Forum Forum prawnePracy

Urlop zdrowotny dla nauczyciela

Urlop zdrowotny dla nauczyciela

pragos / 2008-09-29 13:53
Jestem nauczycielem i pracuję w 3 szkołach. Tylko w jednej szkole spełniam warunki dla otrzymania urlopu zdrowotnego, czyli: umowa na czas nieokreślony, pełny wymiar godzin. W pozostałych szkołach warunków tych nie spełniam. Co powinni zrobić pozostali pracodawcy jeżeli złożę wniosek o urlop zdrowotny w szkole w której spełniam warunki jego uzyskania. Czy automatycznie w pozostałych przechodzę na urlop zdrowotny??? W Karcie Nauczyciela są opisane warunki uzyskania takiego urlopu, jednakże nie napisano nic co można by odnieść do mojej sytuacji, a ponadto napisano, że podczas urlopu zdrowotnego nie można wykonywać żadnej pracy zarobkowej (co wydaje się powinno być odpowiedzią na moje pytanie - automatycznie przechodzę na urlop). Ponawiam pytanie: co w pozostałych dwóch szkołach (jedna szkoła: umowa na czas nieokreślony, pełny wymiar godzin. Druga szkoła: umowa na czas nieokreślony, niepełny wymiar godzin. Trzecia szkoła: umowa na czas określony, niepełny wymiar godzin).
Z góry dziękuję za odpowiedź.
Wyświetlaj:
nauczyciel 29 / 79.185.185.* / 2008-10-27 16:06