Forum Forum dla firmKadry

Zawód XXI wieku

Zawód XXI wieku

Money.pl / 2007-09-18 20:33
Komentarze do wiadomości: Zawód XXI wieku.
Wyświetlaj:
alfred / 83.31.155.* / 2007-09-18 20:33
Wszystko ok., natomiast czy oprocz ww. wymienionych "zalet" pracodawcy, dla ktorych profesjonalne call center jest tak wazne, zapeniaja ich pracownikom odpowiednie warunki finasowe i socjalne? Niestety nie! W wiekszosci firm posiadajach rozbudowane call center zatrudnienie odbywa sie w ramach outsourcingu, gdzie przy braku stalych etatow oznacza to zazwyczaj prace na gora rok, z ew. mozliwoscia podjecia pracy etatowego pracownika na na kiepskich warunkach. Call center placa zle i w wiekszosci przypadkow nie zxapewniaja dodatkowych pakietow socjalnych. Niewatpliwie jest to dobry start do kariery dla mniej doswiadczonych pracownikow, natomiast bardziej wymagajacy nie beda tego typu praca usatsfakcjonowani.
lopol / 83.13.124.* / 2007-09-21 16:30
zgadzam sie z przedmówcą
sam pracowalem pare lat jako konsultant i zalapalem sie na tluste lata poczatkowe. potem bylo juz tylko gorzej pod wzgledem zarobkow i warunków pracy. generalnie wystarczy zbadac rotacje pracownikow i wszystko jasne. call center tak ale tylko dla tych co nie maja innej roboty, lub godziny pracy musza miec nie standartowe. obecnie chyba juz tylko outsourcing.

Najnowsze wpisy