Forum Forum inwestycyjnePierwsze kroki

Wzory na analizę techniczą

Wzory na analizę techniczą

nowicjusz87 / 77.45.41.* / 2008-10-31 18:36
Jestem studentem i zaczynam pisać pogram komputerowy przeprowadzający analizę techniczną. Mam dużo materiałów na ten temat tylko mam jeden dość poważny problem. Nie mogę znaleźć kompletnych wzorów matematycznych, algorytmów na dane wskaźniki. W książkach tylko nic nie warte "opisówki". Szukam konkretów. Znacie może jakieś pozycje książkowe, strony, linki o tym traktujące. Byłbym niezmiernie wdzięczny za pomoc:).
Wyświetlaj:
MM2008 / 83.5.188.* / 2008-11-01 00:32
Kolego, analiza techniczna to takie hasło do wyskakiwania tzw. "prostych dawców kapitału" z pieniążków... Taki niekumaty jesteś czy się kamuflujesz?
nowicjusz87 / 77.45.41.* / 2008-11-01 03:11
zapomniałem dodać - jak nie masz odpowiedzi na zapytanie i masz więcej niż 13 lat (im to jeszcze można wybaczyć) to z łaski swojej nie zaśmiecaj internetu. Troche kutury panowie. Nie czytaliście nigdy netykiety? To jest po prostu plaga lamerstwa na polskich forach. prosty wniosek: nie wiesz, nie pisz, nikt nie mam zamiary czytać podobnych popłuczyn. Dziekuje
MM2009 / 149.254.192.* / 2008-12-05 21:04
Dlaczego nikt? czasem takie przywalenie ma w sobie wiecej tresci niz niejeden wzor matematyczny. jak juz je opracujesz, zainwestuj, przeczyteasz wtedy troche miedzy liniami... Dziekuje rowniez
nawicjusz87 / 77.45.41.* / 2008-11-01 03:01