Forum Forum inwestycyjneForex

Złoty niespokojny

Złoty niespokojny

MS / .* / 2004-12-21 19:11
Komentarze do wiadomości: Złoty niespokojny.
Wyświetlaj:
livka / .* / 2004-12-21 21:50
Bardzo proszę o poradę, jestem laikiem w kwestiach ekonomicznych dlatego stukam właśnie do was. Interesuje mnie pozycja dolara, tzn czy są jakieś optymistyczne (wiem, pojęcie względne:) zapowiedzi, że waluta ta umocni się? Mam oszczędności w tej walucie, no i gdy patrzę na notowania, to słabo mi się robi. Co według Państwa powinnam zrobić, wierzę, że wasze opinie będą bardziej kompetentne niż moja babska intuicja ;) Z góry dziękuję i wszystkim życzę Wesołych Świąt
Andy / .* / 2004-12-22 15:52
Mamy za sobą dziesiątki lat deficytu budżetowego USA. Ilość zadrukowanego "papieru" wielokrotnie przewyższa wartość tego kraju. Renta waluty światowej leży u podwalin pomyślności gospodarczej tego kraju. Brak akceptacji politycznej i finansowej tego kraju przez arabskich producentów ropy naftowej jest pierwszym sygnałem trendu zamiany USD na EUR, wspartym europejską nadwyżką eksportową. Nie pomoże stopa kredytu refinansowego na poziomie 1% - cóż za wspamiałe warunki dla finansowania z tego kierunku przedsiębiorstw w Polsce i jaka konkurencyjnośc przy takiej mozliwości. Żegnaj dolarze ... Pora już kupić pracę obywateli USA ... Happy Christmas dzielne chłopaki - teraz do roboty ... pięknie to już było ... drukowanie papieru i dostatek nie może trwać wiecznie ...
Mirosz / .* / 2004-12-21 20:26
Ma Pan absolutną rację. Znów jesteśmy nabijani w butelkę. Co tam gospodarka USA i Japonii. Polska to kraj kwitnącej koniunktury i dobrobytu. Wszystkie waluty świata tracą. Złoty ciągle zyskuje. Zyskał już 32%. MFW poprosi Polskę o pożyczkę dla USA, aby równoważyć deficyt tego kraju. Wszystkie państwa Eurolandu od stycznia płatności handlowe będą ustalały w PLN, przecież to najlepsza waluta na świecie. Fundamentalne czynniki wzrostu już w styczniu przewidują 1 USD=2PLN. I oby tak dalej.
MS / .* / 2004-12-21 19:11