Forum Forum prawneCywilne

Zakupy w internecie - zwrot pieniędzy przez sprzedawcę

Zakupy w internecie - zwrot pieniędzy przez sprzedawcę

marek3232221 / 83.23.246.* / 2008-10-18 12:17
Witam wszystkich!

Moja historia wygląda mniej więcej tak:
Zakupiłem towar w sklepie internetowym za ponad 2k zł. Towar przyszedł do mnie uszkodzony (jak i karton) w wyniku transportu - firma kurierska GLS. Spisałem protokół uszkodzenia przesyłki, ale kurier twierdził, że przesyłkę muszę odebrać - poza tym paczkę przy nim rozpakowałem. Poinformowałem sklep o całym zajściu i przesłałem im zdjęcia uszkodzonych miejsc jak i zdjęcia uszkodzonego opakowania.

Sklep internetowy każe mi czekać aż oni dostaną odpowiedz z firmy kurierskiej.
Według mnie jest to kompletnie bezsensu bo ja umowę podpisywałem z nimi, a do mnie dotarł od nich sprzęt niezgodny z umową.
Czy sprzedawca ma prawo grać na zwłokę i przedłużać zwrot kasy?

W jakim terminie powinien zwrócić mi pieniądze od daty zgłoszenia niezgodności towaru z umową?

Osobiście wydaje mi się, że jest to 7 dni aczkolwiek jeśli się mylę proszę i poprawę.


Z góry dziękuję za pomoc i za wszystkie odpowiedzi!
Wyświetlaj:
ineska1987 / 2008-10-19 20:59
Radziłabym uważnie przeczytać regulamin sklepu zamieszczony na stronie internetowej tego sklepu tam powinno wszystko pisać. Mają czas 14 dni. Jakby przedłużali termin radzę sie skontaktować z najbliższym rzecznikiem praw konsumenta
po / 93.105.86.* / 2008-10-19 20:58
Witam.Ja reklamację złożyłem w marcu wczoraj dostałem SMS żebym wysłał nr.konta na kóry mają przesłać pieniądze.Ale w lipcu zgłosiłem skargę w Biurze Ochrony Konsumenta.Powodzenia.Nierzetelna firma to BASS Polska z Sękocina.

Najnowsze wpisy