Forum Forum finansoweInne

UWAGA na lokaty w Open Finance!!!

UWAGA na lokaty w Open Finance!!!

kontula / 2012-01-10 13:00
Mam problem z wypłatą środków z zakończonej lokaty. 28 grudnia 2011 r. złożyłem konsultantowi infolinii openonline.pl dyspozycję wypłaty pieniędzy, która do dzisiaj nie została zrealizowana. Próby wyjaśnienia sytuacji okazały się nieskuteczne, gdyż na maile nie odpowiadają, a zadaniem konsultanta infolinii jest jedynie spławienie interesanta, stwierdzeniem oddzwonimy (oczywiście nie oddzwaniają).
Czyżby pjawiły się problemy z płynnością?
Czy ktoś ma podobne doświadczenia z tą instytucją?
Wyświetlaj:
Joanna800 / 31.0.217.* / 2014-02-24 00:05
Niestety, my również stalismy się ofiarami Open Finance. Na 10 lat mamy zamrożone pieniądze, chociaż doradca zarzekał się, że będziemy mogli je wyplacić bez żadnych przeszkód po 2 latach. Teraz okazuje się coś zupełnie innego. Jutro pierwsza rozmowa z naszym prawnikiem....
Piotr Szymański / 87.206.104.* / 2014-10-23 00:38
Szanowna Pani,

nasi doradcy finansowi świadczą usługi doradcze z zakresu wyboru najkorzystniejszej oferty kredytów, lokat, itd. Oferta jest własnością banku. Jeśli jednak uważa Pani, że została wprowadzona w błąd przez naszego pracownika, proszę złożyć oficjalne pismo w tej sprawie, powołując się na wszelkie posiadane przez Panią dokumenty oraz przytaczając wszelkie argumenty, potwierdzające treść pisma. Stosowne pismo może złożyć Pani w dowolnej placówce naszej firmy.

W razie pytań jestem do Pani dyspozycji.

Pozdrawiam, Piotr Szymański
Online Ekspert Open Finance
Anita2803 / 37.248.254.* / 2014-10-21 14:09
Mam teraz ten sam problem.. Jezli mozna wiedziec to jak rozwiazala sie ta sprawa?
justyna279 / 89.74.28.* / 2014-02-02 09:58
Open Finance zmienił w trakcie trwania lokaty (po 2,5 miesiąca trwania 5-miesięcznej lokaty) jej oprocentowanie na niższe. Mimo, żę dostałam potwierdzenie mailowe i w pdfie zawarcia umowy na lokatę 5%, to okazało się, że oprocentowanie to było niezgodne z kartą produktu i moja reklamacja została odrzucona. Czyli przez 2,5 miesiąca byłam wprowadzana w błąd i mimo, że bład jest po stronie Open Finance, bo to oni przeslali błędną ofertę i bledne umowy...reklamacja zostala odrzucona.
Piotr Szymański / 87.206.104.* / 2014-10-23 00:34
Szanowna Pani,

Open Finance nie ma kompetencji do dokonywania jakichkolwiek zmian nie tylko w warunkach podpisanych już umów na lokaty, ale nawet w warunkach ofert. Takie kompetencje posiada tylko bank, który jest autorem i właścicielem ofert, a także późniejszą stroną umowy na lokatę.

Pozdrawiam, Piotr Szymański
Online Ekspert Open Finance
jangc / 109.231.17.* / 2013-01-01 12:23
Ja chciałem przestrzec przed nowym pomysłem OF jakim jest lokata na 12%. Rozmawiałem już z kilkoma doradcami i żaden nie mówi całych warunków uzyskania takiej lokaty a nawet wmawiają że, nie ma żadnych opłat i nie ma żadnych obowiązków. Nawet w umowie wszystko jest za 0zł. Natomiast do takiej lokaty obowiązkowo musi na konto wpływać 1000zł i ich kartą trzeba wydawać minimum 400zł. Żeby zerwać umowę to też trzeba zapłacić. Kompletna porażka i oszustwo!!!! NIGDY WIĘCEJ OF, GETIN BANKU I WSZYSTKICH PODLEGŁYCH IM!!!
NIE DZIWNE ŻE WŁAŚCICIEL -CZARNECKI JEST JEDNYM Z NAJBOGATSZYCH POLAKÓW
Byly klient / 31.200.169.* / 2012-02-20 18:09
Przestrzegam wszystkich ktorzy chca korzystac z uslug naciagaczy z Open ... !!!!!!!!!!!!!!!!!!
ian2 / 83.238.11.* / 2012-12-13 13:38
Popieram, zgodnie ze szkoleniem pracowników w open niedopowiadaja wielu rzeczy co gorsze podkładają klientom dokumenty niezgodne z ustaleniami. Beszczelne draństwo
Przekonałem się

Najnowsze wpisy

Kredyty gotówkowe - najlepsza oferta: