Forum Forum inwestycyjneFundusze

pko credit suisse fundusz stabilnego wzrostu czy warto??

pko credit suisse fundusz stabilnego wzrostu czy warto??

damianczypek1979 / 83.30.166.* / 2007-07-12 18:10
Witam mam ochotę zainwestować około 10-15 tyś złotych ale jestem po prostu zielony w tych sprawach w moim banku pko bp zaproponowali mi pko credit suisse fundusz stabilnego wzrostu z opłatami tzn.prowizją 2% w przypadku inwestycji online to jest 1% zainteresował mnie jeszcze tam fundusz nowa europa ale to już 4% lub 2% -online .
CHCE ZAINWESTOWAC NA OKOłO 1 ROK.czy to sie opłaca ??? może jakieś inne propozycje?? wyczytałem że można fajnie sie pobawić...na mbanku więć już tam złożyłem wniosek o konto może tam ktoś mi coś poleci?? aha no iżeby to było tak w miarę bezpieczne........
Wyświetlaj:
blazek999 / 2007-07-12 19:53 / Bywalec forum
Mbank jaknajbardziej, kup kilka funduszy , proponuje zacząć ostrożnie bo rynek jest niewiadomą. Pamiętaj że w m banku możesz dokonywać konwersji bez opłat i w wybranych funduszach nie płcąc podatku belki.....
Myśle że 4 - 8 funduszy po 1/3 z każdego sortu tzn AKCJE/STABILNE/PIENIĘŻNE
Zysk średni lub mały lecz raczej pewny - okres inwestycji też jest istotny.....
damiand / 83.30.166.* / 2007-07-12 21:16
4 - 8 funduszy po 1/3 z każdego sortu tzn AKCJE/STABILNE/PIENIĘŻNE-mozna link o co dokładnie chodzi???powtarzam jestem zielony troche.............
nowicjusz1982 / 2007-07-12 21:32 / Dzieciak *€* forum
jab tez tu nowy ale zalapalem :)) pzdr
suzana / 178.36.235.* / 2012-01-08 00:19
w 2008 wpłaciłem 20tyś po czterech latach wyjmę 16 zgroszami niepolecam
blazek999 / 2007-07-12 23:40 / Bywalec forum
nie ma linka :)
kupujesz za 5000 np unikorona akcje , za 5000 seb 4 i za 5000 np allianz pieniężny (względnie obligacji - zależy od ich opłacalności)
można dobrać inną konfiguracje , ale proponuje różne fundusze by zdywersyfikować portfel...