Forum Forum dla firmOprogramowanie

Pakiet Office dla pracownika na umowę zlecenie

Pakiet Office dla pracownika na umowę zlecenie

Piotr Gocał / 83.25.86.* / 2008-06-12 14:18
Witam,

Mam takie pytanie. W mojej firmie pracownik na moim sprzęcie zatrudniony na umowę zlecenie prosi o pakiet Microsoft Office. Wiem że wersja domowa kosztuje zdecydowanie mniej niż wersja dla firm, a z racji dość skromnej wielkości nie stać mnie na wyrzucanie pieniędzy w błoto.

Pytanie czy pracownik, załóżmy że kupi to nie na firmę ale na siebie, może korzystać w pracy z pakietu office przeznaczonego "do użytku domowego".

Skąd taki pomysł? Otóż wydaje mi się że z racji rodzaju umowy, która mówi o tym że de facto "wynajmuje" osobę do wykonywania pewnych określonych czynności, sam pracownik, nie będąc firmą, może posiadać taki pakiet.

Dziękuje za pomoc.

Pozdrawiam
Piotr
Wyświetlaj:
roman420 / 2008-07-30 23:30
czesc
moj problem nieco inny, ale tez założyłem dzialanosc i musze zainwestowac w legalne opragramowanie
sam juz nie wiem co wybrac czy zwykły Microsot Office starczy czy moze http://www.microsoft.com/poland/msp/produkty/vista-business/po.mspx ???? co więcej ma ten biznesowy? potrzebny mi do zwyklych prac biurowych. co kupic?
dzienx
RomanTyczny / 83.15.109.* / 2008-06-18 23:26
Ten Office domowy przeznaczony jest dla celów NIEKOMERCYJNYCH.
Spokojnie możesz zainstalować OpenOffice (w większości zastosowań wystarcza :) a jest za free.

pzdr

Romuś

Najnowsze wpisy