Forum Polityka, aktualnościGospodarka

Legalizacja zawodu kuchty zamiast obniżki ZUS

Legalizacja zawodu kuchty zamiast obniżki ZUS

Wyświetlaj:
Misiek / .* / 2005-05-17 02:58
Jestem studentem II roku - zalozylem swoja firme - jeszcze nie mam zyskow bo biznes sie rozkreca a juz ponosze horrendalne wydatki w wysokosci 650zl miesiecznie - oczywiscie chodzi o ZUS. To jeste chyba jedyna i glowna bariera uniemozliwiajaca nam rozwoj - nam czyli mlodym przedsiebiorcom z pomyslem ktorych w Polsce nie brakuje!!! Prosze czy ktos wie kiedy sie to zmieni - 3 miesiace wakacji ZUS'owskich dla zaczynajacych swoj biznes i mysle ze wzrost zakladach firm zrekompenosowalby w dluzyszm okresie czasu "straty" czy brak wplywow z tych 3m do budżetu panstwa. Czy ktos to w koncu zmieni???
giniol / 80.238.78.* / 2009-03-07 17:46
chyba oszalałes przez pierwsze 2 lata jest to 329 zł wraz ze skłądką na NFZ który wynosi 215 a wię c na ZUS płącisz 115 zł
SLON / .* / 2005-05-18 11:57
Pociesz się, że ten sam "kolec" bije także starych, którzy prowadzą działaność, choćby dlatego, że potracili robotę w zamęczonych podatkami firmach prywatnych i wyprzedanych zakładach państwowych. Ten sam problem - żyjesz to płać. Nie licz też, że twoje (i nas wszystkich) opinie tu głoszone cokolwiek zmienią. Trzeba skrzyknąc się i wybrać do sejmu, senatu i na "stołek" prezydenta osoby o przekonaniach skrajnie liberalnych, które ukrócą szperanie fiskusa w naszych kieszeniach i wprowadzą system fiskalny ściśle powiązany z wysokością przychodu, nie zaś z "widzimisiem" ministra finansów. Wiem, że to nie proste i że będą ofiary (skąd wziąć kase na emerytury?). Ale inaczej się chyba nie da. Kiedyś takie coś głosił Korwin-Mikke...
Obywatel / .* / 2005-05-16 08:42