SOWWA
/ 82.177.79.* / 2015-05-18 10:43
będąc w sklepie meblowym wybrałam z katalogu kanapę ,zaliczka wynosiła 300 zł ,otrzymałam pokwitowanie w sklepie ,następnie przywieziono mi kanapę do domu ,niestety zamiast prawą ,to lewoskrętną ,wiec zostawiono jedną część kanapy ,obiecując ,że drugą część przywiozą w poniedziałek ....przywieźli ,ale okazało się ,że kanapa nie rozkłada się do końca ,skrzypi ,piszczy i w ogóle jest bardzo niechlujnie wykonana...odmówiłam przyjęcia tak wybrakowanej kanapy ,zabrano ją do sklepu z solidnym przyrzeczeniem ,że braki zostaną naprawione ,niestety po dwóch tygodniach okazało się,że niczego nie naprawiono ,odstapiłam od umowy i grzecznie poprosiłam o zwrot zaliczki 300 zł ,odmówiono mi wypłaty tej kwoty ,mało tego spotkałam się z wyzwiskami i daleko posunięta arogancja sprzedawcy ...a jaka jest prawda ,czy mogłam odstąpić w tej sytuacji od kupna takiego bubla??? czy powinnam otrzymać zwrot zaliczki ??????