Założenie firmy

Zalozenie / 83.5.184.* / 2016-02-04 19:25
Witam, byłbym naprawdę bardzo wdzięczny za waszą pomocą ponieważ, nie do końca interesuję się sprawami urzędowymi z założeniem firmy, a więc teraz wytłumaczę z jakim pytaniem się borykam. Tak więc jestem informatykiem, napisałem skrypt który dość w ciekawy sposób rozwiązuje różne problemy bankowe. Jestem w trakcie rozmów z jednym z lokalnych banków na temat wprowadzenia tego, zyskami z programu mieli byśmy się dzielić w stosunku 10% dla mnie 90% dla banku. Jednak tutaj pojawia się moje pytanie, ponieważ w poniedziałek będę rozmawiał na ten temat z nimi i jeśli się uda, to jak to by wyglądało z urzędem? Rozumiem że muszę założyć firmę. W sumie to raczej było by najlepszym rozwiązaniem bo nie chciałbym się ograniczać tylko do nich. Ale jak to wygląda z czasem? Czy jeśli założę ją w następnym tygodniu to czy od razu mogę pobierać 10% dochodów z aplikacji? Czy trzeba dłużej na to czekać? Wiem że powinienem do kogoś zadzwonić z tą sprawą, ale tak byłem skupiony na całym tym programie, że teraz zdałem sobie z ta "drobniejsza" sprawa, a jest godzina 19 22, więc raczej w żadnej firmie już nie pracują. A jeśli nie będę nic wiedział na ten temat, boje się że szybko nie zasnę :). Tak więc pytanie do was: Czy mogę od razu pobierać 10% z zysków, zaraz po wyjściu z urzędu? Czy będę musiał zaczekać na to wszystko? Z góry dzięki za pomoc, nawet jakakolwiek, będzie dla mnie bardzo ważna. Pozdrawiam serdecznie : )
Wyświetlaj:
Zalozenie / 83.5.184.* / 2016-02-04 19:27
Autor: Dodam jeszcze, że teoretycznie jestem jeszcze studentem 2 roku informatyki, ponieważ nie wyciągnąłem jeszcze papierów z uczelni to może coś utrudnić?
wiwan / 2016-02-04 20:01