Forum Forum dla firmKadry

Załoga na wynajem

Załoga na wynajem

Money.pl / 2007-03-07 10:09
Komentarze do wiadomości: Załoga na wynajem.
Wyświetlaj:
kasiat4 / 148.81.172.* / 2007-03-09 17:40
chciłabym zapytac może ktos z Was się orientuje gdzie można znależć jakieś materiały na temat form dopuszczalności pracy tymczasowej w krajach Unii Europejskiej, w sensie w jaki sposób państwo reglamentuje prowadzenie tego rodzaju usług:))
Ogion / 91.94.145.* / 2007-03-09 11:17
Witam, chciałbym odnieść się do komentarzy poniżej. Z góry poinformuję, że zajmuję się pracą tymczasową od ponad 4 lat i wiem ( a wypowiedzi poniżej są tego najlepszym dowodem), że krąży wiele mitów i plotek na temat tej formy zatrudnienia ale tym razem skupmy się na faktach.
Czym tak naprawdę jest Praca Tymczasowa - mówiąc zwięźle jest to dostosowanie wielkości zatrudnienia w przedsiębiorstwie do wielkości produkcji w danym okresie. Weźmy np: firmy, w których występuje sezonowość ( zbiór warzyw czy owoców), firma normalnie zatrudnia 50 osób ale w sezonie (2, 3 miesiące) potrzebuje tych pracowników 120. Co powina zrobić? Zatrudniać na czarno, na umowę zlecenie? Czy w tym przypadku umowa o pracę z agencji pracy tymczasowej nie jest lepszym rozwiązaniem?