Jakby wszystkie przelewy miały takie spóźnienia, byłaby to przynajmniej dobra lokata na 13%. M.in. regulamin konta tak załatwia sprawę niezrezlizowanych terminowo płatności, trzeba jedynie o to ubiegać się na drodze reklamacji.
Wydaje się, że problem na dziś został rozwiązany. ale kto wie kiedy kolejny informatyk zarządzi "wprowadzanie nowych rozwiązań", jak to zostało ujęte w komunikacie na stronie.
Przy okazji wizyty w banku dowiedziałem się, że w oddziale nie można sprawdzić statusu przelewów, które miałyby wyjść w przyszłych dniach, nie posiada informacji, co oznaczają statusy przelewów w systemie bankowości elektronicznej (np. "Odwrócony", "null") i że oddział nie ma możliwości przyznać dostępu telefonicznego do konta (na wypadek przyszłych awarii), trzeba o to wnioskować... telefonicznie(!) Trzeba przyznać, że jak na krótką historię współpracy z tym bankiem jest ona dość bogata. Chociaż gdyby policzyc czas spędzony na próbach logowania, to być może nawet dłuższa niż w innych bankach.