Na skróty
Forum Forum finansoweBanki

Uwaga na GETIN Bank

Uwaga na GETIN Bank

skomentuj
henryczek6 / 83.29.24.* / 2009-02-04 09:33
Mam kredyt na samochód w Getin Banku w Chf .Kredyt dostałem w kwietniu 2005r z stopą procentowa 11.90 obecnie jest 14.90 pomimo że bank Szwajcarii obniżył stopy procentowe.Dodatkowo różnica w kursie waluty w tym banku wynosi 13.92%.Uwaga na nich to po prostu lichwa. Na szczęście jeszcze tylko parę rat.
Wyświetlaj:
miruna / 78.8.140.* / 2014-12-08 03:39
Zlodzieje oszusci omijac szerokim lukiem ze nasze kochane panstwo pozwala na cos takiego to jest wlasnie przyklad naszego chorego panstwa
Mona321 / 176.241.246.* / 2014-11-24 19:36
Nigdy nie bierzcie tam kredytu hipotecznego. Ten bank to oszuści i złodzieje spłacam już kredyt dwa lata a jak na razie spłaciłam 2 tys z kapitału i 40 tys odsetek...tak to można dygać do śmierci. Postanowiłam przenieść kredyt do innego banku ale oczywiście pusta jak bęben Pani nie chce mi udzielić informacji w jakiej kwocie jest aktualne zadłużenie i jaki jest koszt odsetek i kary za odstąpienie od umowy i spłatę kredytu.A generalnie Pani tłumaczy się tym że numer telefonu w umowie nie jest tym samym numerem z którego dzwonię. Więc tłumaczę Pani ze nie mam już tamtego numeru i chcę podać nowy ale NIE..... bo Pani jest tak infantylna, że i tak musi wysłać na stary numer którego nie ma...A wiec drodzy klienci GETIN BANKU do końca życia nie macie prawa zmienić numeru bo jest super problem z jego zmianą....
DZIADOSTWO OMIJAĆ SZEROKIM ŁUKIEM... TĘPOTA PIERWSZEJ WODY...
gośka-Szczecin / 62.69.196.* / 2014-12-05 16:17
Witam,ja pare dni temu otrzymałam informację z windykacji ,że mamzadłużenie w kwocie ok.500zł.Pokilku dniach dostałam sms ,czyli dziś ,że moje zadłużenie to 1300zł.Wręcz przedstawiciel na mnie krzyczał,byłam zdruzgotana bo pan popadł jakąś furię.Nie wiem kogo się pytać ,bo każdy przedstawiciel-windykator podaje różne kwoty.Zgadzam się ,żeby wielkim łukiem omijać ten niekompetentny bank.To niewyuczeni "przedstawiciele'.
szklarek / 2014-11-25 10:08 / Tysiącznik na forum
Kto jest infantylny wymagając od banku, by 'na gębę' przez telefon, z numeru którego bankowi klient NIE zgłosił jako jednej z danych personalnych udzielał takich informacji.
Gdyby zrobił to wścibski sąsiad, a ban udzielił informacji dopiero pisano by o aferze.
ZdenerwowanaKlienta / 78.30.104.* / 2014-11-23 14:30
Nigdy nie zakładajcie tam konta. Okropny kontakt z bankiem. Dzisiaj mi zniknęły z konta wszystkie lokaty, takie stresu nigdy nie przeżyłam w żadnym banku. Z trudem dodzwoniłam się na infolinie, zanim ktoś odebrał czekałam ponad 10 minut. W bankowości mobilnej usłyszałam, że te lokaty jednak są, więc się uspokoiłam, Jutro pójdę wyjaśnić tą sprawę w banku. Będę musiała znowu tracić czas i nerwy przez ich niekompetencje. Po każdej aktualizacji jest gorzej. Moja mama, która nie jest już pełnomocnikiem (pół roku temu musiałam anulować pełnomocnitwo bo bez mojej wiedzy miała dostęp nagle do mojego konta) znowu miała dostęp do mojego konta. Ten "bank" ma klienta i jego pieniądze za nic!.
ama234 / 83.27.133.* / 2014-11-26 12:44
Uważajcie na nich! Zależało nam na kredycie hipotecznym, nie dość , że wypłacili nam z naszej zdolności o 100 tys mniej, to jeszcze bez żadnej informacji sprzedali nam zamiast kredytu hipotecznego pożyczkę hipoteczną, kredyt gotówkowy, ubezpieczenie kredytu i o zgrozo konto oszczędnościowe. Podpisywaliśmy wszystkie dokumenty w banku myśląc, że dotyczą one hipoteki, teraz już wiemy ze ukryli tak kilka ich produktów. Trwało to tak długo, dodatkowo zależało nam na czasie, więc siedząc w ich oddziale w Katowicach nie sprawdzaliśmy wszystkich kilkudziesięciu stron. Niedawno zadzwoniła ich pracownica, ze mam zapłacić 200 zł kary, bo nie oszczędzam na ich koncie. Próbujemy przenieść ten kredyt do innego banku, ale tak nas załatwili, że musielibyśmy wszystko spłacić, a dopiero potem ubiegać się o kredyt hipoteczny w innym banku. Omijać szerokim łukiem.
Tomek255 / 77.254.153.* / 2014-11-18 19:59
To jest najgorszy bank jaki znam!a mianowicie założyliśmy tzw poliso-lokata po wpłaceniu 33 tys straciliśmy 4 tys.bo okazało sie ze przez 15 lat nie mozna wybierac swoich pieniedzy bo inaczej sie traci.A co smieszne doratca klienta nic nie mowił o tym tylko ze to jest bezpieczne i sie nie traci tylko zarabia. Ludziska czytajcie umowy dokladnie!!!!!! ja tego nie zrobilem i teraz jestem w plecy.A finał jest taki ze zorientowałem sie po 2 latach ze kase tracimy i nic z tego dobrego nie bedzie ,zamknęliśmy poliso-lokata i teraz jest nastepny problem bo getin bank ma problem z wypłatom pieniedzy i juz czekamy 2 miesiace ,dzwonimy po kilka razy kiedy kiedy beda nasze pueniądze i nic. Oszusci.
Krystyna 1810 / 31.61.140.* / 2014-12-09 03:07
mam 80 lat i czytanie 7-miu stron maczkiem to nie lada problem, informacje ustne mało, że są inne to nie prawdziwe, dlatego za 100 zlotych zysku na lokacie zobowiązałam sie wpłacać przez dwa i pół roku co miesiąc 500 zł.łobuzerstwo
Orf / 62.87.147.* / 2014-11-16 12:44
Sytuacja z bankowością przez www. Getin dla mnie rozstrzyga stosunek banku do klienta.
To czysty skoncentrowany Putynizm. Pogarda, cynizm i pazerność. Nie poinformowali nikogo. Bo kogo tu informować! Nikogo nie przepraszali bo kogo tu przepraszać!
Nie można się dodzwonić. I wszytko zlewają.
Są nieudolni, cwani i zapatrzeni na swój interes. Tak jak oni nas tak my ich. Granda.
Banda. Swoją drogą cała ta sytuacja pasuje m o profilu psychologicznego ojca założyciela. Draństwo.
Zawiedziony klient / 109.199.64.* / 2014-11-14 11:15
Mój watek dotyczy tego co w ostatnich dniach Getin Bank wyczyniał... Otóż w związku ze zmianami (łączenie z inną instytucją bankową - o czym nigdzie nie zostaliśmy poinformowani jako klienci), bankowość elektroniczna była niedostępna od piątku wieczora do wtorku wieczora. Pomimo, iż informowali w weekend na stronie logowania, że prace mają trwać do poniedziałku 7.00 rano. Po czym z godziny na godzinę "cudowali" i przesuwali możliwość dostępu do kont - KPINA. W końcu we wtorek późnym wieczorem udało się zalogować...po wykonaniu najważniejszych przelewów okazało się, że kolejnego dnia nie było ich na kontach docelowych. Po licznych próbach kontaktu z infolinią, oddziałem banku itp. - nieudanych ze względu na ciągłą zajętość sieci, w końcu po 3 dniach pieniądze zostały przelane. Kpina kpina i jeszcze raz kpina!!! Wnioski nasuwają się same, przez prawie tydzień czasu bank "obraca' kasą klientów, nie dając możliwości a to wglądu do konta, a to wstrzymywaniem środków. Jest to nie do przyjęcia...Gdyby nie konieczność posiadania konta w tym banku, ze względu na zaciągnięty kredyt hipoteczny, z pewnością zmienilibyśmy go na inny!
Bajka12345 / 31.61.129.* / 2014-11-30 22:46
Ja niestety od dwoch tygodni nie mam dostępu do konta a wszyscy w obsludze klienta są wyjątkowo zadowoleni ze swojego braku profesjonalizmu. Ciekawe jak długo zajmie im zmiana nr telefonu na który mają przysłać kody autoryzacji. Skandal, skoro obsluga komputerow sprawia im taki problem niech wrócą do liczydel ale konta trzeba zlikwidować jak najprędzej
Klient Getin Banku / 89.75.130.* / 2014-11-11 21:46
i do kolekcji ...
https://www.getinbank.pl/o-banku/bankowosc-i internetowa - Getin łączy obsługę bankowości elektronicznej, w ramach nowej umowy należy wybrać sposób otrzymywania wyciągów z konta, za który opłata pobierana jest zgodnie z Tabelą Opłat i Prowizji, tylko niestety Bank zapomniał dołączyć ten dokument wraz z innymi do zapoznania się przed podpisaniem nowej treści umowy, acz w samej treści umowy pod którą Klient się podpisuje zostało jasno zapisane, że Klient zapoznał się tą Tabelą. Na Infolinię nie da się dodzwonić :( czy komuś udało się uzyskać ten dokument?
szklarek / 2014-11-11 21:53 / Tysiącznik na forum
Wystarczyło mi 45 sekund:

https://www.getinbank.pl/inne-strony/dokumenty/
Klient Getin Bank / 89.75.130.* / 2014-11-11 22:16
Dzięki! Pytanie czy to tych zmianach nie zmienią się stawki opłat. I tu jest pies pogrzebany.
Bank załączył wszystkie inne regulaminy poza Tabelą Opłat.
szklarek / 2014-11-11 23:01 / Tysiącznik na forum
W żadnym banku tabela opłat i prowizji nie jest niezmienna. Jakiś parametr konta, karty czy innego produktu może być 'stały', jeśli zapisany w umowie- Wtedy jego zmiana wymagałaby aneksowania umowy.
buzzer / 188.147.236.* / 2014-10-24 08:40
mam to samo, do tego pomimo, że otrzymali mailem i pocztą polisę samodzielnie ubezpieczyli mi auto - nie informując mnie, tylko obciążyli konto i biora odsetki od tej opłaty , Uważajcie na nich
klientgetin / 83.5.123.* / 2014-11-04 14:42
ostrzegam, bank i obsługa masakra, wziełam u nich kredyt z dopłata tylko nikt nie mowil ze WIBOR jest w plecy o ten z BGK-u:) to po pierwsze, infolinia to miejsce ktore moze doprowadzic czlowieka do szalu bo przełanczają czlowieka od jednego do drugiego i nie potrafia udzielic informacji a nigdzie indziej nie chca jej udzielic:) nie oddzwaniają na telefoniczne reklamacje, gdyby nie dopłaty już dawno bym zrezygnowała
gregorek11 / 90.156.29.* / 2014-10-23 16:39
Uważajcie i sprawdzajcie wszelkie płatności kartą Getin Banku. U mnie już cztery razy podwójnie pobrali pieniądze z konta. W historii rachunku jest to jako autoryzacja. Reklamacje przyjmują i obiecują zwróci po siedmiu dniach, oczywiście bez żadnych procentów. Interesuje mnie ilu tak klientów oszukują w całej Polsce i jakim prawem obracają cudzymi pieniędzmi.
Marek545 / 83.238.233.* / 2014-09-18 15:20
Teraz Getin Bank ma najlepszy kredyt samochodowy na rynku. Jest w tym temacie bezkonkurencyjny. Sam wziąłem i przekonałem się o tym na własnej skórze
Lukasz W / 87.207.187.* / 2014-09-24 21:25
złodzieje i naciągacze! Z tym bankiem nie chce miec wiecej wspolnego. Najgorszy bank z którym miałem doczynienia.
primax / 83.242.112.* / 2014-11-25 11:54
Ostrzegam przed grupa GETinBANK NOBLE Bank i LOKAT POWIĄZANYCH Z FUNDUSZEM Noble Securities 50/50(rachunek w noble bank-fundusze). Zawarłem taka lokate na 10% (przez swoje niedoinformowanie-i brak wiedzy n.t) ktora byla na krótki okres lecz pracownik nie poinformowal mnie że lokata jest tylko na krótki okres a fundusze sa na 4 LATA-(przeczytany regulamin za późno przez dodatkową lokate promocyjna:/ -niemozliwy sposób wypowiedzenia) (pieniadze zamrożone na 4 lata strata bo te pieniadze nie przyniosly mi zadnego zysku ,jedynie strate-za wykup fuduszy 1,95% od całości (po zakończeniu okresu 4 lat-pieniadze przepadają )Odzyskane tylko pieniadze wpłacone w dniu zawarcia lokaty minus opłaty za wykup funduszy. Pieniądze zamrożone na 4 LATA.
Nie warto wierzyć doradcą:( Opinie pozytywne chyba sa pomyłką
Krystyna 1810 / 31.61.140.* / 2014-12-09 03:17
doswiadczyłam to na własnej skórze po 4-ch latach
Człowiek jak każdy / 87.206.12.* / 2014-07-04 23:41
Ludzie, też pracuję w banku (innym) i też biorę kredyty. Prawda jest taka, że każdy chce zarobić. Bank chce zarobić bo z tego żyją prezesi i zwykli pracownicy (kokosów takich na podstawowych stanowiskach nie ma) i klient chce oszczędzić. 1 i najważniejsza rzecz. Trzeba się nauczyć czytać ze zrozumieniem i to niekoniecznie w momencie podpisywania umowy ale w domciu, przy kawce, herbatce lub piwku - macie drodzy narzekający 14 dni na odstąpienie od umowy - prowizji nie zwracają w żadnym banku. Czytać UMOWY. Jeśli się nie potrafi czytać ze zrozumieniem zasięga się opinii kogoś kto potrafi. Banki zarabiają? A ktoś widział żeby dyskutować ceny warzyw czy chleba albo kwiatów w kwiaciarni (przebitka 100%) i jakoś nierząd się nie dzieje ale w banku tak jak najbardziej. Ludzie nie bądźcie hipokrytami. Wolicie sobie odłożyć kasę i kupić coś 1-2 lata później ależ możecie. Chcecie już- teraz? Płaćcie za natychmiastową realizację. banki to nie instytucje charytatywne i nikt nikogo w żaden sposób nie zmusza do korzystania z ich usług. Wygodnictwo i brak cierpliwości kosztuje. Ciocia z ameryki też za frajer pieniędzy nie pożyczy. Co zaś się tyczy niekompetentnego personelu to jak najbardziej popieram - trzeba tępić. Też obsługuję klientów i wychodzą ode mnie doinformowani. Jestem od tego, żeby załatwić sprawy z którymi przyszli możliwie jak najszybciej i kompetentnie. Nie znoszę jednak chamstwa i zadzierania nosa. Dawno już minęły czasy pt: KLIENT NASZ PAN. Teraz jesteśmy PARTNERAMI handlowymi. Kropka
Robert 0001 / 95.160.33.* / 2014-08-19 15:25
Ożesz k... Wpis powyżej ilustruje dokładnie chamstwo i niekompetencję pracowników GETIN BANK. Oni by chcieli, żeby klient przychodził i w pas się im kłaniał za to, że będzie ich utrzymywał i płacił kupę kasy na ich pensje. Jak coś potrzebujesz od GETIN BANK to jak najbardziej złóż pismo a my odpowiemy w terminie 30 dni. Termin 30 dni jeszcze nigdy nie został w moim przypadku dotrzymany. Mam poważne przypuszczenia, że GETIN BANK to takie drugie AMBER GOLD. WSZYSTKIM ODRADZAM korzystanie z tego "BANKU".
crisn / 193.24.245.* / 2014-11-11 11:43
Zdecydowanie najgorszy bank z jakim miałem do czynienia (a kilka ich już było). Zmieniają warunki umowy kredytowej, spłacam kredyt od 5 lat ale w ciągu dwóch ostatnich saldo zadłuenia mi wzrosło.... normalna lichwa. Brak kompetencji nikt nic nie wiem na moje pisma nie odpisująw ogóle dopiero jak przechodzimy w tryb reklamacyjny inaczej nie jestem dla nich partnerem biznesowym jak to napisała Pani powyżej. Oszuści - robię wszystko co mogę aby się z nimi pożegnać
alorak / 2014-08-10 22:48
taa.. latwo powiedziec ,,czytajcie umowy". Sama bylam świadkiem jak pracownik gb oklamal klienta ze dany produkt jest obowiązowy mimo iż tak nie bylo .. poza tym co z tego że można umowę przeczytać skoro jest ona napisana belkotem bankowym i nie każdy jest w stanie ogarnąć co tam jest napisane ... Pracujesz w banku - ja tez pracowalam w bankach przez 15 lat i żeby przebrnąc przez bankowe umowy potrzebuję ciszy i skupienia aby ogarnąc co autor ma na mysli , zwlaszcza ze co chwila są odnosniki do jakiegos paragrafu ... nie oceniaj ludzi i nie traktuj wszystkich którzy dali się wmanewrować w durną umowę bo " nie czytali ".. ludzie czytają, malo tego nie wstydzą sie zapytać jak cos jest niejasne, jednak jak trafią na nieuczciwego pseudo doradcę to on potrafi im takie kity wciskac ze ze zwyklej ufności do instytucji ,,zaufania publicznego " uwierzą i nie jest to ich wina! Swoją drogą to dziwi mnie ze ten pseudo bank jeszcze istnieje .. przecież oni robią w konia i pożyczkobiorców i depozytowców :/
Pytajaca / 164.127.173.* / 2014-08-05 20:25
Pracujesz w banku? Możesz odpowiedzieć mi na pytanie? mam 20 lat i mam umowe o prace na 3 lata i biorę pierwszy kredyt i w ogóle cokolwiek związanego z pożyczką. Dostałam ciężko prosząc o zaświadczenie o zarobkach od pracodawcy, ale nie posiadam pasków. Czy samo zaświadczenie wystaczy? (getinbank) i czy będą dzwonić do pracodawcy? bo chcałabym poinformować o możliwym telefonie z banku. Proszę o odpowiedź.
joz235 / 178.212.160.* / 2014-09-25 20:48
najgorszy bank ostrzegam
loka / 89.71.138.* / 2014-07-09 22:13
Jeśli chodzi Getin bank to jakość obsługi klienta jest zerowa totalne dno. Nie dość, że nie odpowiadają na maile, anie nie można sie do nich dodzwonić, to jeśli już ktoś łaskawie odpowie to wprowadza Cię w błąd. Przy kredycie na mieszkanie kosztowało mnie to już 4 raty w błoto, bo nikt nie jest w stanie powiedzieć prawdy. Tylko ściemniają i wyłudzają pieniądze. Tak jak inni. OSTRZEGAM przed tym bankiem!
Gosia264 / 91.206.244.* / 2014-06-30 07:21
Zastanawiam się,dlaczego przy tych wszystkich swoich oszustwach jeszcze nie splajtowali.Wierzcie mi,że w życiu miałam do czynienia z paroma bankami,ale takiego dziadostwa.jak w Getin,nie da się do niczego porównać.W zeszłym tygodniu udało się mężowi spłacić resztę kredytu i nigdy w życiu nie skorzystam z usług tego banku,chyba Prowident jest uczciwszy.Nie chce mi się już wałkować tego tematu,ale jest tyle normalnych banków,więc omijajcie szerokim łukiem Getin,bo szkoda waszych nerwów i zdrowia.Opiszę wam tylko jedno absurdalne zdarzenie z bardzo wielu,które zdarzyły nam się w ciągu roku spłacania kredytu.Getin sam zwiększył sobie o 17 zł.pierwszą ratę kredytu,o czym nas oczywiście nie poinformował.Po paru miesiącach okazało się,że jesteśmy w BIKU,niczego nie można było wziąć na raty itd.Wiecie,jakiego nam smrodu narobili,ile mnie kosztowało czasu i nerwów wyjaśnianie tego wszystkiego?To jest po prostu chore i naprawdę dziwię się,że oni jeszcze funkcjonują,a ludzie dają się nabierać na tak jawne złodziejstwo.
[...]

### Post edytowany z powodu złamania regulaminu Forum Money.pl ###
AAAAA677 / 89.78.70.* / 2014-07-23 17:19
WŁAŚNIE DLATEGO ŻE OSZUKUJĄ LUDZI TO JESZCZE NIE SPLAJTOWALI I BĘDĄ TO ROBIĆ DALEJ
gg125 / 212.109.137.* / 2014-07-23 08:16
Miałem podobną sytuację. Zwiekszali oprocentowanie kredytu a informacja o zwiekszeniu raty przychodziła po upływie terminu spłaty wyższej raty. Ja dopłacałem później róznice. Ale po kolejnym razie idę do banku a Pani tam siedząca powiedziała żebym sie nie martwił tym. Wiec sie jej pytam czy sama będzie płacić odsetki przeterminowane za mnie. Po 3 takim numerze spłaciłem cały kredyt i nigdy wiecej tam nie przyjdę. Oddział Zielona Góra
Teo506 / 31.179.245.* / 2014-08-15 12:04
W tym oddziale kompletnie nic nie mozna sie dowiedziec... Odsylaja na info linie bo nie maja wglady w profil klienta podobno... Wiec po co oddzial?
adam689 / 89.74.160.* / 2014-08-27 11:26
no niestety w oddziałach ani przez internet nie można było nic załatwić, bo getin łączy systemy transakcyjne, ale informowali o wszystkim na stronach i mailowo, juz od poniedziałku wszystko wróciło do normy
majekko / 178.43.78.* / 2014-06-20 18:07
zlodzieje oszusci, 3 lata splacam kredyt i teraz splacam calkiem okazuje sie ze ile wziolem tyle samo mam splacic. Zlodzieje monity co miesiac za 100zl za legularne splacanie. dziady i tyle
vvvi / 78.9.147.* / 2014-06-20 00:16
Niedawno moja chora osiemdziesięcioletnia babcia została zmanipulowana i nakłoniona przez swoją opiekunkę do wzięcia kredytu w placówce Getin banku!!! Opiekunka zaprowadziła moją babcie do Państwa banku i posługując się dowodem osobistym zgłoszonym kilka dni wcześniej jako zagubiony wzięła kredyt świadomie działając na niekorzyść mojej babci!!! Babcia od 2008 roku choruję na Alzheimera a na chwilę obecną gołym okiem jest zauważalne jej wyraźne otępienie umysłowe (babcia ma problemy z wysławianiem się oraz i nie potrafi logicznie sformułować własnych myśli). Nie jestem w stanie uwierzyć, że pracownicy placówki Getin banku, będąc przeszkolonymi pracownikami instytucji zaufania publicznego, nie zauważyli dysfunkcji umysłowej mojej babci oraz faktu, iż jest ona manipulowana przez osobę trzecią!!!
Ja próbując odkręcić zaistniała sytuacje, która ostatnio się wydarzyła- składając wszelkiego rodzaju pisma do Państwa placówek i zaświadczenia od lekarzy o chorobie babci notorycznie zostaje odsyłana z kwitkiem, straszą mnie windykacją i komornikami. Perfidnie wykorzystują to, że sama nie znam się na tych wszystkich procedurach (ponieważ pierwszy raz jestem w takie sytuacji) i zamiast pomóc mi w wyjaśnieniu całej sprawy próbują uchylić się odpowiedzialności!!!
Jak można tak traktować ludzi??? Po prostu ręce opadają!!!
jasia2519@wp.pl / 31.135.205.* / 2014-11-25 09:36
Uwaga nie ufajcie temu bankowi . To jest kant i oszust. Zanim nie za pożno to wycofujcie wszelkir oszczędnosci, poniewaz nic nie zyskacie tylko stracicie.
Krystyna 1810 / 31.61.140.* / 2014-12-09 03:31
WŁASNIE TO ZROBIŁAM
laura620 / 89.74.69.* / 2014-08-23 20:14
Bo dowod trzeba zastrzegac w banku,a nie tylko na policji czy w urzedzie. Dowód osobisty zastrzeżony i innym miejscu niz bank dla zadnego banku nie bedzie widoczny jako zastrzeżony
T.S. / 83.24.209.* / 2014-05-28 22:53
Taka sytuacja: płacę kredyt samochodowy od miej więcej 2 lat, wszystkie raty spłacam dwa tygodnie przed terminem - tak mi wygodnie.
W ciągu tego czasu na szczęście nie miałem wątpliwej przyjemności kontaktu osobistego z bankiem. No niestety po 2 latach znienacka dostałęm jednego dnia kilka sms-ów dla przykładu " Państwa umowa kredytowa trafiła do monitoringu Getin Noble Bank. Przypominamy o obowiązku spłaty" i tego typu.
Zgłupiałem sprawdziłem wyciągi, wszystko grało, dzwonię do nich i pytam o co chodzi, po kilku telefonach dowiaduje się, że nie zapłaciłem jakiegoś monitu o braku cesji ubezpieczenia. (przesłałem nie właściwą stronę dokumetu). Pytam jaki to koszt (w tak zwanym międzyczasie napieprzają do mnie nizliczoną ilość sms-ów (tu cytat"Informujemy, że brak wpłaty w wyznaczonym terminie uruchomi dalsze płatne czynności windykacyjne") i automatycznych telefonów), tu kolejne 3 osoby podają mi kwoty od 18,06 złotego przez 20,06 do 45,00. Mówię więc zapłacę Wam te 2 dychy czy 5, choć do końca nie wiem za co, tylko wyłączcie te pogróżki. Oczywiście bezskutecznie. Mam wrażenie, że wysyłanie monitów to sposób na wyciąganie kasy. Jedno jest pewne spłacam pozostałe 2 lata kredytu w przyszłym tygodniu i mam w poważaniu wyżej wspomniany bank, stając się jego szczerze oddanym wrogiem.
Franek310 / 83.26.126.* / 2014-06-14 15:50
TO PRAWDA. Map podobne doświadczenia z tym "bankiem". NAJGORSZY BANK JAKI ZNAM a znam ich naprawdę sporo przez te pół wieku kiedy korzystam z takich placówek.
Klient Zosia / 79.190.242.* / 2014-06-10 11:09
10-06-2014
Uważam ,że jest to bank który należy omijać szerokim kręgiem.Zatrudniają niekompetentnych doradców.Założyłam konto w Getinonline .po to założyć korzystną lokatę .Warunkiem otwarcia tej lokaty była karta do konta z wpływem 1000 złotych na konto i wydatkami miesięcznymi w wysokości 400 złotych- po spełnieniu tych warunków prowadzenie konta będzie za darmo w przeciwnym wypadku opłata wynosi 9,99 złotych miesięcznie. Okazało się ,że pomimo spełnienia tych warunków pobrano mi opłatę bo dokonałam końcowego wydatku w wysokości 63 złote w dniu 30 maja ,a w Getin banku ten wydatek został zaksięgowany w dniu 3 czerwca .Naliczono opłatę bo ich system mój wydatek z dnia 30 maja zaksięgował w dniu 3 czerwca. To ja jako klient mam pilnować kiedy są księgowane u nich operacje gospodarcze.m Mam to gdzieś czekam z niecierpliwośćia kiedy będzie przybliżony koniec mojej umowy ,nie będę wtedy wpłacać na ten rachunek żadnych pieniędzy i z przyjemnością zakończę z tym bankiem współpracę. Piszę to żeby inni nie korzystali z ich kart .Ponadto ich doradcy umawiają się,że oddzwonią w celu wyjaśniania wątpliwych spraw i nigdy tego nie robią -ignorują swoich klientów a myślę ,że każdy klient wymaga szacunku i powagi od banku
Wściekły klinet
Iza2002 / 83.8.72.* / 2014-05-30 10:00
Uwaga i jeszcze raz uwaga !!! sprzedałam mieszkanie, Państwo kupujący wzięli kredyt w tym banku, był zachwalany przez Biuro Profi-Nieruchomości z Chojnic, niestety wczoraj minął termin zapłaty ze strony banku (14 dni mieli czasu). Kasy dzisiaj jeszcze nie mam, od tygodnia słyszę ze strony banku i biura, że juz dzisiaj przelew wyszedł. Co dziennie ta sama śpiewka! Nawet potwierdzenia przelewu nie są w stanie przesłać. Dzisiaj otrzymałam informację, że pieniądze będą w pn, kolejny termin. Mam niesamowite nerwy ! Tak więc proszę uważać na GETIN Bank. Bank jest niewiarygodny, ludzie tam pracujący nieodpowiedzialni i strasznie niepoważni.
fus / 178.212.160.* / 2014-09-25 20:58
Witam nie zakladajcie lokat w tym banku ani nie bierzcie zadnych kredytow i kart,ja juz sie wyleczylam z ich uslug POPIERAM POPIERAM POPIERAM OMIJAJCIE Z DALEKA GETIN BANK
do początku nowsze
1 2 3 4 5
skomentuj

Najnowsze wpisy

Kredyty hipoteczne - najlepsza oferta: