Forum Forum inwestycyjneWydarzenia

Wyniki Netii. Mniej klientów korzysta z internetu

Wyniki Netii. Mniej klientów korzysta z internetu

Wyświetlaj:
Ivv143 / 159.205.189.* / 2015-05-18 14:26
Horrorem jest dodzwonić się na ich infolinię w sprawie awarii. Jak dzwonisz z telefonu na kartę, bo stacjonarny w Netii ma akurat awarię, to licz się z tym, że ci impulsów nie starczy zanim się dodzwonisz. Sąsiad musiał mi awarię usuwać, bo akurat dzieci kable kołami fotela pozrywały. A awarie u nich i to po ich stronie to wcale nie rzadkość.
Tomasz Krukowski / 83.4.168.* / 2015-07-10 20:43
Do krachu na rynku telekomunikacyjnym w Polsce doprowadziła Anna Streżyńska, która swoimi decyzjami zahamowała konkurencyjność i wymusiła budowę kosztownych rozwiązań systemów międzyoperatorskich. Za wszystko oczywiście jak zawsze zapłacili klienci.
Telekomunikacja Polska S.A. już 15 lat temu chciała wprowadzić w ramach abonamentu ok. 100 PLN nielimitowane połączenia w kraju na numery stacjonarne i komórkowe, ale Streżyńska to zablokowała.
To samo z Internetem. Koszt usługi operatora wiodącego musi być wyliczony tak, żeby po 40% obniżce dla fikcyjnego wirtualnego operatora nadal wyjść na swoje. Oznacza to, że tzw. operator wirtualny (który nie ma kawałka kabla, czy światłowodu) robi narzut 30% i nadal stanowi konkurencję nie do przebicia dla Telekomunikacji Polskiej S.A..
Dlaczego na rynku są tzw. operatorzy wirtualni? Dlatego, że właścicielami tych firm są politycy i ich poplecznicy.
niezadowolony klient / 31.61.136.* / 2015-05-15 08:12
Oszusci i kretacze. Bedziecie zalowac juz dzien po podpisaniu umowy.
--
Komentarz wysłany ze strony mobilnej
http://m.money.pl/
ocs / 31.61.130.* / 2015-05-14 15:40
Netia to dziady i wyludzacze. Podszywaja się pod Was - abonentów i wykradaja ich dane z orange później dzwonią do Was i wiedzą jakie usługi, macie u obecnego operatora. Wiem bo pracowałem dla orange...
--
Komentarz wysłany ze strony mobilnej
http://m.money.pl/
sdfd / 31.135.192.* / 2015-05-14 12:56
"Musi rywalizować m.in. obniżając ceny. "-czy ktoś widział niższe ceny?!owszem Netia stwierdzi , że daje "więcej " za tę samą cenę co rok , dwa temu ..więc dla nich to obniżka!ale nie widzą , że inni dają jeszcze więcej i taniej!Netia nie rozumie też wolnego rynku- nadal standardowe umowy na 24 miesiące!nie rozumieją że nie da się przywiązać klienta inaczej jak jakością , ceną..nie tylko zresztą Netia tak robi , telekomy nie rozumieją ,że klient ma wybór , pójdzie do innej firmy i stracony na okres umowy!i te gigantyczne kary za zerwanie umowy ..a nie można wprowadzić prepaid?nie opłaciłeś - nie masz internetu- i tak każdy by płacił
zmorewicz / 89.66.6.* / 2015-05-14 11:09
no nic dziwnego skoro jakosc uslugi oraz obslugi maja na zenujacym poziomie. wciskanie klientowi 6 razy kitu "nasi technicy juz nad tym pracuja" i w twierdzenia typu "tym razem nasi technice tego nie zignoruja" NOICE.
dalej lama / 87.248.67.* / 2015-05-14 10:38
Dziadostwo omijać z daleka
--
Komentarz wysłany ze strony mobilnej
http://m.money.pl/
assssa / 79.98.151.* / 2015-05-15 09:41
mam Netię już drugi rok i nie mam na co narzekać. internet działa jak należy, a teraz zastanawiam się nad zakupem tv od nich i najchetniej z ta gigangarywarką bo fajny gadzet
myomy / 78.154.88.* / 2015-06-07 14:45
Oj tam, zostaja ci lojalni, a chyba o to chodzi i jest powod by zostac. ja od 3 lat mam neta, a teraz wzielam sobie na probe gigangrywarke, i zgaddzam sie tu z assssa, ze fajny gadzet. jak na razie jest ok, ale ja juz wczesniej mialam do czynienia z netia, wiec w sumie tak powinno byc.
Wpisy na forum dyskusyjnym Money.pl stanowią wyraz osobistych opinii i poglądów ich autorów i nie powinien być traktowany jako rekomendacja kupna bądź sprzedaży papierów wartościowych. Money.pl nie ponosi za nie odpowiedzialności.

Najnowsze wpisy