Na skróty
Forum Forum prawneGospodarczetelewizja na karte - oszukuja. Co mozna im zrobic?

telewizja na karte - oszukuja. Co mozna im zrobic?

skomentuj
Nolimit / 2008-12-15 13:59
Witam


mam taka sprawe bo jest takie cos jak telewizjanakarte.pl

i tam jest w zakladce kanaly ze m.in jest kanal nsportHD - jest taka ikonka w srod innych kanalow jakie sa w ofercie

I teraz sie okazuje ze kanal nsport nie jest w HD nadawny tylko w SD(zwykle nadawanie-duzo gorszy obraz...)


I problem jest taki ze ja kupuje za 2 tys dekoder do obioru kanalow HD (ogolnie wczesniej juz go mialem ale to chyba nie istotne) i podlaczam i sie okazuje ze kanal nsport jest nadawany w SD - czyli zwykly cyfrowy sygnal...

Wiec dzwonie na infolinie sie pytam dlaczego ludzi oszukuja- a babka na info ze to jest blad wydruku bo logo jest przeklejone z telewizji N i na telewizje na karte nie ma kanalow w HD (haha)


Oczywiscie nie mozna rozmawiac z nikim kompetentnym zeby go z***ac zeby ludzi w blad nie wprowadzali. Jak cos mi sie nie podoba to moge jechac do krakowa do siedziby firmy


Pytanie: czy cos mozna zrobic lobuza ze ludzi oszukuja i jeszcze nie przeprosza?


Oczywiscie w ramach prawa - czy mozna im sprawe zalozyc albo cos i czy jest jakakolwiek szansa ze cos sie wskura?

Dodam ze nie tylko na stronie jest taka informacja ze jest kanal sportHD ale rowniez juz w paczce zakupionej z karta jest opisane co i jak i znowu jest kanal nsportHD...
Wyświetlaj:
kmk / 164.126.1.* / 2012-02-11 12:29
2 stycznia 2012 skończyła mi sie karta sd. Chciałam ją doładować i wtedy na stronie telewizji na kartę zobaczyłem promocję przejdź na HD. Do tego dawali dekoder oraz 10 miesięcy oglądania pakietu podstawowego i to tylko za 200 zł (plus 20 zł za przesyłkę). 9 stycznia przyszła paczka i się zaczęło: dekoder był zepsuty i nic nie działało. Po dzwonieniu na ich infolinie 1.23 zł za minutę (CHorę!!!) konsultanci na początku twierdzili, że dekoder trzeba zresetować. I tak (naciągając na kolejne minuty!!!) instruowali jak to zrobić. W końcu rewelacyjni spece potwierdzili, to co mówiłem na początku rozmowy, że dekoder jest zepsuty i trzeba go odesłać do serwisu NA MÓJ KOSZT. 10 stycznia odesłałem jednak ten dekoder. Naprawa trochę trwała. Ponoć nowy dekoder dojechał do mnie 2.02.2012. Niby telewizja działała, ale nie działa w ogóle przyciszanie. Ale cóż nie chciałem czekać kolejnego miesiąca. I tak do wczoraj było wszystko w miarę w porządku. A tu dzisiaj niespodzianka. Zostały wyłączone mi programy. Działają tylko te darmowe. Chociaż po sprawdzeniu mam kartę z pakietem domowym ważną do 29.12.2012. I tu najbardziej denerwujące jest to, że nie ma z nimi teraz żadnego kontaktu. Nikt nie odbiera żadnego telefonu. Dzwoniłem także na infolinie n telewizji, bo to jedno i to samo, ale też nikt nie odbiera. Naciągnęli mnie na ponad 250 zł!!! I pewnie nie jestem jedną osobą którą tak potraktowali. Nie ma żadnego biura, nie ma z nimi żadnego kontaktu. Wyciągnęli ode mnie kasę i są już zadowoleni, a resztę mają w dupie.
Klient381 / 46.113.115.* / 2012-07-05 14:10
Dekodery 5800s po renowacji czasem zdarzają się w nich wady. Jakość przerywa lub brak odbioru kanałów HD. Trzeba go wtedy do serwisu odesłać i wymieniają na wolny od wad. Trzeba także pamiętać aby dekoder pobrał listę nnk a nie z n, taką funkcje macie w ustawieniach dostępną, przełącz się na n na kartę wciśnij OK i kursorem ebierz TAK I OK . Kanały 1 mc po wygaśnięciu są dostępne tylko na tej liście.
katarina555 / 83.22.122.* / 2012-06-26 15:58
ja mam tak od tygodnia szlak mnie trafia banda oszustow
marcin0031 / 164.127.164.* / 2012-02-28 19:32
odebrałem dekoder HD pod koniec stycznia i wszystkie pakiety przez miesiąc miałem odkodowane.teraz pozostał mi pakiet domowy HD plus kilka programów z pakietu :premium HD" najlepiej i najprościej kontaktuj się z nimi przez neta nkontakt@n.pl . ja miałem problem z pilotem i tak jak ty po kilku telefonach ktoś mi podpowiedział żeby sprawę załatwić przez internet, wysłałem wiadomość i po dwóch dniach przysłali adresy swoich punktów gdzie pilot bez jakichkolwiek pytań wymienili na NOWY. głowa do góry. pozdrawiam
Grazas / 178.43.160.* / 2012-02-10 15:37
piszę ponownie odnośnie mojego doładowania karty za 156 zł. Dzisiaj zobaczyłam w internecie że uzytkownicy dekoderów CD mają wymienić na HD do 31marca 2012r. Ja tego nie wiedziałam i doładowałam tak jak poprzednio, chociaż dalej nie mam na koncie mojej karty aktualnego doładowania, czy straciłam te pieniądze, nie mogę się dodzwonić .Jeżeli ktoś to przeczyta kto się na tym zna to proszę o odpowiedź. Poprzednio doładowałam kartę pół roku temu i było wszystko w porządku,teraz jest problem -dlaczego?
Fangro / 213.195.157.* / 2012-02-10 14:14
Witam! Przeczytałem kilka opini,negatywnych o TVnK.Ja mam ją od trzech lat i muszę przyznać ,że jestem zadowolony.Wykupuje zawsze z terminem rok do przodu.W grudniu ub.r wykupiłem dekoder HD plus opłatę za 12 m-cy i z dostawą do domu zapłaciłem 219,90zł.Po zamontowaniu i połaczeniu się SMS z nadawcą sygnał otrzymałem za kilkanaście minut.Zamierzam wykupić jeszcze Premium HD.I oby tak dalej.Pozdrawiam i życze niezadowolonym,by kłopoty Was już nie dotykały.
xxxx ewka / 87.123.169.* / 2012-02-07 19:49
podaje wam stacjonarny kierunkowy 12/2947915
Grazas / 178.43.172.* / 2012-02-09 17:58
trzy dni temu tj. 5 lutego doładowałam karte za 156 zł tj. na rok. Sprawdzam doładowanie karty a tu ciągle stara data doładowania do 31marca ważności z poprzedniego doładowania. Kiedy zaksięgują i pokażą nową datę ważności aktywnej karty, ile muszę czekać i czy się doczekam. Dzwoniłam na wskazane numery ale się nie doczekałam
odbiorca tvn, na karte bez abonamentu / 217.212.230.* / 2012-02-06 15:17
odbieram tv , n . na karte pakiet podstawowy 1, 2, tvn, religia, dlaczego niema podstawowych bez doladowan, tak jak powinno byc, tvp1 tvp2 tvn, tvp reginalna, polsat, nie mozna odbierac polsatu a byl przez chwile odkodowany, rozumiem ze jak bede chcial rozszezyc pakied musze doladowac , ale czemu niema normalnych tych podstawowych odbioru z polsatem, niech odpowie krajowa rada to wprowadzenie wblad odbiorcow , czlowiek kupuje dekoder lecz podstawowych kanalu niema, poza odbiorem doladowan, aby odbierac to naciaganie klienta,
.....'' / 81.190.72.* / 2012-02-04 22:18

Wiec dzwonie na infolinie sie pytam dlaczego ludzi oszukuja- a babka na info ze to jest blad
wydruku


I o to właśnie chodzi.
Tak dzisiaj oficjalnie , bezkarnie oszukuje się polskie społeczeństwo. Dzisiaj oszukujemy się nawzajem . Tak teraz moda w Polsce XXI w.
asr / 83.11.99.* / 2012-02-02 11:25
Witam!! Ja miałem u nich na abonament i starczy!!Po wypowiedzeniu umowy i oddaniu dekodera zaznaczam że przy zdaniu sprzetu dokładnie się sprawdza zaległe rachunki i cały sprzet który oddajesz musi być w komplecie, i wszystko po sprawdzeniu przez pracownika sklepu było ok rachunki zapłacone sprawdzał przymnie nagle po pół roku od rezygnacji otrzymuje odnich nakaz wpłaty 50zł za zaległe rachunki lub oddają sprawę do krajowego rejestru długów!!Skąd się wziął zaległy rachunek jeżeli przy oddaniu sprzetu nikt ci nie podpisze rezygnacji z umowy jeżeli nie będziesz miał uregulowanych rachunków!!Nie mówiąc o tym że w trakcie korzystania sami podniesli mi abonament z 38zł na 48zł o 10zł bez mojej zgody gdzie na umowie miałem gwarantowane 38zł za mięsiąc.Piękne kanty co?? Aż niechce się wierzyć!!
Jasiek III / 89.79.216.* / 2012-02-04 21:45
Masz rację.N to najwięksi oszuści .Miałem i zrezygnowałem z ich usług.Była ta sama sytuacja co u ciebie.
jola / 31.60.121.* / 2012-01-25 17:34
dokonałam opłaty za cały rok w dn.20.01.2012r i do dziś nie mam uruchomionego dostępu.Dzwoniąc do ich konsultantów tylko traci się pieniądze - nie potrafią nic wyjaśnić.Oszukują i tyle, a ta ich telewizja to szfindel i nic więcej.
Klient381 / 46.113.115.* / 2012-07-05 14:17
https://ssl.telewizjanakarte.pl/sprawdz_waznosc_doladowania.php
po / 93.105.82.* / 2012-01-26 20:07
można jednostronnie wypowiedzieć umowę (odstąpić od umowy) podać przyczynę.Na piśmie.
tło / 77.254.93.* / 2012-01-19 16:51
wiysłtam telewizja na kartę to .....przysłali mi dekoder bez faktury i paragonu a dekoder nie działa serwis dekoder bez paragonu nie chce zrobić nawet za kasę nie mam pieniędzy ani telewizji pozdrawiam oszukanych
higuain / 77.115.26.* / 2012-01-15 10:59
Powiedzcie mi proszę co się dzieje po upływie ważności karty? Ja kupiłem niedawno ale karta jest ważna tylko do kwietnia, więc jak ewentualnie przedłużyć jej ważność...piszę wcześniej by uniknąć nieporozumień i nie być bez tv
telewidz / 178.216.47.* / 2012-01-12 12:32
SKORO POLSKA TO JEDEN WIELKI BURDEL TO CZEGO OCZEKUJRECIE OD TVna KARTĘ?????
Awael / 95.41.248.* / 2012-01-03 15:51
Widzę,że nie tylko ja mam problem.Postanowiłam skorzystać z tej oferty i...Podłączyliśmy dekoder, antenę do telewizora i przez internet próbowaliśmy przez 7 dni wykonać aktywację karty. Nic z tego. Próbowaliśmy połaczyć się z biurem obsługi klienta przez tel.komórkowy.Bez skutecznie.Otrzymuję komunikat o opłacie za 1min połączenia i połączenie zostaje zerwane. Paranoja. NIE POLECAM NIKOMU TEJ USŁUGI. A szkoda ,pomysł ciekawy lecz obsługa fatalna.
KRZYSZTOF EMERYT / 195.248.254.* / 2012-02-07 17:13
masz podane dwa numery telefonu jeden dla stacjonarnego który jest dużo tańszy i zapewne ten wybrałeś dlatego cię skasowali a nie było połączenia z konsultantem z tel komórkowego musisz dzwonić na telefon podany dla tel komÓ
rkowych POZDRAWIAM
TNK HD / 82.177.23.* / 2012-01-16 17:36
Witam,21-12-2011 próbowałem aktywować kartę
TNK HD,okazało się że nie ma jej w ich systemie.Po kolejnym telefonie poinformowali
mnie że sygnał został udostępniony.Do 9-01-2012
sygnał nie dotarł choć na stronie internetowej
doładowanie karta jest aktywna od 23.Na dzień
dzisiejszy dekoder został odesłany do serwisu
i nikt nie kwapi się z jakąkolwiek informacją
co dalej,na telefony wydałem przeszło 100 zł
a paczki do serwisu trzeba opłacać z góry.
W zaistniałej sytuacji komentarz jest zbyteczny .Pozdrawiam
igo / 212.244.255.* / 2012-01-04 20:38
Witam -podam ci nr tel stacjonarny do nich 12-294 7915 JA mam z nimi fatalne doświadczenie .dekoder HD po 1-m zepsuł się i niezabardzo miał go kto naprawić !!PO 3 m udało się go naprawić.OBECNIE mam problem z odbiorem przez kabel HDMI pojawia się komunikat ;zabezpieczenie HDCP i nikt tam nie umie rozwiązać -twierdzą że dekoder jest ok!NA ZWYKŁYM kablu odbieram,a nie HD.
panczo107 / 2012-02-15 11:01
Dziecko pewnie telewizor nie posiada zabezpieczenia HDCP stąd pewnie te kłopoty...
3650 / 217.79.195.* / 2012-01-25 17:50
Też miałem ten komunikat i kupiłem lepszy kabel za 70zł i jest OK.
robbie21 / 83.17.55.* / 2011-12-23 23:41
mam tą telewizję od ok 3 miesięcy, teraz jakoś kończył mi się darmowy odbiór dokładnie 22 grudnia. tego też dnia wpłaciłem pieniądze (mBank) i niestety dzisiaj zaczęły kanały mi ginąc (te płatne mtv, tvn turbo , discovery itp). Dzwoniłem na tą ich zaje*aną linię *71 81 91 i tylko naczekałem się około 35 minut(!) i wysłuchiwałem beznadziejnej muzyki i co minutę "czekaj na zgłoszenie się konsultanta" SZLAG MNIE TRAFIŁ mało telefonu o ścianę nie rozje*ałem, min rozmowy 1,23 zł a oni jakąś muzyczkę przez pół godziny puszczają debile!! Jutro spróbuję zadzwonić pod ten stacjonarny numer, jak nie to p*****ole i nie płacę więcej, stracą klienta i każdemu będę ich odradzał....
Miał ktoś takie problemy z debilami ?
radek starogard łobezki / 213.238.97.* / 2012-02-15 19:24
miałem c plus było ok a tutaj wiecznie to samo czekaj i plac po 2 dniach to samo mam ich gdzieś jutro zadzwonię i powiem im co myślę o tych oszustach
jola / 164.127.216.* / 2012-01-31 15:13
ja mam podobny problem!oni nie tylko oszukuja ale i okradaja z pieniedzy.bo ja dzwonilam do konsultantow 12x i nikt nie podjol tel.tylko muzyka i czas oczekiwania chyba na godota bo nie na nich.a stracilam okolo 70zl.pozdrawiam wszystkich oszukiwanych.
luk.pno / 83.2.47.* / 2011-12-28 22:48
kanały ładuje się wcześniej, a nie w ostatniej chwili, bo proces załączenia pakietu trwa kilka dni. N o tym informuje w przewodniku po ofercie!! trzeba czytać!!!!!!!
himel / 178.183.152.* / 2012-11-02 09:27
"mądry"człowieku jak płacisz za chleb to czekasz aż go upieką?. Według Ciebie może w tym roku opłacać aktywację na przyszły rok.
Wybacz-Twoje myślenie a porządek w tym kraju to to samo łajno.
pestka1 / 213.146.59.* / 2012-02-08 21:50
Witam wszystkich. A gdzie można znależć przewodnik po ofercie?Muszę doładować a nie bardzo wiem jak.To pierwszy raz i pewnie dlatego jestem taka ciemna ;)
Wladzio / 92.73.145.* / 2011-12-28 00:15
nie denerwuj sie musisz troche poczekac i bedzie ok
a w przyszlosci oplac ze dwa tygodnie przed uplywem terminu i nie czekaj do ostatniej chwili
idiotaxxx / 87.206.239.* / 2012-02-02 12:38
dwa tygodnie to ty mozesz placic nie zaplac dwa dni i juz zablokowane to dlaczego ja mam wczesniej placic
Fr. Lorenc / 178.216.47.* / 2012-01-12 12:20
OPŁACIŁEM ZA 2 lata do grudnia 2012 roku, dziś zablokowano mi 28 kanałów, debile czy złodzieje????
nabrany na240 zł. / 178.216.47.* / 2012-02-11 09:35
-gdybyś jednak doładował swoją kartę kwotą: większą niż 240 zł. to Twoją kartę doładujemy na 24 miesiące" G... prawda!!!!!
uzytkoooowniczkaaaa / 77.115.148.* / 2012-01-17 21:48
i debile i złodzieje...
Jurek. G / 87.179.149.* / 2011-12-27 19:58
Mam tez oplacona karte do 15.04.2012
i coz zabrali mi Haaa.y dwa dni przed
swietami programy. Dzwoniac nikt sie nie odzywa, a jak sekretarka sie wlaczy to
mozna godzinami czekac i nic !!!
Andt / 95.33.123.* / 2012-02-17 10:43
chcialbym wyslac dekoder HD do serwisu , padl po tygodniu , czy móglby ktos podac mi jakis namiar ? Nr. tel , adres czy jakas stronke . przypomne , ze mieszkam za granica
balihannover / 77.20.108.* / 2011-12-23 17:32
Witam
ja mam ``dziwny ``problem...Chcialem oplacic tnk sd tesciowi na 2 lata.Okazalo sie ,ze 2-krotnie probowalem wyslac pieniadze ale wracaly.(na szczescie)Wysylalem z Niemiec.Wszystko w porzadku(iban,swift code).Postanowilem zrobic to troche ``okreznie``.Pieniadze przeslalem do swojego taty(szly od piatku-do wtorku rano).Tata wyslal za chwile na konto tnk.Oczywiscie podany zostal numer karty.Do chwili obecnej(jest piatek wieczor)pieniedzy brak na koncie-a tesc zostanie z paroma kanalami na Swieta.
To jest cyrk...Wydzwanialem do PKO SA,pozniej do TNK,ci mi kazali interweniowyc w banku...a bank nie wiedzial co dalej...Ja nie chce przestrzegac przed ta firma,ale wnioski wyciagnijcie Panstwo sami.Probowalem wyslac od 29 listopada.Dzisiaj jest 23 grudnia......
Mam nadzieje,ze powstanie jakas alternatywa dla w/w firmy.Pozdrawiam
luk.pno / 83.2.47.* / 2011-12-28 22:54
to ewidentna wina PKO! też tak kiedyś miałem i okazało się że to oni zawinili, a ciągle zganiali na N. trwało to ok.40 dni!!!!
skomentuj

Najnowsze wpisy