Forum Prawo - porady i tematy

Kontratak Ziobry - ciąg dalszy spięcia z korporacjami

Kontratak Ziobry - ciąg dalszy spięcia z korporacjami

Wyświetlaj:
Bartleonardo / 87.105.151.* / 2007-02-03 14:18
Minister uparcie usiłuje realizować swoja rewolucję, mimo że wykazuje ona cechy manii prześladowczej. A winnych najlepiej szukać wśród wrogów... i tak się dzieje. Ciekawe jki jest merytoryczny poziom tych projektów?..
POMPA LUBLIN / 80.53.72.* / 2007-02-03 22:42
Na pewno większy niż twoich literówek, jak sądzę należysz do grona wybranych buńczucznych praktyków należących do palestry. Merytorycznie to dość jest tego cwaniactwa i obsadzania rodziny. Dziwnie się składa, że większość aplikantów jest mocno związana koligacjami rodzinnymi z palestrą. Powiem tyle ja nie jestem prawnikiem chociaż chciałem studiować prawo ale realnie ludzie starsi ode mnie dali mi rade idź na inne studia bo nie masz układów i aplikacji nie zrobisz i tak też zrobiłem. Faktem jednak jest, że wielu moich kolegów skończyło prawo i mają wiedzę, żeby było śmieszniej większą niż dwóch osobno praktykujących notariuszy, którzy spartolili swoją robotę. Jeden sprzedał moją działkę bez drogi, za którą muszę teraz płacić podatek, a drugi na pełnomocnictwie napisał że upoważnienie dotyczy odbioru nowego typu dowodu na co radca prawny w urzędzie miejskim zareagował skromnie mówiąc mocnym zdziwieniem ! Niech nie mędrkują Ci mocno trwający na straży obywateli korporacyjni "fachowcy najwyższego szczebla" bo ekonomia udowodniła jakość usługi czy towaru zależy w dużej części od konkurencji, której oni nie mają bo sami kontrolują kto ma prawo być, a kto nie ma prawa wykonywać tego zawodu ! Tylko dlaczego pomimo tylu numerów bo to już nie są wpadki tak często nagłaśniane w mediach tylko kompromitacja wyroków wydawanych przez sędziów czy wpadek innych prawników ! UWOLNIĆ ZAWÓD PRAWNIKA DOŚĆ JEST W POLSCE KUMOTERSTWA, ZAŁATWIANIA SPRAW POD STOŁEM OBSADZANIA STOŁKÓW NIEUDACZNIKAMI WAŻNE TYLKO JEST TO, ŻE SWÓJ a nie to ż