Forum Polityka, aktualnościGospodarka

Młodzi lekarze będą mniej zarabiać

Młodzi lekarze będą mniej zarabiać

Money.pl / 2008-02-07 19:30
Komentarze do wiadomości: Młodzi lekarze będą mniej zarabiać.
Wyświetlaj:
I.G. / 85.89.191.* / 2008-06-18 23:33
studiuję medycynę, mam znajomych którzy z ich punktacją nie byli nawet w stanie się dostać na wydział lekarski, a na politechnikę przyjeli ich bez problemu i skończyli swoje studia również bez problemów większych, może to troche o obiektywizacji ciężkości studiów, przypadek drugi, znam człowieka który studiuje biotechnologię na politechnice i medycynę równocześnie, sam przyznaje że politechnika przy medycynue to nie są zbyt ciężkie studia
man13 / 2008-03-20 10:36 / Tysiącznik na forum
Panie i Panowie (lekarze), to gdzie konczycie nauke jest malo istotne, praca czeka na calym swiecie, wszedzie sa potrzebujacy pacjenci, Polska to nie pepek swiata a poza jaj granicami zawsze znajdziecie RAJ. Pozdrawiam
Tuskolamacz / 89.78.15.* / 2008-02-16 15:27
TUSKLIZNA TOCZY POLSKI NAROD ZYWCEM:
Obecny rząd wie co to są `ważne reformy'. Nawet jeśli nie wie TO JE WYMYSLI !!!

W ostatnich godzinach mamy cały festiwal igrzysk. `Umyślnie uszkodzony' laptop Ziobry - o czym zaćwiąkał ćwinister, odebranie ochrony Kaczyńskiemu (dlaczego nie całej?) i `zagłuszanie' telefonów. W tej ostatniej sprawie ciekawym był tytuł - `Rząd zagłuszał pielęgniarki' - choć w niusie wyraźnie napisano, że był to pomysł Kaczmarka.
Trzeba napisać `rząd'. Po prostu trzeba. Potem - wzorem szczura, zmienia się tytuł na bardziej `podchodziaszczy'. Widocznie po zdaniu sobie sprawy bólu spowodowanego własną głupotą. Tak czy inaczej - gawiedź ma temat do `używki', którą wdycha jak z torebki z Butaprenem, osiąga nirvanę absurdu - połączoną z krwiożerczym instynktem ludożercy.
Rozszalałe media naśladują Onana w temacie serwowanych nam igrzysk a fora grzmią, w wizjach godnych złotego strzału, o Trybunale Stanu.