Forum Forum finansoweBanki

Internetowy dostęp do konta w Polbanku - awaria od 9 marca

Internetowy dostęp do konta w Polbanku - awaria od 9 marca

stomas / 88.199.174.* / 2009-03-10 12:22
Chciałem zrobić 9 marca przelew z Polbanku, ale niestety wyświetliła mi się awaria.
Bank na stronie informował o chwilowych pracach, które mogą potrwać do godziny X. Po tym czasie nadal konto nie było dostępne bo co chwila pojawiał się komunikat o chwilowej awarii. Dziś znów to samo. Cała strona do logowania czasem się wyświetla, czasem nie. Jak już uda się zalogować to za chwilę i tak pokaże się awaria. Jest to dość kiepski czas (9-10 dzień w miesiącu) na robienie aktualizacji jeśli ktoś chce zapłacić ZUS. Czy ma ktoś podobne doświadczenia?
Wyświetlaj:
jkolonko / 2009-03-12 10:16
Jest jeszcze lepiej, z Polbanku nie wyszły nawet przelewy _zdefiniowane_ na 9 marca, wiszą jako "Aktywne" pomimo ze 3 dni minęły od tamtego czasu. Nie udało mi się jeszcze uzyskać wyjaśnienia żadnym kanałem (e-mail, kontakt z e-bankingu, telefon), ale dzisiaj po wielu próbach (czas odświeżenia strony wyrażony w minutach, liczne i przeróżne komunikatu błędu) udało się zdefiniować nowe przelewy na dzisiaj.

Oj, reklamacje będą srogie.
Reynevan / 2009-03-10 19:01
Zmieniają system na nowy. Nawet przez jakiś czas działał. Niby trochę zmieniony wygląd, ale to dalej ten sam syf... I ta świetna informacja o 30-minutowej przerwie, dobre sobie :)
markosa / 78.8.36.* / 2009-03-11 14:16
dzwonie dzisiaj na infolinię do Polbanku z zapytaniem kiedy będzie działał system a tam pada spokojna odpowiedz: nie wiemy.Po prostu nie wiedzą, jak zrobią to będzie. To jakieś nieporozumienie!!!! Co to za bank !!! Ale podnieść opłatę za kartę i kredyt na niej o 100% to wiedzą jak to zrobić
Reynevan / 2009-03-12 00:40
Też dziś dzwoniłem i ta sama informacja. No po prostu kpina i tyle w tym temacie.
jkolonko / 2009-03-12 10:21
Ja dzwoniłem i pisałem. W telefonie nie umieli podać godzin usunięcia awarii i kierowali do oddziału (nie mam na to czasu, godziny otwarcia pn-pt 10-18 są dla mnie najczęściej dyskwalifikujące) lub do e-maila.

Odpowiedź e-mailem jeszcze nie nadeszła, zaś wieczorem infolinia nie była już odbierana.
stomas / 88.199.174.* / 2009-03-12 11:54
Zaczynam uważać, że Polbank (konto oszczędnościowe) nadaje się do trzymania pewnej niewielkiej sumy pieniędzy, które wydaję wyłącznie za pomocą karty debetowej lub większej której nie będę od razu potrzebował.
Nie należy w nim trzymać pieniędzy, które będą potrzebne do zewnętrznych przelewów przez internet, bo to jest obciążone sporym ryzykiem, że przelew dojdzie z kilku dniowym opóźnieniem.
jkolonko / 2009-03-13 16:38
Jakby wszystkie przelewy miały takie spóźnienia, byłaby to przynajmniej dobra lokata na 13%. M.in. regulamin konta tak załatwia sprawę niezrezlizowanych terminowo płatności, trzeba jedynie o to ubiegać się na drodze reklamacji.

Wydaje się, że problem na dziś został rozwiązany. ale kto wie kiedy kolejny informatyk zarządzi "wprowadzanie nowych rozwiązań", jak to zostało ujęte w komunikacie na stronie.

Przy okazji wizyty w banku dowiedziałem się, że w oddziale nie można sprawdzić statusu przelewów, które miałyby wyjść w przyszłych dniach, nie posiada informacji, co oznaczają statusy przelewów w systemie bankowości elektronicznej (np. "Odwrócony", "null") i że oddział nie ma możliwości przyznać dostępu telefonicznego do konta (na wypadek przyszłych awarii), trzeba o to wnioskować... telefonicznie(!) Trzeba przyznać, że jak na krótką historię współpracy z tym bankiem jest ona dość bogata. Chociaż gdyby policzyc czas spędzony na próbach logowania, to być może nawet dłuższa niż w innych bankach.

Najnowsze wpisy

Konto osobiste - najlepsza oferta: