Forum Polityka, aktualnościGospodarka

Broniarz: 100 tysięcy nauczycieli może stracić pracę

Broniarz: 100 tysięcy nauczycieli może stracić pracę

Wyświetlaj:
darek_f / 86.129.49.* / 2008-08-09 14:32
(w ciągu której nauczyciel rzadko kiedy odpoczywa) będzie mógł wprowadzić pewne modyfikacje do tej lekcji co pozwoli mu na sprawniejsze jej przeprowadzenie z następną grupą.

Ale o tym banda krótkowzrocznych zazdrośników już nie myśli. "NO BO JAK TO? JA ROBIE 40 GODZIN A JAKIS NAUCZYCIEL 18? A DOWALIC MU ILE SIE DA! NIE WAZNE ZE U MNIE NIC TO NIE ZMIENI, WAZNE ZEBY KTOS NIE MIAL LEPIEJ NIZ JA!"

Eh... jakie to typowo polskie...

Poza tym, co byście chcieli? Żeby nauczyciel pracował w takim samym wymiarze godzin jak każdy inny zawód i jeszcze oprócz tego przynosił swoją pracę do domu? Zwiększenie ilości godzin pracy nauczycieli niczego nie polepszy - obniży tylko jakość ich pracy.
darek_f / 86.129.49.* / 2008-08-09 14:31
Nie jestem nauczycielem, ale chciałbym nim zostać. Ukończyłem filologię angielską i w przyszłości chciałbym uczyć w prywatnych szkołach językowych. Nie mam zamiaru iść do szkoły państwowej, pomimo tego, że tylu nauczycieli języków obcych tam brakuje, że na podkarpaciu nawet Ukrainki uczą w polskich szkołach. A dlaczego ja i wielu moich kolegów nie chce pracować w państwowej szkole?

1. kiepskie zarobki - w szkole prywatnej dostanę na rękę około 50 PLN na rękę,
2. złe warunki pracy - grupy są zbyt liczne, mało pomocy naukowych, kiepsko wyposażone szkoły,
3. NAJWAŻNIEJSZE - atmosfera pracy - niektóre dzieci to po prostu mali bandyci, którzy są bezkarni. Na prywatnych kursach językowych jest idealna cisza i spokój.

Przeczytałem wszystkie komentarze pod tym artykułem i w większości są one podobne. Jedni mówią: jak myślisz, że nauczyciel to taki super zawód to zostań nim i sam się przekonaj; inni mówią: skoro nauczyciel to taki kiepski zawód to dlaczego się nie zwlonisz?