Forum Polityka, aktualnościGospodarka

UTK ogłasza alert w sprawie pęknięć w polskich pociągach

UTK ogłasza alert w sprawie pęknięć w polskich pociągach

Wyświetlaj:
Podróznik / 83.6.36.* / 2016-10-11 20:19
a może to tylko szkalowanie polskich produktów aby ktos wział w łapę i kupił złomy z Niemiec??
cza / 83.28.138.* / 2016-10-11 20:18
trzeba pomóc im ponieważ to Polska firma
Slawek368 / 46.112.85.* / 2016-10-11 18:59
Polskie - najlepsze. Chinczyk potrafi lepiej zrobic
Tyrowicz / 5.254.65.* / 2016-02-22 13:41
Skoro te części mają certyfikat i badania na 30 lat eksploatacji to jaka wina producenta, że z nich skorzystali skoro mieli ich jakość naukowo potwierdzoną przez najlepszych fachowców w branży. Poza tym sprawa jest w toku, nie ma co wyrokować.
TTTY / 178.162.216.* / 2016-02-22 11:06
Warto poczekać na wyniki badań, bo nie można wykluczyć istotnej roli infrastruktury w tym przypadku. Nie ma co wyciągać pochopnych wniosków, bo wszczęte procedury nie są niczym niezwykłym.
en414 / 178.37.38.* / 2016-03-09 23:28
bez przesady z tą infrastrukturą, wózki to jeden element odlewany ze stali , jeżeli wytrzymuje w starych wagonach przez wiele tysięcy kilometrów - bo nie było afery żeby pękały- a infrastruktura ta sama to dlaczego pęka w nowym???
Kazik323 / 31.61.140.* / 2016-02-22 08:01
Widać kogoś bardzo boli działalność dużej polskiej firmy w tej branży przemysłowej. Ja jednak jestem spokojny, jestem pewien, że dadzą sobie radę.
Jerry / 188.146.136.* / 2016-02-21 16:37
Ramy wózków dla Pesy produkuje jej spółka zależna Skraw-Mech, znajdująca sie na jej terenie i powiązana personalnie z Radą Nadzorczą Pesy. Jak wygląda produkcja tych ram można poczytać na stronie www.skraw-mech.pun.pl. Jest to forum jej pracowników. Przekonacie się jak wygląda rzetelność i podejście do jakości w tej spółce. Ramy tam produkowane to buble. Strach jeździć taki pociągami.
Karma531 / 5.172.235.* / 2016-02-21 16:12
No to teraz pomyślcie nad tym co mówił niedawno p.o prezydenta nijaki Duda. " Po co nam pen dolino?. Mamy wspaniałe pociągi z Bydgoszczy."
Kopacz / 188.149.130.* / 2016-02-22 08:33
Za to Komór, złodzieje by je wywiz na swoje ranczo ")
Nie łuk i tuman
--
Komentarz wysłany ze strony mobilnej
http://m.money.pl/
gnnggn / 79.186.184.* / 2016-02-21 14:43
Winni francowaci prezesi i zarząd który żydzi tylko szybciej i taniej -30 letniej zapaści technologicznej nie da się nadgonić w 10 lat
kowal679 / 217.99.252.* / 2016-02-21 14:41
To już żenada by strona na nowo się odświeżała i tym samym reklama po oddaniu łapki (głosu) przy komentarzu. Takie rzeczy to nawet na wp nie występują mimo iż jest też napchana reklamami
pius200 / 94.254.129.* / 2016-02-21 14:40
Tramwaje z PESY to bubel!!! .Nie ma w nich ani jednego wygodnego miejsca do siedzenie .Czy ten projektant to półgłówek? .
--
Komentarz wysłany ze strony mobilnej
http://m.money.pl/
misio56 / 94.254.129.* / 2016-02-21 15:39

Tramwaje z PESY to bubel!!! .Nie ma w nich ani jednego wygodnego miejsca do siedzenie

tramwaj to nie środek do doznawania przyjemności w czasie jazdy a urzadzenie do szybkiego przemieszczania sie . Konstrukcja starszych tramwajów Pesy niestety przewidywała, zeby nad wózkami miejsca były ustawione pod skosem. W nowych konstrukcjach Pesy tego problemu juz nie ma. Ludzie jak macie mózgi na poziomie pantofelka (czyli 0 ) nie wpisujcie bzdetów na forach, idźcie do koscioła i dajcie na tacę, Wieczorem po ubogaceniu i na innym forum napiszcie jak żyć w kraju , gdzie wszystkie fabryki sa niemieckie, włoskie lub francuskie.
kowal226 / 217.99.252.* / 2016-02-21 14:39
W Polsce chyba tylko politycy potrafią robić interesy
Mam tego dość!!!! / 31.174.21.* / 2016-02-21 14:22
Szanowna redakcji Money.pl
Zróbcie porządek - ograniczcie liczbę reklam na Waszych stronach!!! To już jest przesada, że na każdej stronie wyświetla się film z reklamami - nie można spokojnie przeczytać treści tekstu. Mam dość portalu z natarczywą reklamą - bardzo mocno obniża atrakcyjność money.pl zmieńcie nazwę na reklama.pl.
Baardzo zdziwiony / 83.5.242.* / 2016-02-21 14:12
Ja w tym widzę zamach tych z układu.Proponuję powołać komisję,a właściwie komisja już jest .Dorzucić jej dodatkowy temat.To co z tego że nie maja o tym pojęcia......
Inżynier206 / 188.121.15.* / 2016-02-21 14:04
Nie od dziś wiadomo, że szybko + tanio nigdy nie równa się dobrze.
Nowoczesny pociąg to nie bryczka konna. Do zaprojektowania i zbudowania nowoczesnego pociągu trzeba doświadczonych fachowców których w Polsce nie ma bo wiele lat temu polikwidowano szkoły kolejowe a dawni doświadczeni specjaliści od dawna są już na emeryturach a część z nich nawet na tym drugim lepszym świecie oraz wielu lat badań i doświadczeń z kolejnymi prototypami.
Jeśli do tego dodamy kiepskie zarobki które sprawiają że ci nieliczni dobrzy specjaliści wyjeżdżają na zachód gdzie za taką samą pracę dostają 3-4 krotnie większe wynagrodzenie to mamy to co mamy.
silus / 178.218.236.* / 2016-02-21 14:49
Ty nie jesteś inżynier tylko przekupa targowa, problem w tym wypadku nie jest po stronie fachowców od kolei, a po stronie fachowców od spawania.
A sprawa zapewne wygląda tak, wózki zlecone do podwykonawcy, tam ma być tanio, spawalnik przymyka oko, spawacz z łapanki, materiał też nie wiadomo skąd i mamy efekt. Ma być tanio i szybko,a nie dobrze. A papiery, hmmmm, zrobi się.
Inżynier206 / 188.121.15.* / 2016-02-21 15:55
Za błędy, niedoróbki i fuszere podwykonawców odpowiada zlecający prace czyli w tym przypadku PESA.
I ani klienta który te pociągi od PESY kupił ani pasażera nie powinno obchodzić czy spawacz który to spawał jest etatowym pracownikiem PESY czy pracuje w firmie xyz której to PESA zleciła pracę.
Bo tłumaczenie firm w Polsce że buble to nie jest wina ich lecz ich podwykonawców przestają już być zabawne.
Jak PESA chce przetrwać na rynku to niech zacznie lepiej dobierać sobie podwykonawców i lepiej ich nadzorować bo mam wrażenie że PESA postępuje jak większość polskich firm czyli: Jak najtaniej bo może się uda i nic się nie stanie. A jak się stanie to powiemy że to nie nasza wina lecz podwykonawcy.
P.S. Nie byłem zwolennikiem zakupu Pendolino ale Pendolino to jednak sprawdzona konstrukcja która po torach Europy jeździ już prawie 30 lat i jest ciągle udoskonalana.
do początku nowsze
1 2 3 4 5

Najnowsze wpisy