonentowe umowy) to zwykłe oszustwo. Jestem klientem telewizji N (później nc+) od lat i już w lutym kończy mi się umowa, NIGDY WIĘCEJ Z TYMI ZŁODZIEJAMI NIE PODPISZĘ ŻADNEJ UMOWY.
1) zmieniaja kanały jak sobie chcą, bez poinformowania klienta - zawsze na niekorzyść klienta
2) dekoder się zawiesza co chwile czasami, traci obraz - wymiana nic nie daje, to samo na nowym (oprogramowanie jest totalnie błedne)
3) momentami od naciśnięcia przycisku na pilocie do czasu zadziałania tego (czyli na przykład zmiana kanału) czas = ponad 30 sekund. Wyobraźcie sobie, naciskacie przycisk na pilocie, czekacie 30 sekund, poźniej kolejny znowu 30 sekund it tak w kółko. człowiek traci nerwy bo nie da się oglądać.
4) mam dekoder na 2 anteny (podwójny konwerter) - jak podłącze obie to do 5 minut dekoder wisi - nie da sie nacisnać nic, nic nei działa. pomaga tylko chamskie wyłacznienie z prądu i właczenie ponowne (tutaj dekoder startuje się 5 minut). Za 5-30 minut dzieje się to samo. Raz oglądałem ważny mecz i 5 razy w ciągu meczu resetowałem dekoder wyciagajac wtyczkę.
podłączając dekoder polsatu do mojej anteny i kabli - wszystko działa jak należy, więc to nie wina kabli tylko ich zasranego dekodera i oprogramowania.
dzwoniłem na pomoc techniczna i mowilem jaka jest sprawa to babka mi powiedziała: tak, wiemy że te dekodery są wadliwe, dużo ludzi się skarży, proponuję panu wymienienie dekodera na inny model. bedzie pan musial dopłacic 250 pln.... Czyli wiedza ze maja syfiaste i problemowe dekodery, ale wymienią na "ponoć lepsze" za dopłatą.... złodzieje
5) obsługa klienta = MASAKRA. chamska, zero kometencji, nic nie potrafią doradzic tylko czytaja z kartki jakieś tam swoje durne punkty które nic nie rozwiązują (typu: czy na pewno ma pan dekoder podłączony do prądu). dodam że nie jest łatwo się do tych buców w ogóle dodzwonić, czekałem wielokrotnie po 20 minut na lini - wiele razy straciłem nerwy i odłozyłem słuchawkę po 20-30 minutach (bez połączenia). Za te "wiszące" minuty oczywiście płaci klient - jak sobie obliczylem kiedyś, ponad 500 pln straciłem "wisząc" na lini w celu uzyskania pomocy przez 4 lata. A w nagrodę, jak po 30 minutach łaskawie odbierze jakaś bura suka, to gdy powiedziałem szczerze jak gówniana jest ich linia obsługi to bura suka odkłada telefon bo ona sobie nie życzy takich słow (użyłem gówniana linia i k**** - jako przekleństwo nie mierzone w nikogo - po prostu frustracja czekając 30 minut na połączenie).

Mógłbym tutaj punktowac jeszcze kilka rzeczy, ale szkoda nerwów. JEDNYM SŁOWEM CAŁE NC+ TO JEDEN WIELKI SYF. Kiedyś byli fajni, jak nie było c+, ale od czasu połączenia to jest gówniana firma licząca tylko i wyłacznie kase. Klienta mają w dupie.

Aha, nie wspomne już że po połączeniu n z c+ przez 2 miesiące kanały HD nie działały - siało i przerywało tak że nie dało się oglądac. Nie tylko u mnie bo rozmawiałem z wieloma ludzmi i wszedzie tak samo było. No ale dzwoniąc na pomoc techniczna nc+ dowiedziałem się że wszystko jest w porządku i pewno mam problemy z anteną :)

NC+ = ZŁODZIEJE DO POTĘGI. LUDZIE NIE DAJCIE SIĘ NABRAĆ NA ICH NIBY FAJNE OFERTY, WYRUCHAJĄ WAS W DUPSZTALA
Elwira lidwin / 46.198.41.* / 2014-07-17 10:37
Bardzo dziekuje za te informacje.Mialam zamiar korzystac z tv na karte,ale teraz rezygnuje.
arreccki / 93.154.231.* / 2014-03-12 07:51
NIE WCHODZIĆ Z NIMI W UKŁADY ,NIE KORZYSTAĆ Z ICH OFERT, SZKODA ,ŻE SIĘ ZAINWESTOWAŁO W DEKODER. MIAŁY BYĆ PROGRAMY DARMOWE JAK TVP1 TVP2 ITD I TEŻ WYGASZANE SĄ JEŻELI
CO ROKU NIE ZAPŁACI SIĘ 20 ZŁ
BALTAZAR726 / 83.11.170.* / 2013-10-16 22:09
Zgadzam sie z wpisami internautów kupiłem telewizje na karte a po miesiącu mam podpisac umowe na stałe za 39pln inaczej niema mozliwosci oglądania a mnie interesuje abonament taki jak ja chce anie jak oni co innego piszą i co innego oferują klijent sie nie liczy co za oszukanstwo brak kontroli
iwka900 / 109.199.23.* / 2014-03-06 20:21
mam oplacona telewizje na karte do 5-tego czerwca a zabrali mi dzisiaj tvn24-tvnstyl-zlodzieje to byla moja ostatnia oplata
bogdan argasinski / 99.180.194.* / 2014-02-17 16:20
nasza polska intenetowa telewizja na karte klamie
Dalida / 5.60.180.* / 2014-02-23 10:18
Kupując telewizję na kartę masz niby programy w pakiecie które są niby darmowe i to nie prawda, po zakończeniu abonamentu te niby darmowe kanały również są zakodowane. Skoro są w darmowym pakiecie to raczej nie powinni ich blokować. Tylko naciągają oszuści :(
bogdan argasinski / 99.180.194.* / 2014-02-17 16:31
Nasza polska telewizja na karte klamie
taker / 188.127.6.* / 2013-08-21 18:13
podobnie postępuje tel na kartę dom cyfrowy w Warszawie ul kłobucka23-kapitał zakł-aż 50tys aby od tygodnia czekam na odblokowanie kanałów i nic dzwoniłem(a ceny że hoho za połączenia)obiecano że "już w ciągu 48 godz"(w innych to trwa ok 2godz)mija już 6-ty dzień i nic,teraz nawet nie można się dodzwonić.w serwisie też umywają ręce.chyba kolejna firma KRZAK.w dodatku czują się bezkarni.nie kupujcie od nich
normix / 188.33.107.* / 2013-08-09 10:35
Witam serdecznie, kupiłem DEKODER HD ITI 5800S który 5 razy lądował w naprawie i za każdym razem otrzymywałem nowy,(ponoć nowy)a do tego nie chcieli mi zwrócić poniesionych kosztów z nie posiadania dekodera który(był w serwisie)a karta cały czas miała aktywne pakiety,wiec zgłosiłem to w Urzędzie Ochrony Konkurencji i Konsumentów zaistniały problem,po miesiącu otrzymałem poniesione koszta i ponad miesiąc miałem przedłużony okres oglądania pakietów Tv-n i skończyły się problemy choć nie do końca,aż do tego tygodnia jak chciałem zawrzeć ustną umowę poprzez infolinię na pakiet "świat HD za 49zł"z miesięcznym wypowiedzeniem.Okazuje się ze nabyty niby nowy dekoder(po serwisie) ma zadłużenie i nie mogę zawrzeć żadnej umowy na niego,a konsultanci jak dzwonie by coś w tej sprawie zdziałali ograniczają się tylko do jednego wcisnąć nowy dekoder za 175zł lub na abonament,pytanie moje brzmi jak to możliwe że kupujemy coś nowego w sklepie i w ramach naprawy gwarancyjnej otrzymujemy wadliwy sprzęt? czyżby ludzie pracujący w telewizji n przychodzą odrobić pańszczyźniane w zakładzie pracy i resztę mają to w d......,chyba znów udam się do Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów by zajęli się tą sprawą.moja rada zanim zdecydujesz się na nc+ lub n na kartę przemyśl to czy będziesz mieć tyle siły by się użerać z nimi
Et / 212.160.175.* / 2013-08-01 15:57
W czerwcu 2012 r. zdecydowałem się na propozycję zakupu TV- na kartę. W tym celu udałem się do sklepu: M Markt, w którym zakupiłem Pakiet domowy HD za 19,90 zł. Do tego musiałem zakupić Dekoder za 259 zł. wyłącznie na powyższe potrzeby. Do dn. - 15 07 2013 współpraca na linii klient dostawca - bezproblemowa. Jestem rencistą i często przebywam w Szpitalach dlatego ( by nie ograniczyć Żonie dostępu do telewizji ) postanowiłem zapłacić na wyrost z wyprzedzeniem, aż do listopada i / o ironio / w dniu 15 07 2013 r. - podczas oglądania [ Tele ekspresu ] . Nastąpiła przerwa w nadawaniu i pojawił się komunikat ,, Ten kanał nie należy do twojej oferty itd. " . Początkowo myślałem, że to tylko chwilowy problem techniczny ......... Nestety trwa do dziś !! . Zgodnie z zaleceniem / komunikatu udałem się na wskazaną do kontaktu STRONĘ ??? , gdzie dowiedziałem się o możliwości nabywania Pakietów oraz innych propozycjach. Przekopałem więc wszystkie możliwe adresy do kontaktu w mojej sprawie i .......................................CISZA. Udałem się więc do sklepu M M. Pracownik chętny do pomocy, podjął / podobnie jak i ja / próbę kontaktu poprzez E-mail > bez skutecznie ! dalej poprzez INFOLINIĘ - gdzie na automacie ponad wszelką wątpliwość - musisz przez 10 min . słuchać muzyki, a następnie być skazanym na oczekiwanie gdy ktoś podejmie rozmowę. W naszym przypadku trwało to 16 minut { x ok 40 gr. za min } - dość opłacalne po przeliczeniu tysięcy klientów. Po euforii / zgłoszenia się Konsultanta ,, zdziwionego " zkąd mamy do niego numer ?. Pracownik sklepu wyjaśnił grzecznie, że z ich wskazania .... Po przedstawieniu naszego problemu Pan Konsultant stwierdził: że on ,, Nic nie wie i nic nie może " ? . Na prośbę jakiegokolwiek pomocnego działania --- ODMÓWIŁ !! . Cała rozmowa ok 20 min. N A D A R E M N A . . . Może ja jestem głupi, może czegoś nie rozumiem, może to tak ma być, że mimo iż płacę na kilka miesięcy do przodu --> JESTEM WYRODNYM KLIENTEM . I śmiem oczekiwać jakości usług ? lub kontaktu z dostawcą ? .Mam swoje 61-lat , może za długo żyję ????????? . - Jednak na wszelki wypadek poproszę o pomoc-mediację . Z góry dziękuję .
Kalijac / 31.11.194.* / 2013-07-30 19:05
Witam ,ja również opłaciłem (doładowałem) przez e-konto full pakiet tj, 180zł za 3 miesiące i po dwóch dniach dalej nic, dzwoniąc na infolinie -specjalista odsyła mnie abym zadzwonił do Krakowa na tel 122947800, (spróbujcie zadzwonić) gdyż tam jest centrala "N"-ki, szok ,oni odsyłają bym dzwonił na nr*714700 , a z komórki nie można, szok pięć prób połączenia się z N-ką i lipa ,kasa w błoto, proszę o radę ,bo wolałbym tę kasę dać na biedne dzieci ,a nie na złodzieji z "superpołączonej" platformy nc+, P.S. w takim przypadku proszę o info ,gdzie mogę oddać zakupiony wcześniej ich dekoder z kartą, bo w takim przypadku to sobie wolę kupić dekoder cyfrowy i oglądać jak za starych dobrych lat trz kanały ,a nie płacić złodziejom ,którzy klientów mają głęboko w..... UWAGa odradzam zakup lub podpisywanie z nimi umowy, dla mnie to jakaś "cygańska" platforma-lipa i jeszcze raz lipa, kasy szkoda. Pozdrawiam. Jacek z Gdańska.
stefan 1 / 95.49.38.* / 2014-05-02 07:01
ja jestem cyganem i chce kupic telewizie na karte '''' wramach cyganskjei platwormy sprzedam ci jacku z Gdanska dekoder z polskimy programi''''
stefan 1 / 95.49.38.* / 2014-05-02 06:52
ja jestem cyganem i chce kupic telewizie na karte '''' wramach cyganskjei platwormy sprzedam ci jacku z Gdanska dekoder z polskimy programi''''
Police1o / 87.122.174.* / 2013-08-17 11:08
Witam Piotr L.z niemiec ja mam ten sam problem z dnia na dzien mam wylanczane programy,TV 1 HD TV 2 HD TVN,Polsat,TV4 i jak tak dalej pojdzie to za pare dni nie bede mial zadnego odbioru.Zaplacilem z gory za dwa lata a tu co chwila nowe komunikaty i info ze program ten nie nalezy do mojego pakietu.Prosze o kontakt z biurem obslogi klienta.Niestety bez rezultatow na zaden numer telefonu nie moge sie dodzwonic.Co mozna zrobic by temu zaprzestac.Od paru lat posiadam telewizje na karte i bylo wszystko OK.od czasu kiedy mam nowy dekoder HD sa problemy.
Mysle ze ktos madry z TN zainteresuje sie ta sprawa i oby szybko.
Pozdrawiam Piotr
Mama \KubyMona / 31.11.194.* / 2013-07-30 19:24
Normalne, u mnie to samo ,zapłaciłam i nic na szczęście tylko za jeden miesiąc-odpuściłam sobie tę platformę. Bo szkoda nerwów.
Franz / 83.22.130.* / 2013-06-17 13:27
,,n'' na kartę ładnie brzmi i w reklamach też pięknie, a jak kupisz to zong! Okazuje się że to oszuści i naciągacze! Kupiłem w wolnej sprzedaży w media expert dekoder na kartę za 199,00 zł bez umowy i abonamentu, z pakietem Świat HD na trzy miesiące wliczone w cenę dekodera. W opisie na opakowaniu było napisane że przez 3 miesiące pakiet świat Hd i premium Hd na start, a potem doładowujesz sobie co chcesz wolny wybór. I tu się wszystko zgadzało bez żadnych zastrzeżeń, zgodnie z opisem. Po miesiącu padł dekoder, zdarza się tydzień w naprawie i odesłali mi drugi wymieniony z nową kartą. i tak tv chodziła do dnia dzisiejszego bo skończyły się trzy miesiące na start. więc dzwonię jak mam doładować sobie konto, i że chcę włączyć pakiet za 19,90 No i tu okazuje się że zostałem oszukany ,bo żeby włączyć pakiet za 19,90 zł to muszę sobie zakupić inny dekoder z drugą kartą i takim pakietem na start ! bo w tej zakupionej prze zemnie karcie można tylko włączyć pakiet za 39,90 zł więc pytam się gdzie ten mój wolny wybór ? Ale to jeszcze nic, Pan się rozłączył ,więc dzwonię kolejny raz gdzie już pierwsza rozmowa kosztowała mnie 25,00zł Odbiera kolejny gostek podaje mu numer karty i mówię żeby mi włączyli pakiet za 19,90 ,a ten jeszcze lepszy bo mówi mi od razu że kupiłem n-ke nie na kartę ale na pół abonament, więc skoro chcę teraz włączyć taki pakiet to najpierw muszę zawrzeć z nim umowę ustną, ale i tak nie włączy mi tego najtańszego tylko ten za 39,90 zł bo mam taką kartę. I tłumaczę typowi że jakbym chciał kupić sobie n-kę na abonament to poszedłbym do salonu sprzedaży n-ki, i nie po to kupowałem n-ke na kartę żeby teraz wyrzucić dekoder do śmietnika albo żeby mnie ktoś zmuszał do zawierania umowy , w dodatku bez możliwości wybrania sobie pakietu.To gość mi odpowiedział ,żebym się przeszedł do sprzedawcy ,bo to on mnie w błąd wprowadził, ja mu na to że to n-ka celowo wprowadza dekodery do wolnej sprzedaży ,żeby łapać klientów na abonament, i nigdzie nie ma informacji że zakupiony prze zemnie dekoder jest opcją abonamentową ,nawet teraz sprawdzałem na ich stronie i jest tam taka zakładka bez umowy ,gdzie właśnie jest tam zamieszczona oferta z moim dekoderem.
Podsumowując Zostałem w jawny sposób oszukany ,teraz chcą mnie zmusić do zawarcia umowy, dekoder szajs ,który stoi jako ozdoba ,telewizj nie ma 199,00 zł wyrzucone na trzy miesiące oglądania n-ki i 50 zł rachunek telefoniczny za złodziejską infolinie n-ki.
Piszę skargę do UOKIK i wszystkim oszukanym proponuję zrobić to samo ,a potem zakładam im sprawę w sądzie o odszkodowanie!
Wanda Skrzypek / 86.179.45.* / 2013-06-19 19:32
Chociaz mam zaplacone wszystkie oplaty ciagle nie ma sygnalu, dzwonienie na infolinie nic nie saje tylko trzeba zaplacic koszt polaczenia. W zeszlym roku bylo to samo az napisalam list go Dyrekcji do Krakowa , odpisali po trzech miesiacach, podajac bzdurne rozwiazanie ale ... o dziwo nagle byl sygnal przez 8 miesiecy. I teraz znow to samo ..... brak sygnalu. . Moj brat, expert od TV skomentowal ze napewno nalapali zbyt duzo abonentow a wykupuja licencje na odbior na znacznie mniejsza ilosc I trzeba pewno ilosc wylaczyc, tylko dlaczego wypadlo znow na mnie. czerwiec 2013
EF16 / 37.109.78.* / 2013-04-30 12:56
miast LOGINEM podpisujcie się nr.karty DOPIERO WTEDY POZNAĆ SIŁE n na karte
do początku nowsze
1 2 3 4 5
skomentuj

Najnowsze wpisy