Forum Polityka, aktualnościKraj

Era GSM zapowiada, że niżej już nie upadnie

Era GSM zapowiada, że niżej już nie upadnie

Money.pl / 2007-08-10 17:16
Wyświetlaj:
kazimierz 592 / 87.105.31.* / 2010-01-13 10:40
niżej upaśc już niemożna mam cztery numery w erze od około roku zasieg w okolicach ŻA R spadł na poziom prawie ZERO dodzwonienie się nieraz graniczy z cudem ,albo łącze się na trzeciego ,czas zmienić operatora
JasiulekMatol / 81.190.21.* / 2010-09-26 21:39
Pragnę zapytać czy ktoś miał taką nietypową sytuację....
NIE WYSYŁAŁEM i nigdy nie wysyłam żadnych "esemesów" na teleaudio .... Dostęp do telefonu mam tylko ja i NIKT WIĘCEJ!!!
A jednak na moim koncie nagle pojawiło się dziwne połączenie za 6 zł. którego nie wykonałem.
Niestety Pan XXXXXX z reklamacji ocenił sytuację jako OK....czyli (domysł piszącego) mam zapłacić i zamknąć jadaczkę )
Zastanawia mnie ten fakt..... zaczynam łączyć przypadki i doszedłem do wniosku :
Era chyba musi sobie dorobić dodatkowymi "esemesami" czy nie wykonanymi połączeniami w celu obciążenia klienta.
I to chyba dlatego że uporczywie odmawiam proponowanych mi niby to korzystnych zmian i promocji mających na celu tylko i wyłącznie podniesienie mojego stałego abonamentu.
I tu wyjaśnienie:
Nie chcesz skorzystać z promocji???? i tak zapłacisz więcej bo ci wciśniemy jakieś tam dziwne smsy )
nienawidzący / 88.199.232.* / 2010-02-27 21:11
ERA upadnie poniżej dna, ponieważ jest tak zachłanna, że klienci masowo rezygnują z ich usług. Z nimi nie mkożna załatwić sprawy polubownie tylko za pomocą komornika.
UCIEKAJCIE JAK NAJDALEJ OD NICH ! REZYGNUJCIE MASOWO. Musimy im dać nauczkę.
Naprawę, to dobra rada.
Życzę Erze upadłości i mniej podłości. Jak ja ich nienawidzę. Mam nadzieję, że rozsądni abonenci nie przedłużą z nimi umowy. DOŚĆ CHAMSTWA !!!!!
APOKALIPTYCZKA / 89.77.10.* / 2010-01-12 13:02
Jestem tez klientka ery od 10 lat ,ale tak zle serio nie bylo,coprawda zastanawialam sie nad podpisaniem aneksu kolejnego.....ale co mnie podkusilo,ze sie zdecydowalm na ten krok.
Wiem juz teraz napewno ze to moj ostani aneks.O zgrozo z powodu 8 zl wylaczyli mi dwa numery firmy i co jeszcze lepsze ukarali mnie 30 zl. kary.No to byla dla mnie APOKALIPSA ERY.Mam nadzieje ze trafia na swego i beda slodkimi bankrutami ,z przyjemnoscia przyjzalabym sie tej reakcji.NIENAWIDZE TEJ CHOLERNEJ ERY.
krostka / 188.147.224.* / 2010-07-10 19:43
ja tez ich nie trawie
ŁODZIANKA / 77.253.124.* / 2009-06-30 17:07
Od kilku ostatnich lat Era spada po równi pochyłej. Jestem klientką od 10 lat, od 5 mam drugi tel. na kartę /dla córki/ , od grudnia ub. roku trzeci tel /dla zięcia/ oraz laptop HP mini z blue connectem. O ZGROZO!! Reklamowałam fatalną jakość połączenia 2 razy. Sprawdzano czy nie jest uszkodzony modem. Ponieważ jakość zasięgu jest coraz gorsza więc zamiast latać do sklepu i biadolić, że nie działa złożyłam pisemną reklamację. i co? Tu pogratulować mogę beszczelności panu Jarosławowi Grycowi. Odpowiedź, pisemną otrzymałam szybko. Dowiedziałam się, że tu cytat: "...OPERATOR NIE PONOSI ODPOWIEDZIALNOŚCI ZA NIEDOSTĘPNOŚĆ ŚWIADCZONYCH PRZEZ NIEGO USŁUG WYNIKAJĄCYCH Z NIEOSIĄGNIĘCIA PRZEZ ABONENTA /czyli mnie/ PARAMETRÓW TECHNICZNYCH WYMAGANYCH DO SKORZYSTANIA Z USŁUG PRZEZ URZĄDZENIA UŻYWANE PRZEZ ABONENTA, W SZCZEGÓLNOŚCI SPRZĘT KOMPUTEROWY ORAZ ZAINSTALOWANE NA NIM OPROGRAMOWANIE... " Komputer kupiłam w Erze z oprogramowaniem. Na pocieszenie dzień później dostałam sms, że zmniejszono mi prędkość danych, gdyż wykorzystałam jakiś mój pakiet blueconnect . Nie było mowy o żadnych pakietach, umowę podpisałam na 2 lata i płacę prawie 90 zł. miesięcznie za komputer i internet. Czuję się nabita w butelkę bo wynika z tego, że mam płacić jeszcze przez półtora roku za niedostępną usługę. poza tym nie wiem o jakim pakiecie traktuje sms. Przecież miałam mieć nieograniczony dostęp do internetu z prędkością 3,6!
Ps.
korzystam obecnie /będąc w pracy/ z bezprzewodowego EuroDialogu, nie płacąc nic i cieszę się z mojego małego kompusia. To na dziś jedyna radość jaką mam z umowy na bezprzewodowy internet...
JasiekMatol / 81.190.21.* / 2010-09-26 21:38
Pragnę zapytać czy ktoś miał taką nietypową sytuację....
NIE WYSYŁAŁEM i nigdy nie wysyłam żadnych "esemesów" na teleaudio .... Dostęp do telefonu mam tylko ja i NIKT WIĘCEJ!!!
A jednak na moim koncie nagle pojawiło się dziwne połączenie za 6 zł. którego nie wykonałem.
Niestety Pan XXXXXX z reklamacji ocenił sytuację jako OK....czyli (domysł piszącego) mam zapłacić i zamknąć jadaczkę )
Zastanawia mnie ten fakt..... zaczynam łączyć przypadki i doszedłem do wniosku :
Era chyba musi sobie dorobić dodatkowymi "esemesami" czy nie wykonanymi połączeniami w celu obciążenia klienta.
I to chyba dlatego że uporczywie odmawiam proponowanych mi niby to korzystnych zmian i promocji mających na celu tylko i wyłącznie podniesienie mojego stałego abonamentu.
I tu wyjaśnienie:
Nie chcesz skorzystać z promocji???? i tak zapłacisz więcej bo ci wciśniemy jakieś tam dziwne smsy )
ADB / 83.12.62.* / 2009-11-12 14:03
Jestem pracownikiem ERY a dokładnie przedstawicielem Rynku Biznesowego i powiem, Ci że KAŻDY blueconnect ma limit transferu, w przypadku HP mini masz 1GB limitu i pracownik musiał poinformować a takim fakcie więc trzeba było słuchać... druga sprawa zasięgu Era ma 99,3 % około zasięgu HSDPA czyli internet, że mieszkasz gdzieś w lesie pod ziemią nie obwiniaj operatora o brak zasięgu bo nikt Ci go nie zapewni. Istnieją na rynku urządzenia które można nabyć za jakieś 400 pln, które wzmacniają sygnał. Zakupując takowy sprzęt należy sprawdzić jak wygląda zasięg GSM następnie co jest w ofercie bo twoje stwierdzenie: internet 3.6MB bez limitu rozbawiło mnie i musiałem coś tu napisać choć aczkolwiek tego i tak nie odczytasz... pozdrawiam ADB trójmiasto
michaił razputin / 212.244.167.* / 2009-11-18 15:12
Drogi przedstawicielu biznesowy ery. Zakupiłem blueconnct, który nie działał z powodu braku zasięgu. Kazaliście sobie zapłacić karę za odstąpienie od umowy w wysokości 1200zł. Wytęż rozum. Zawarliśmy umowę, że wy zapewniacie internet a ja płacę. W waszej interpretacji umowa brzmiała; my nie zapewniamy internetu a frajer i tak płaci bo przechytrzyliśmy go zapisami w umowie. Wytęż rozum. Przegraliście sprawę przed sądem i ponieśliście dodatkowo koszty sądowe. Tak kończą złodzieje występujący w formie prywatnej czy też instytucji. Najgorsze dla was jest to, że nikt z moich następców do dzisiątego pokolenia nie zawrze z wami żadnej umowy, nawet gdybyście byli jedyną na świecie firmą telekomunikacyjną. Życzę zdrowia.
krostka / 188.147.224.* / 2010-07-10 19:36
szanowny pan michał rozputin miał świętą rację, ponieważ sieć era oszukała go niesamowicie. dlaczego klient ma płacić za usługę, która nie jest udostępniana. ja jestem w takiej samej sytuacji jak pan michał, i mam tego powyżej uszu. będęsię starać zwrócić sprzęt, gdyż usługa w ogóle nie jest mi udostępniana, ale i tak moja sprawa jest wygrana. dołączam się jak najbardziej do słów pana rozputina : ,, nikt z moich następców do dziesiątego pokolenia nie zawrze z wami żadnej umowy, nawet, gdybyście byli jedyną na świecie firmą telekomunikacyjną ''. JA RÓWNIEŻ ŻYCZĘ ZDROWIA !!!
oogar / 2008-10-01 22:37
Witam....mimo iż wątek ten dotyczy Ery...powiem coś więcej na temat innego operatora jakim jest , jakim jest Orange...aby nie pisać tu żadnych esei ....ponizej link do dokumentu
www.artmedia.wroclaw.pl/orangewyp.pdf
Polecam przeczytać aby wiedzieć z kim nie podpisywać oraz gdzie nie szukać operatora....
Operator Orange to lata 20 naszego wieku zarówno technicznie jak i w standardach świadczonych usług.
Serdecznie polecam miły usług standardów Orange
Nie polecam tego operatora
W szczególności firmom i biznesowi.....
Dla ułatwienia mamy tam ponad 10 numerów od 6-8 lat
To co sie dzieje teraz to tragedia
lupes / 81.219.38.* / 2008-08-03 19:37
Najwyższy czas na podjęcie korzystnych dla PTC ERA decyzji!!!
Prawdę mówiąc mam 3 telefony w tej sieci, i jestem zadowolony z oferowanych przez nich usług, które gwarantowane są na wysokim poziomnie.
Coś jeszcze dodam..... najbardziej klarowne umowy abonenckie są właśnie w Erze, a reszta to lipa - no chyba że PLAY ale ta sieć się dopiero rozwija.
A tak w ogóle to mając podpisaną z Erą umowę jestem pewny, że oni zawsze się wywiązują z obietnic - nie puszczają słów na wiatr!!!
Nie to co inne sieci - aż szkoda gadać.,... bo to co najlepiej się reklamuje zazwyczaj oznacza gorsze, a w tym chodzi o Orange i Plus
cb / 217.153.44.* / 2008-04-03 13:37
Generalnie: jeśli coś kupujecie to róbcie to w salonie, a nie u przedstawiciela handlowego.
Przedstawicielowi zawsze będzie zależeć bardziej na kasie niż na kliencie.
gsgb12 / 83.27.180.* / 2009-07-21 14:06
Zgadzam się. My mamy 6 telefonów na firmę, przedstawiciel przychodził na spotkania nie przygotowany, bez sporządzonej umowy. Po 4 miesiącach, gdy przyniósł gotową umowę, zaczęły nam przychodzić podwójne faktory do zapłaty. Sprawę oddaliśmy do prawnika...
ppprzemo / 2007-08-13 15:18 / Uznany Gracz Giełdowy
To bardzo ciekawy tytuł jest...
Szkoda tylko, że tak bardzo po łebkach. Po przeczytaniu już nie wiem ani skąd upadła ani co chce zrobić na przyszłość.
Henrice / 83.29.121.* / 2007-08-10 17:49
Erę może tylko i wyłącznie uratować doprowadzenie do szybkiego rebrandingu na T-Mobile. Jeżeli wraz z nim zaczną się duże inwestycje w sieć można być spokojnym o dalszy los PTC.
waynerooney / 83.24.202.* / 2007-08-13 14:51
era troche się zmieniła, było tak miło, 1 miejsce, dobra obsługa a teraz co? kłótnie, zmiany, mniejsze promocje.szkoda. ja przeszedłem do plusa, są sponsorem siatkówki, dobry serwis zrobili ostatnio, ładne podstrony, czytelne. nie kłócą się o wpływy tylko szkoda ze prezesa zmienili. Bauc był ok, no ale bywa;)
Mobi / 195.116.236.* / 2007-08-10 17:46
Potwierdzam, że Era to oszuści!!! Niczym się nie różnią od zwykłych złodziei!!! Kupiłem tam telefon, który okazał się wadliwy a oni nie chcą uznać jego reklamacji już 3 miesiąc. Pomimo tego, że racja jest po mojej stronie a w sprawę jest już zaangażowany wymiar sprawiedliwości. Dno kompletne! Sieci Era nie polecam nawet najgorszemu wrogowi!!!
krzysztofStankiewicz / 77.254.220.* / 2009-02-13 17:23
hahaha...to jeszcze nic, ja rozwiązałem umowe na jeden numer i zapłaciłem kare w wysokości 980 złotych...po czym teraz okazało się że mam do spłacenia jeszcze ponad 940 u komornika...a Pani w windykacji powiedziała że jej to nie obchodzi że mam potwierdzenia bo oni sobie wpłaty zaksięgoali na inne konto..:) i mam dalej dług..:) poprostu kosmos..:) acha i do tego dział windykacji..pogratulować pracowników..p. Barbara wnuk..potrafi nawet odłożyć słuchawke..a jej przełożon..:) nie osiągalny..:) mam nadzieje że firma szybko znajdzie się w kłopotach..:)
NOKIA.6300 / 213.158.196.* / 2008-03-02 00:05
Potwierdzam !!! Era to oszuści!!!! Prawa ustanowione w Polsce Ery nie obowiązują!!!! Kodeks cywilny w zakresie rękojmi - Era - Przedsiębiorca w praktykach Ery nie ma zastosowania. Doradca biznesowy z ramienia ERY dostarczył nam (przesyłką kurierską) uszkodzony telefon Nokia, a był to dzień 1 września 2007 r. W tym samym dniu zwróciliśmy uszkodzony aparat do Sklepu firmowego ERA w ,którym ma siedzibę nasz doradca biznesowy z pisemną prośbą o wymianę tel na nowy!!!Mimo to telefon był 3 razy w naprawie, trzy razy zwracany nam w takim samym stanie jak w dniu zakupu z adnotacją serwisu , że jest sprawny.
W dniu 20 października nasz doradca otrzymał ekspertyze NOKII ,że telefon jest trwale uszkodzony nie z winy użytkownika i podlega wymianie na nowy zgodnie z procedurą rękojmi!!!
No i co???28 lutego 2008 r dostałam od doradcy uszkodzony telefon o tym samym numerze IMEI z ekspertyzą noki. Sprawa sie zamknęła, oczywiście dla ERY!
Inny doradca polecił mi ,że mogę wymienić telefon w mieście oddalonym od naszej miejscowości o 100 km. bo tam jest najbliższy Sklep Firmowy Ery z serwisem Ery.
Nie wiem tylko dlaczego posiadając ekspertyzę producenta
prawie przez pół roku Era tego nie zrobiła. Nie wiem do czego potrzebny jest serwis ERY , żeby wymienić telefon na nowy zgodnie z ekspertyzą. Myślę ,że do tego żeby wymienić na aparat używany!
Sprawę kierujemy do sądu !!, życzcie nam powodzenia !
Juma123456 / 89.74.203.* / 2009-03-21 23:10
era dostarcza usług telekomunikacyjnych a nie uslug telefonicznych. w erze nie ma serwisu-era kieruje zepsute telefony serwisom producenckim. sprawy serwosowe zalatwia sie w sklepach firmowych no i czyta sie gwrancje- a nokia nie ma w karcei gwarancyjnej zapisu ze po 3 naprawie telefon jest do wymiany, w przypadku kiedy mamy ekspertyze ktora mowi o wymianie telefonu na nowy poniewaz wada w poprzednim jest nie z winy uzytkownika nalezy koniecznie zwrocic sie do ery salon badz sklep firmowy. autoryzowane punkty wiecej robia zamieszkania niz to wszystko warte. po telefon nalezy udawac sie osobiscie-ni epolecam dostawcow i hotline'a
dominik w / 194.29.137.* / 2007-08-10 19:28
ja mam jak najlepsza opinie o erze. Mam dedykowanego doradce, telefon wymieniam co rok, abonanent mam taki ze oczywiscie w cenniku nie znajsziesz. ... i nawet nie chce mi sie wierzyc ze jesli racja jest (?) po twojej stronie to z tym telefonem masz problem. jak sie rozmysliles z umowy to nie ich wina.
are / 85.255.181.* / 2007-08-10 23:43
ERA jak kazda firma .. ma jasne i ciemne strony .. ponadto nie rozumiem dlaczego dominik w kwestionuje prawdziwośc słów Mobi ? To że dominik nie ma kłopotów z ERA nie znaczy że inny uzytkownik miec ich nie może .. sam doswiadczyłem róznego traktowania w ERA najpierw złego .. bardzo złego .. wygrałem sprawę .. dostałem odszkodowanie .. teraz stosunki sa jak najbardziej poprawne i tez mam preferencyjny cennik .. co oczywiste .. przy kasie jaką płacę.
pppppppppppp / 83.6.172.* / 2007-08-10 17:37
To prawda, nizej upasc nie mozna. Jestem klientem Ery od 11 lat i przez ostatnie 2-3 lata jest coraz gorzej. Jakosc sygnaly w mojej okolicy pogorszyla sie i jest teraz taki jak 10 lat temu !!!
Reklamacje nie pomagaja- propnuja jakies smieszne upusty - powaznie mysle o zmianie operatora z pozostawieniem dotychczasowego numeru - jest chyba teraz taka mozliwosc ?
xre / 194.29.137.* / 2007-08-10 17:16
Będziecie lecieć w dół do czasu, gdy wróci wam szacunek do klienta. Skończą się ściemy - uzupełnienie regulaminu nie jest jego zmianą etc. to może ktoś do was wróci.
Aurelian.RS1 / 193.25.2.* / 2008-08-18 23:46
Jakby nie było to popieram. Połowę rodziny mi przekręcili na umowach. Pomimo że umowa się skończyła - nadal naliczali a wręcz naliczyli odsetki karne jak od zerwania przed zakończeniem. Mnie się też dostało mimo że nie mam i NIE CHCE MIEĆ nic wspólnego z Erą. Co do BlueConnect - to kolejny wałek - znajoma wzięła na próbę (rzekoma promocja) - po czym okazało się że "próba" jest możliwa jedynie w salonie - wcześniej tego nie powiedzieli. Oczywiście ją teraz ścigają za odsetki od internetu który i tak nie działał. Kolejny błąd - puszczali w obieg urządzenia z niekompletnym wsparciem technicznym. Ich modemy nie działały na Viście a Linux miał z nimi spory problem. Nie wspominając o systemach BSD. No i transfer. Za tę cenę w tym samym czasie w plusie oferowano 4 razy większe limity. Inna sprawa. Modemy na kartach PC miały spory problem z kompatybilnością z jakimkolwiek sprzętem komputerowym, z modelami na USB było jeszcze gorzej. W Windows XP i Vista był problem ze względu na częste RESETOWANIE całego systemu. Według mnie względy cenowe i wyjątkowo niska jakość usług dodatkowo podbijana nieuczciwością w poszczególnych punktach świadczy na ich niekorzyść. Jeśli wydaje im się że niżej nie mogą upaść to jeśli tak dalej pójdzie to będą jeszcze długo lecieć w dół. Jeśli ktoś świadczy usługę to powinien najpierw zadbać aby ta usługa była dostępna na określonym poziomie a dopiero potem liczyć na zyski. Słyszałem że wprowadzają teraz coś na bazie łącza przez DSL - ciekawe czy im sie uda. Z doświadczenia widze że w przypadku Ery jest za dużo nieuczciwych praktyk i zbyt wiele nejasności. Jak tak dalej pójdzie to pójdą całkowicie na dno. Obserwuję czasem tych ludzi którzy się zajmują wsparciem dla usług internetowych w Erze. Porażka. Niejednemu bałbyym sie zostawić komputer aby tylko popilnował. Jeśli ktoś ma odmienne zdanie niech pisze. A i jeszcze jedno. - jeśli ma ktoś z nimi problem - od czego jest UOKiK.
krycek / 83.7.246.* / 2007-08-10 17:25
Popieram

Era wyłudza do swoich klientów pieniądze nie pozwalając im rozwiązywać umowy chociaż zmienia im regulamin świadczenia usług i do tego jeszcze wprowadza w błąd swoimi pismami... Korzystają z pozycji molocha, któremu UKE ze śmieszną karą 2 mln złotych może podskoczyć przy takiej liczbie naciągniętych klientów...
Nigdy więcej nie będę miał abonamentu w Erze i każdemu to odradzam...
Doro / 213.192.75.* / 2007-09-03 19:36
Dodam, że wysyłają przekłamane info o promocjach (ofercie), oszukują przy naliczeniu połączeń internetowych, a przy reklamacjach klienta mają głęboko... w poważaniu. Klient odpłaci tym samym. Jestem ich klientem chyba już 6 lat, w maju wycięli taki numer (zresztą kolejny raz), że jak tylko skończy mi się umowa rezygnuję. Bo drożej za minutę mogę płacić, ale braku szacunku dla klienta nie zniosę. Nigdy więcej ERY.
szamszyl / 85.198.234.* / 2009-07-21 13:36
Kochani, Era boleśnie kpi ze stałych klientów. To przykre. A nowa taryfa Hot dla TakTakowiczów to jakieś nieporozumienie - sms do Ery drożeje o 11 groszy!
Ale zważcie, co mówi ten gość z władz firmy:"Jeżeli mówimy o pozycji numer jeden na rynku, to mamy na myśli pozycję lidera pod względem przychodów, a nie aktywnych kart SIM". Chca nas ogolić z kasy bez skrupułów.
sfrajerowany / 81.190.46.* / 2008-09-02 23:03
Z moich doświadczeń można odnieść wrażenie że w sieci Era brak jakiejkolwiek etyki prowadzenia biznesu. Sam się dałem nabrać dwa lata temu na ofertę która podawała ceny netto zamiast brutto. Nikt oczywiście nie śmiał o tym wspomnieć. Ale to co się stało w tym roku przed zakończeniem umowy przeszło wszelkie wyobrażalne granice. Ponieważ wytłumaczyłem sobie, że poprzednim razem była moja wina iż nie sprawdziłem dokładnie oferty etc. więc postanowiłem jeszcze raz podpisać z nimi umowę. Zgodnie z etyką chrześcijańską - dałem szansę :) Umowa przyszła, podpisałem, jednak z powodu pewnych wątpliwości zareklamowałem ją i co się okazało, przeszli z powrotem na moją poprzednią umowę z tym że bez 50% upustu który w niej obowiązywał ! Zadzwoniłem do Ery żeby sprawę wyjaśnić, niestety odebrała osoba która po około półgodzinie tłumaczenia jej o co chodzi powtórzyła to co ja powiedziałem jej na początku i stwierdziła że z tym nie może mi pomóc, muszę złożyć reklamację. Co gorsza Era zaznaczyła sobie na stronie że rachunek należy zapłacić (choćby cię skasowali na kilka tysięcy) w przeciwnym razie oznacza to rozwiązanie umowy ! A reklamacja swoją drogą. Ale ostatecznie wybrałem Nową Erę 80. Ponieważ byłem klientem przez 2 lata więc pani w informacji powiedziała jaka będzie cena (zgadzała się z tą na internecie - 50% upust). I, matulo przenajświętsza , dałem się znowu nabrać !!! Choć daję sobie głowę uciąć iż pani w informacji mówiła o cenach brutto i ceny w internecie mówiły to samo . Już nie wiem czy nabrali mnie na ceny netto czy tez na to ze ta promocja obowiązuje tylko do końca pierwszej umowy (muszę sprawdzić). W każdym razie teraz place o parędziesiąt złotych więcej niż zamierzałem. Oczywiście oferty Ery już się zmieniły, ja w każdym razie nie mogę już znaleźć cennika na którym się bazowałem ! Podejrzewam że nie będę miał również dostępu do rozmów które przeprowadziłem bo już ich zapewne nie ma, ale to muszę sprawdzić. Tak czy owak w tej chwili Era jest mi winna wyjaśnienie dotyczące dwa razy większego rachunku plus sprawy z nowym abonamentem. W pierwszym odruchu miałem ochotę zerwać umowę ale chyba najpierw spróbuję reklamacji no i oczywiście w uokik. Po tylu ich akcjach zabrakło mi niestety cierpliwości, leniwy jestem ale trzeba powalczyć o namiastkę przyzwoitości :)

W każdym razie ODRADZAM !!! I sam teraz pluję sobie w brodę. Naprawdę traci się wiarę w jakąkolwiek uczciwość międzyludzką skoro taki moloch jak Era posuwa się do tanich akwizytorskich praktyk.

Nie wspomniałem jeszcze o niesamowitej ilości spamu jaka przychodzi na moją komórkę oraz usługi "Granie na Czekanie" którą aktywowano bez mojej wiedzy ! Co za bezczelność ! Sprzedać coś komuś bez jego wiedzy a potem napisać że jeśli tego nie chce to musi wysłać SMSa ! Dobrze że nie każą przyjeżdżać i podpisywać rezygnacji w centrali :)

Chyba rzeczywiście Era już niżej nie upadnie...
dsafsa / 83.12.62.* / 2009-11-12 14:10
NIe chciało mi się czytać do końca bo takie eseje nie bawią mnie ale gdy przeczytałem że nikt nie poinformował Cie że to cenny netto zaśmiałem się z żalem....

Człowieku VAT odliczasz od podatku i płacisz NETTO jeżeli prowadzisz działalność gospodarczą powinieneś o tym wiedzieć !!

co do spamu w umowie zaznacza się że nie chcę się otrzymywania informacji handlowych i nic takiego nie przychodzi.

Kolejna sprawa klient z jednym telefonem na osobę prywatną jest marną płotką. Liczą się klienci biznesowi generujący rachunki pow 10 tys miesięcznie i Ci jakoś się nie żalą na oszustwa wszelakiego rodzaju i naciągactwo na 2 zł miesięcznie.
CZYTAĆ REGULAMINY to trudne ?
erman / 80.51.140.* / 2007-08-18 15:43
era ma najlepsza oferte daje najwiecej darmowych minut wliczonych w abonament teraz przyjda urodziny bedzie jeszcze lepiej podejrzewam jestem pewny w 100% ze wyjdzie na lidera.
akordeonista / 78.133.163.* / 2008-11-09 08:12
A co to jest Era?.Ja zawarłem umowę w sklepie internetowym Ery bo chodziło mi o telefon dla wnuczki Sony Ericsson K770i.Wszystko by było OK gdyby nie zasięg-lub inaczej to ujmując-brak zasięgu,ostrzegano mnie że z Erą będę miał kłopot z zasięgiem.Mieszkam na zachodzie Polski i tutaj jest fatalnie na osiedlach nie ma praktycznie żadnego zasięgu,trzeba się nabiegać po mieszkaniu żeby uzyskać choć kreseczkę,po rozmowie z miłą Paniom z centrali doszedłem do wniosku że nic nie osiągnę bo Kobieta nie jest niczemu winna.Teraz wiem dla czego w moim mieście Era musiała zamknąć salon a no dla tego że nie było zasięgu i nikt nie decydował się zawrzeć umowy z takim operatorem.Na domiar złego poinformowano mnie że w najbliższej przyszłości nic w tej dziedzinie nie będzie robione żeby to poprawić no więc ja się pytam czym Era chce przyciągnąć klientów?-może Panie będą w centrali robiły striptiz?.Dobrze że ten abonament jest tylko za 25 zł. na esemesy wystarczy bo porozmawiać się nijak nie da.Ja mam umowę w Plusie już bardzo długo,zasięg jest bardzo dobry,nigdy nie spotkała mnie jakaś nie miła niespodzianka ze strony centrali-jestem bardzo zadowolony z tego że jestem abonentem tego operatora.Do Ery też nie mam nic bo obsługa bardzo miła-tylko ten zasięg!.Jeśli Era tego nie poprawi to niech nie piszą takich bzdur że staną na nogi,chyba na kulach bo nikt nie będzie się męczył z takim operatorem który nie potrafi zabezpieczyć zasięgu swoim abonentom.
darger / 89.186.15.* / 2009-06-04 21:28
zgadzam się co do braku zasięgu- proponują nawet jakieś anteny-druty żebym sobie gdzieś ws...włożył w gniazdo którego żaden telefon nie posiada!
krostka / 188.147.224.* / 2010-07-10 19:39
święta racja mi też to proponowali

Najnowsze wpisy