Na skróty
Forum Forum finansoweBanki

Uwaga na GETIN Bank

Uwaga na GETIN Bank

skomentuj
henryczek6 / 83.29.24.* / 2009-02-04 09:33
Mam kredyt na samochód w Getin Banku w Chf .Kredyt dostałem w kwietniu 2005r z stopą procentowa 11.90 obecnie jest 14.90 pomimo że bank Szwajcarii obniżył stopy procentowe.Dodatkowo różnica w kursie waluty w tym banku wynosi 13.92%.Uwaga na nich to po prostu lichwa. Na szczęście jeszcze tylko parę rat.
Wyświetlaj:
JKL444 / 87.205.155.* / 2015-02-28 08:30
UWAGA !!! TE NOWE KONTO OSZCZĘDNOŚCIOWE Z 4% TO KOLEJNE OSZUSTWO GETIN BANKU !!! BO: wysokie oprocentowanie obejmuje jedynie depozyt nie większy niż 10 tys. złotych. Powyżej tej kwoty obowiązują standardowe stawki: 1,5% do 100 tys, zł, 1,7% do 200 tys. zł i 1,9% powyżej 200 tys. zł.
Drugi haczyk to konieczność przekazywania na konto osobiste w Getin Banku pensji w wysokości minimum 1000 zł.
Trzeci haczyk to wymóg dokonywania płatności kartą Getin Banku na minimum 300 złotych miesięcznie.
I wreszcie czwarty haczyk to konieczność wyrażenie zgody na otrzymywanie sms-em i mailem ofert handlowych Getin Banku. W świetle ostatnich utrudnień dla marketingowców (ustawa o prawach konsumenckich z 25 grudnia 2014) być może właśnie na tym ostatnim warunku Getinowi zależy najbardziej. Znany jest przecież z dość agresywnej polityki promocyjnej.
http://www.oprocentowanielokat.pl/konto-oszczednosciowe-getin-banku-1101.html
INFORMUJCIE, KOPIUJCIE I WKLEJAJCIE WSZĘDZIE !!!!!!!!!
gość618 / 37.248.254.* / 2015-03-01 21:34
popieram.
www.ksiegowy-koszalin.pl
user 75675 / 176.97.253.* / 2015-02-18 15:43
Bank co miesiac pobiera mi z konta 16.98 porażka ... za prowadzenie konta 9.99 i za karte 6.99 nie polecam tych złodzieji nikomu
Jarek 102 / 83.24.202.* / 2015-02-09 13:11
NIGDY WIĘCEJ!ŻADNYCH KONTAKTÓW Z GETINEM!!!!!!!
MARTYNA220 / 217.99.60.* / 2015-01-29 14:49
Bank maskra nikomu nie polecam , godziny czekania żęby cos załtwić.
JJ559 / 83.26.90.* / 2015-01-19 19:17
Wziąłem w Getin Banku kredyt na firmę. Pod koniec spłaty postanowiłem zlikwidować konto. Pomimo spłaty pozostałego zadłużenia i likwidacji konta, dziś przyszło pisemko, że jestem im jeszcze winien prawie 60 zł. Co ciekawe wszystkie dane się zgadzają z wyjątkiem numeru mojego zlikwidowanego konta. A jeszcze ciekawsze jest to, że sama umowa kredytu obliguje do spłaty wszystkich zobowiązań wobec banku z chwilą likwidacji konta - ergo nie można go zlikwidować, jak się nie spłaci kredytu, odsetek i wszystkich innych należności i opłat związanych z kontem. Sprawę kieruję do KNF, a jeśli nie wyjaśni się jutro kwestia potwierdzenia salda,to również do prokuratury jako próbę wyłudzenia.
I wszystkim polecam to samo, zamiast pisać tylko na forum.
Co ciekawe, konsultant z infolinii nie potrafił mnie znaleźć w systemie -ani po peselu, ani po NIP-e, ani nawet po numerze konta


PS. Nie wiem jak jest w innych oddziałach, ale w tym, w którym mnie obsługiwano, kamery ochrony skierowane były na wprost monitorów, gdzie dokonywane są wszelkie transakcje klientów i obsługa wpisuje nasze dane osobowe. Tak więc firma ochroniarska ma pełny wgląd w to co się dzieje na monitorze, wpisywane na klawiaturze hasła itd.
TOTEN / 87.206.192.* / 2015-01-16 15:00
ZŁODZIEJE WYKUPIŁEM OBLIGACJE PO 4 LATACH 0 ZŁ ZYSKU OMIJAĆ TEN BANK SZEROKIM KOŁEM
oszuści / 89.69.98.* / 2015-02-20 23:39
Mam to samo - produkty GNLM80115 prowizja w plecy, 0 zysku - jedyne pocieszenie że nie dałem się nabrać na polisolokaty.
oszukany8 / 31.61.136.* / 2015-01-25 11:56
Ja zostałem oszukany na 15 tysięcy złotych, co prawda nie przez sam Getin tylko przez Open Finance, ale to jedna firma. Omijajcie wszystkie spółki Getinu jak nie chcecie stracić oszczędności życia.
kerujp / 82.160.23.* / 2015-01-24 21:53
dokladnie mam to samo, po prostu tragedia , zainwestowałem kupę kasy i po czterych latach o,o zysku, na średnich lokatach zyskałbym ok 10000,0 po tym czasie - żerują na naszej naiwności i niewiedzy.
buli268 / 85.222.93.* / 2015-01-13 18:26
Potwierdzam, nie zakładać kont ani lokat, jest to bank wydmuszka. nic tam nie działa pracownicy są oszukiwani przez pracodawcę, wiec ktoś mądrzejszy to z tego kołchozu ucieka. zostają tylko tacy muszą pracować. A klienci są rolowani jak tylko można.
Mitra / 92.221.3.* / 2015-03-01 14:11
Niestety, potwierdzam. W moim przypadku mam od 9 miesiecy problem z 2 lokatami,chcialam je zerwać, ale niestety operacja nie zostala wykonana i przez kilka m-cy mialam status:"w trakcie zrywania" i nie moglam nic z tym zrobic,wielkrotne telefony nie skutkowaly,w koncu po 2 reklamacjach zmieniono status na aktywne, ale oprocentowanie jest teraz bardzo niskie, zupelnie nie zgadzajace sie z tabela. nNie rozumiem, jak w banku cos takiego moze sie dziać. Na wysylane wiadomosci i reklamacje albo dostaje sie automatyczne odpowiedzi z zapewnieniami, ze sprawa jest w toku, albo brak odpowiedzi. To jakis koszmar, wycofuje pieniądze i koncze wspołpracę.Radzę dobrze sprawdzac stan swoich rachunkow.
2pac-666 / 178.214.137.* / 2015-01-11 12:37
Najgorsza bankowość elektroniczna z jakąkolwiek miałem do czynienia. Albo przerwa techniczna, albo zmieniają system. Trzy krotnie przez zmianę systemu musiałem wprowadzać te same dane do przelewów (ZUS, US, opłaty, itd.), kompletnie nie szanują czasu swoich klientów.
jakub554 / 83.10.93.* / 2015-01-05 17:31
UWAGA NA GETIN BANK. TARKTÓJĄ CZŁOWIEKA JAK PRZESTĘPCE. SPÓZNIŁEM SIĘ Z RATĄ SAMOCHODY 7 DNI A ONI DZWONIĄ PO MOICH SĄSIADACH SZUKAJĄC KONTAKTU....TRAKTUJĄ KLIJENTA JAK PRZESTĘPCE... PRACOWNICY NIEMILI, KONTAKT Z NIMI TO NAJGORSZE ZŁO
wlodzimierz68 / 109.231.21.* / 2015-02-22 15:09
Najgorsza obsługa z jaką się spotkałem ,pracownica robi łaskę ,że obsłuży klienta,("proszę nie zadawać zbędnych pytań"),po odczekaniu godziny w kolejce z BILECIKIEM,gdzie obsługa jednej osoby trwa ok. 40 minut,chciałam założyć lokatę na trzy miesiące,pracownica poinformowała, że jest późno i dała do zrozumienia że jesteśmy intruzami. Nic nie pozostało jak wyjść z Punktu Obsługi Klienta z ul. Lipowa w Białymstoku.
miruna / 78.8.140.* / 2014-12-08 03:39
Zlodzieje oszusci omijac szerokim lukiem ze nasze kochane panstwo pozwala na cos takiego to jest wlasnie przyklad naszego chorego panstwa
Mona321 / 176.241.246.* / 2014-11-24 19:36
Nigdy nie bierzcie tam kredytu hipotecznego. Ten bank to oszuści i złodzieje spłacam już kredyt dwa lata a jak na razie spłaciłam 2 tys z kapitału i 40 tys odsetek...tak to można dygać do śmierci. Postanowiłam przenieść kredyt do innego banku ale oczywiście pusta jak bęben Pani nie chce mi udzielić informacji w jakiej kwocie jest aktualne zadłużenie i jaki jest koszt odsetek i kary za odstąpienie od umowy i spłatę kredytu.A generalnie Pani tłumaczy się tym że numer telefonu w umowie nie jest tym samym numerem z którego dzwonię. Więc tłumaczę Pani ze nie mam już tamtego numeru i chcę podać nowy ale NIE..... bo Pani jest tak infantylna, że i tak musi wysłać na stary numer którego nie ma...A wiec drodzy klienci GETIN BANKU do końca życia nie macie prawa zmienić numeru bo jest super problem z jego zmianą....
DZIADOSTWO OMIJAĆ SZEROKIM ŁUKIEM... TĘPOTA PIERWSZEJ WODY...
ja 991 / 217.229.95.* / 2015-02-03 13:04
uwaga nie bierzcie kredytu hipotecznego po 5 latach mam wkladu własnego 9.000 a odsetki 23.000
adamome / 31.182.187.* / 2015-01-02 20:52
Moja dziewczyna zmieniała nr tel przez tydzień i się nie dało w końcu jakiś człowiek z banku zadzwonił na ten nowy numer i załatwił temat od ręki- skoro on zadzwonił na nowy numer to musieli go mieć w bazie. więc czemu od razu nie zmienili?
gośka-Szczecin / 62.69.196.* / 2014-12-05 16:17
Witam,ja pare dni temu otrzymałam informację z windykacji ,że mamzadłużenie w kwocie ok.500zł.Pokilku dniach dostałam sms ,czyli dziś ,że moje zadłużenie to 1300zł.Wręcz przedstawiciel na mnie krzyczał,byłam zdruzgotana bo pan popadł jakąś furię.Nie wiem kogo się pytać ,bo każdy przedstawiciel-windykator podaje różne kwoty.Zgadzam się ,żeby wielkim łukiem omijać ten niekompetentny bank.To niewyuczeni "przedstawiciele'.
Ilona Widawska / 85.219.208.* / 2015-01-15 15:24
W zupełności się zgadadzam, ja dzisiaj tj. 15.01.2015r. spędziłam w tym banku ponad DWIE godziny z bilecikiem w ręku, aby dokonać spłaty kredytu. Po prostu masakra, jest oddział Getin Banku w Piotrkowie Tryb, na ul. Słowackiego. Po ponad dwugodzinnym czekaniu po prostu wyszłam, kompletny bałagan, nie znasz dnia ani godziny kiedy się doczekasz na swoją kolejkę. Mało tego, Panie siedzą przy biurkach, z uśmiechem na ustach śmigają na komputerach, obsługa okropna, pani obsługująca podobno tylko firmy mało z nudów nie umarła a klienci potulnie czekają godzinami na obsługę. Kompletnie nie polecam, proponowano mi założenie u nich konta, nigdy, mamy XXI wiek , bank do niczego , organizacja żadna, klient to przedmiot. Może centrala to przeczyta i zajmie jakieś stanowisko, pochyli się nad biednymi klientami i coś zorganizuje. Nikomu nie polecam tego banku, oddział Piotrków Tryb. na Słowackiego - MASAKRA!!!
rici179 / 62.233.252.* / 2014-12-26 22:09
W naszej sprawie o oszustwa wyłudzania nie należności- dublowanie polis AC, zgłosiliśmy tą sprawę na Policję, a tam się jeszcze okazało, że nasza umowa jest nieważna - jest to kopia bez żadnego podpisu i żadnych pieczęci za ten złodziejski bank!
Teraz to, my stwierdziliśmy jej nieważność i żądamy zwrotu wszystkich nieprawnie żądanych pieniędzy!
Po prostu podłożyli nam świnię jak się wydało razem z firmą Euro Invest Group z Częstochowy, która podszywała się pod ten faszystowski bank!
Złamali wszystkie normy prawa!
życzę Pani wytrwałości z tymi faszystami!
szklarek / 2014-11-25 10:08 / Tysiącznik na forum
Kto jest infantylny wymagając od banku, by 'na gębę' przez telefon, z numeru którego bankowi klient NIE zgłosił jako jednej z danych personalnych udzielał takich informacji.
Gdyby zrobił to wścibski sąsiad, a ban udzielił informacji dopiero pisano by o aferze.
ZdenerwowanaKlienta / 78.30.104.* / 2014-11-23 14:30
Nigdy nie zakładajcie tam konta. Okropny kontakt z bankiem. Dzisiaj mi zniknęły z konta wszystkie lokaty, takie stresu nigdy nie przeżyłam w żadnym banku. Z trudem dodzwoniłam się na infolinie, zanim ktoś odebrał czekałam ponad 10 minut. W bankowości mobilnej usłyszałam, że te lokaty jednak są, więc się uspokoiłam, Jutro pójdę wyjaśnić tą sprawę w banku. Będę musiała znowu tracić czas i nerwy przez ich niekompetencje. Po każdej aktualizacji jest gorzej. Moja mama, która nie jest już pełnomocnikiem (pół roku temu musiałam anulować pełnomocnitwo bo bez mojej wiedzy miała dostęp nagle do mojego konta) znowu miała dostęp do mojego konta. Ten "bank" ma klienta i jego pieniądze za nic!.
ama234 / 83.27.133.* / 2014-11-26 12:44
Uważajcie na nich! Zależało nam na kredycie hipotecznym, nie dość , że wypłacili nam z naszej zdolności o 100 tys mniej, to jeszcze bez żadnej informacji sprzedali nam zamiast kredytu hipotecznego pożyczkę hipoteczną, kredyt gotówkowy, ubezpieczenie kredytu i o zgrozo konto oszczędnościowe. Podpisywaliśmy wszystkie dokumenty w banku myśląc, że dotyczą one hipoteki, teraz już wiemy ze ukryli tak kilka ich produktów. Trwało to tak długo, dodatkowo zależało nam na czasie, więc siedząc w ich oddziale w Katowicach nie sprawdzaliśmy wszystkich kilkudziesięciu stron. Niedawno zadzwoniła ich pracownica, ze mam zapłacić 200 zł kary, bo nie oszczędzam na ich koncie. Próbujemy przenieść ten kredyt do innego banku, ale tak nas załatwili, że musielibyśmy wszystko spłacić, a dopiero potem ubiegać się o kredyt hipoteczny w innym banku. Omijać szerokim łukiem.
Tomek255 / 77.254.153.* / 2014-11-18 19:59
To jest najgorszy bank jaki znam!a mianowicie założyliśmy tzw poliso-lokata po wpłaceniu 33 tys straciliśmy 4 tys.bo okazało sie ze przez 15 lat nie mozna wybierac swoich pieniedzy bo inaczej sie traci.A co smieszne doratca klienta nic nie mowił o tym tylko ze to jest bezpieczne i sie nie traci tylko zarabia. Ludziska czytajcie umowy dokladnie!!!!!! ja tego nie zrobilem i teraz jestem w plecy.A finał jest taki ze zorientowałem sie po 2 latach ze kase tracimy i nic z tego dobrego nie bedzie ,zamknęliśmy poliso-lokata i teraz jest nastepny problem bo getin bank ma problem z wypłatom pieniedzy i juz czekamy 2 miesiace ,dzwonimy po kilka razy kiedy kiedy beda nasze pueniądze i nic. Oszusci.
Krystyna 1810 / 31.61.140.* / 2014-12-09 03:07
mam 80 lat i czytanie 7-miu stron maczkiem to nie lada problem, informacje ustne mało, że są inne to nie prawdziwe, dlatego za 100 zlotych zysku na lokacie zobowiązałam sie wpłacać przez dwa i pół roku co miesiąc 500 zł.łobuzerstwo
Orf / 62.87.147.* / 2014-11-16 12:44
Sytuacja z bankowością przez www. Getin dla mnie rozstrzyga stosunek banku do klienta.
To czysty skoncentrowany Putynizm. Pogarda, cynizm i pazerność. Nie poinformowali nikogo. Bo kogo tu informować! Nikogo nie przepraszali bo kogo tu przepraszać!
Nie można się dodzwonić. I wszytko zlewają.
Są nieudolni, cwani i zapatrzeni na swój interes. Tak jak oni nas tak my ich. Granda.
Banda. Swoją drogą cała ta sytuacja pasuje m o profilu psychologicznego ojca założyciela. Draństwo.
Zawiedziony klient / 109.199.64.* / 2014-11-14 11:15
Mój watek dotyczy tego co w ostatnich dniach Getin Bank wyczyniał... Otóż w związku ze zmianami (łączenie z inną instytucją bankową - o czym nigdzie nie zostaliśmy poinformowani jako klienci), bankowość elektroniczna była niedostępna od piątku wieczora do wtorku wieczora. Pomimo, iż informowali w weekend na stronie logowania, że prace mają trwać do poniedziałku 7.00 rano. Po czym z godziny na godzinę "cudowali" i przesuwali możliwość dostępu do kont - KPINA. W końcu we wtorek późnym wieczorem udało się zalogować...po wykonaniu najważniejszych przelewów okazało się, że kolejnego dnia nie było ich na kontach docelowych. Po licznych próbach kontaktu z infolinią, oddziałem banku itp. - nieudanych ze względu na ciągłą zajętość sieci, w końcu po 3 dniach pieniądze zostały przelane. Kpina kpina i jeszcze raz kpina!!! Wnioski nasuwają się same, przez prawie tydzień czasu bank "obraca' kasą klientów, nie dając możliwości a to wglądu do konta, a to wstrzymywaniem środków. Jest to nie do przyjęcia...Gdyby nie konieczność posiadania konta w tym banku, ze względu na zaciągnięty kredyt hipoteczny, z pewnością zmienilibyśmy go na inny!
Bajka12345 / 31.61.129.* / 2014-11-30 22:46
Ja niestety od dwoch tygodni nie mam dostępu do konta a wszyscy w obsludze klienta są wyjątkowo zadowoleni ze swojego braku profesjonalizmu. Ciekawe jak długo zajmie im zmiana nr telefonu na który mają przysłać kody autoryzacji. Skandal, skoro obsluga komputerow sprawia im taki problem niech wrócą do liczydel ale konta trzeba zlikwidować jak najprędzej
do początku nowsze
1 2 3 4 5
skomentuj

Najnowsze wpisy