Forum Forum prawneCywilne

Zerwanie umowy z T-mobile

Zerwanie umowy z T-mobile

Dancer12 / 2012-04-04 12:52
Chciałbym się Was doradzić czy mogę zerwać umowę z T-mobile. Dwa lata temu podpisałem z nimi umowę na trzy lata , wziołem telefon w mixie czyli że muszę doładowywać, w taki sposób , aby konto było aktywne. Czyli coś w rodzaju na pół abonament , pół telefon na kartę... Umowa powinna się kończyć kiedy przekroczę sumę 1200 zł. Po jakimś pół roku posiadania telefonu w T-Mobile, stwierdziłem że jednak ta sieć jest do niczego , więc zacząłem kupować karty o większej wartości , by przyśpieszyć zakończenie umowy. Niestety przez ostatnie trzy miesiące , jak myślałem że mam już z głowy, okazało się że zamiast przedłuzać mi na przykład o trzy miesiące , przedłużało mi o dwa... poszedłem do salonu T-mobile żeby mi wyjaśnili o co chodzi, w odpowiedzi dostałem że tak system jest skonstruwoany, żeby jak najdłużej przytrzymać klienta , jego doładowania są coraz krótsze, czyli na przykład jeżeli karta za 50 zł dawała mi 3 miesiące , tak teraz to jest tylko jeden miesiąc... czy to jest podstawa do zerwania umowy z T-mobile? I czy w ogóle skoro Era zmieniła nazwę na T-mobile, nie powinna podpisać ze mną nowej umowy? Bardzo proszę o odpowiedź!!
Wyświetlaj:
Katarzyna802 / 88.220.33.* / 2019-11-11 23:25
Witam serdecznie. Chciałbym się dowiedzieć czy jeśli T-Mobile zerwał ze mną umowę za nieprzestrzeganie terminowego zasilania karty prepaid i nałożył na mnie karę to czy mogę się od tego odwołać czy już nic nie mogę zrobić?
Tomek Bielsko / 185.234.91.* / 2018-03-30 02:16
Zasadniczo przestrzegam Państwa przed tym operatorem. W mojej ocenie ich praktyki umowne naruszają uregulowania dotyczące ochrony zbiorowych interesów konsumentów. Umowa jest tak skonstruowana, że składa się z części abonamentowej (pakiety) oraz dotyczącej spłaty rat. Po wygaśnięciu okresu obowiązywania umowy ulega ona automatycznemu przedłużeniu. Operator nie ma zwyczaju informowania klientów o tym momencie. Co ciekawe wartość opłat po spłacie zobowiązań z tytułu rat okazuje się być dokładnie taka sama jak wcześniejsze rachunki. Przykładowo, rachunek opiewający wcześniej na 40zł składał się z części abonamentowej - 10zł oraz spłaty rat - 30zł. Przedłużająca się automatycznie umowa opiewa na kwotę 40zł. Zapytacie Państwo dlaczego dokładnie 40zł. Ano dlatego, żeby klient nie zorientował się, że doszło do jakichkolwiek zmian. Może po dwóch, trzech miesiącach sam zorientuje się, że czas tej umowy jest podejrzenie długi. Oczywiście T-Mobile twierdzi, że w czasie obowiązywania pierwszej umowy wartość abonamentu wynosi bazowo 40zł, tylko oni przyznają klientowi zniżkę w wysokości rat za sprzęt. Natomiast po jej zakończeniu owa "zniżka" przestaje przysługiwać. Wygląda to jednoznacznie na z góry zaplanowane oszustwo, co tu dużo mówić, mające na celu robienie klientów w konia (używając języka potocznego). O tej praktyce powiadomiłem UKE oraz UOKiK, składając przy tym stosowne wnioski o wszczęcie postępowań administracyjnych wobec tego operatora, zakazujących stosowania wyżej określonych klauzul umownych.
Megi499 / 77.111.246.* / 2018-04-08 10:34
Ja mam abonament ,który kończy mi się 2 czerwca /2 lata/, i dzwoniłam żeby sie dowiedzieć, jak będzie wyglądała wysokość abonamentu ,jeśli nie biorę telefonu...Teraz mam 35 zł za abonament + 35 zł za ratę /telefon. Dowiedziałam się, ze jak pozostanę w sieci, to miesięczne faktury będą jak dotychczas na 70 zł...Przecież to oszustwo...
Zastanawiałam się nad przejściem do innego, albo wypowiedzieć umowę z datą 2/06, poczekać dzień i podpisać nową, już bez tel. ... Na dokładkę 2 tygodnie temu "zniknął" mi internet w telefonie...Wyjasniają, ze błąd pewnie po mojej stronie /stary aparat.../
Oszukana przez T-M / 89.64.35.* / 2019-02-20 14:19
A ja miałam 39 abonament i 120 rata za telefon i teraz po 24 miesiącach nadal muszę płacić 159 jeszcze przez 4 miesiące😣
elle.kk / 193.203.56.* / 2016-12-19 22:04
Ja również mam problem z T-mobile a problem polega na tym że 3 mies. przed końcem umowy zmieniłem operatora na orange, pani w salone orange przez pomyłkę zamiast zaznaczyć przeniesienie po zakończeniu umowy zaznaczyła okienko 1 mies. wypowidzenie w związku z tym umowa została zerwana 2 mies. przed zakończeniem tej umowy. teraz orange obciążył mnie ponad 2000 za brakujące 2 miesiące. co mam robic pani z orange przyznaje się do błędu ale ona nie jest strona a kara nieadekwatna do okresu 2 miesięcy.może ktoś mi doradzi co robić.
Salida / 212.51.214.* / 2016-02-25 17:36
T_mobile NIE jest partnerem do zawierania umów. Po 10 latach wysokość mojego abonamentu skoczyła z 20 do blisko 160 złotych. Kiedy chciałem rozwiązać umowę najpierw mnie zbywali. W końcu poszedłem do nich z gotowym pismem - wypowiadając umowę. Okazało się, że czynności są bardzo proste i łatwe. Mojego pisemnego wypowiedzenia już nie chcieli. Byłem jeszcze przez jakiś czas nękany, a nawet zastraszany. Im się wydaje, że człowiek przywiązał się do numeru telefonu, że telefon jest najważniejszy w życiu. NIGDY WIĘCEJ UMÓW!!! NIGDY WIĘCEJ ABONAMENTU!!! PO ROKU CZASU KUPISZ SOBIE NOWY TELEWIZOR. Zmieniłem operatora. Chociaż też mnie nękają - nawet sekundy się nie waham ZAPOWIADAJĄC ŻE ZARAZ MOGĘ ZMIENIĆ OPERATORA.
rinik / 178.235.146.* / 2017-08-31 20:21
T mobile to oszusci nakłaniaja klientów do podpisywania umów a póżniej jako niespodzianke kierują sprawę do swojego złodziejskiego komornika
atokarski / 2015-04-17 15:34
Niestety sprzedawcy i firmy często wykorzystują naszą nieznajomość prawa. Polecam zajrzeć na www.prawokonsumenckie.pl - są tam wszelkie informacje dotyczące praw konsumenta w przypadku reklamacji, zwrotu towaru oraz tak jak w tym przypadku odstąpienia od umowy.
oszusci z tmobile / 31.178.147.* / 2015-03-25 11:24
oszuści z t-mobile co chwilę sami aktywują mi jakieś płatne opcje, pobierają sobie opłaty, a ja mam co chwile z nich rezygnować jak nie chce płacić (oczywiscie mogę to zrobić za pomocą płatnych smsów) sami zawiązują ze mną nowe umowy i od razu sobie ściągają kase. banda oszustów i złodziei.
ewenad / 217.42.2.* / 2014-12-09 16:29
Witam, widzę, że nie jestem sama! Ja też mam problem z T-mobile! Zerwałam umowę z T-mobile w lipcu uprzednio dzwoniąc do działu płatności z prośbą o informację ile wynosi mój rachunek za telefon i czy mam napisać wypowiedzenie. Konsultantka poinformowała mnie o opłacie oraz że po zapłaceniu rachunku umowa automatycznie wygasa. Jakież było moje zdziwienie gdy po ponad roku chciałam wziąć internet w innej sieci i okazuje się, że jestem dłużnikiem i widnieję w windykacji i u komornika!!! Ale nie potrafią mi wyjaśnić dlaczego!! Mam zapłacony rachunek, byłam pewna, że umowa wygasła a tu masz...suprise od T-mobile na Swięta!!!
Radek-er / 86.111.207.* / 2013-12-30 10:49
Witam,
mam problem z przeniesieniem numeru z play do t-mobile. Podpisalem umowe w t-mobile na przeniesienie dwóch numerów z opcją zawieszenia usługi. Oczywiście samym przeniesieniem mial się zając tmobile. Usługa miała zostac aktywowana 27.12.2013. W międzyczasie został naliczony niesłusznie abonameny. Zostały wysłane reklamacje, które uwzglednili. Dostałem faktury korygujące. Potwierdziłem jeszcze to w salonie, Pani powiedziała że juz nie ma zadnych zaległości jest wszystko ok. Tydzień przed aktywowaniem usługi zadzwoniłem na infolinie, aby potwierdzić czy wszystko jest w porzadku, z przenoszeniem numerów. Zależy mi na tych numerach, ponieważ używam je w pracy. Otrzyłem od nich telefon ze wszystko jest ok, 27 grudnia musze tylko przełożyć karty i mogę korzystac z usług. W dniu 27.12 po włożeniu kart tylko jeden numer działa, drugi nie, karta nie została aktywowana. W punkcie tmobile, otrzymałem informacje że na drugi nie działajacy numer nie ma umowy. Po dłużyszym sprawdzaniu przez Pana okazało się, że jest zadłużenie w wysokości 2400zł. Usługa mimo, że nie została jeszcze właczona została juz zablokowana 5.12.2013. Pan w punkcie oznajmil, że trzeba zadzwonić na infolinie, oczywiście to zrobiłem i otrzymałem informacje, że musze dzwonić do działu windykacji, który niestety działa od pn-pt w godz od 9-16. Cały weekend bez telefonu. W dniu dzisiejszym po tel do działu windykacji otrzymałem informację, że umowa na ten numer została rozwiązana i Pani nic nie moze zrobić. Trzeba kontaktować się mailowo z działem faktur. Trzeba złozyć pismo reklamacyjne, na rozpatrzenie mają 30 dni. Nie wyobrażam sobie zostac bez numeru przez tyle czasu. Szczerze powiedziawszy już mam dość marnowania czasu i ciagłego zbywania. Mam wszystkie dokumenty, że umowa miala zostać aktywowana 27.12, pisma reklamacyjne, faktury korygujące. Jeżeli dzis nic nie zalatwie w punkcie tmobile, zglosze sie ze sprawa do prawnika. Prosze takze o poradę co w tej sytuacji mogę jeszcze zrobić.
dorka1988 / 95.41.123.* / 2013-06-19 14:42
witam mam pewien problem z siecią t-mobile a mianowicie zawarłam z nimi umowę na internet z netbookiem chciałabym z nimi zerwać umowę ponieważ niewywiązujący się oni z umowy tak mi się zdaje internet chodzi zbyt wolno czasami na załadownie strony muszę czekać 30 min notebook się psuje modem tak samo wiem ze będę musiała przy zerwaniu umowy ponieść koszty kary jednakowo proszę o pomoc w napisaniu pisma o zerwanie umowy i rozłożeniu kary na raty to są oszuści i złodzieje proszę o pomoc bo już nie wiem co mam robić to samo ma tez z telefonem wzięłam przeniosłam numer do t-mobile i mam abonament na 49 zł a płace rachunki po 170 zł proszę o pomoc
kubus225 / 195.205.206.* / 2014-05-29 15:58
Ja mam podobną sytuacje ! wziąłem notebooka w t-mobile z internetem na 24 mieiace,i nie korzystałem z niego ponieważ nie da sie na takim czymś pracować rozumiem ,że może gdzieś chodzi dobrze ,ale tu gdzie mieszkam niestety nie działa jest zbyt słaby zasięg !Teraz gdy umowa konczy mi sie w grudniu br. T-mobile zerwał ze mną umowe ponieważ nie korzystałem z internetu i karta była nie aktywna nie zrobili tego np. po 3 miesiacach nie korzystania tylko pod koniec umowe mam do zaplaty 1600zl ! Niech teraz jeden z tych wspaniałych konsultantow powie mi jak mam korzystac z czegos z czego nie da się korzystać !Jeszcze jedna sprawa płaciłem 200zł kaucji gdy brałem notebooka,i miało być to zwrócone w ciagu 6 miesięcy mam na to kwit,a teraz w salonie twierdza,że pierwszy raz o tym słyszą !Myśla,że bez sadu sie tu nie obejdzie!
by_zylo_sie_lepiej / 2013-03-20 14:08
trzeba czytac warunki umowy zeby nie miec potem problemow takich jak tutaj opisujecie! tam wszystko jest napsiane tylko trzebaczytac umiejetnei i ze zrozumiebien!
marz / 46.113.183.* / 2015-09-21 11:05
a skoro ja tez mam do zapłaty prawie 400 zl i poprosiłam aby został ten rachunek przesuniety na koniec abonamentu tj.listopad bo tak koncze umowe a rachunek jest z czerwca i wszystkie płacone były na bierząco przez 2 lata i to po 200 zł pani mi mowi ze nie odblokuja mi tel. czy moge zerwac umowe i zapłacic tylko kare?
jw990 / 83.21.99.* / 2016-02-20 13:14
mam podobna sytaucje , to co chcieli wpłaciłem im i jak dzwonilm do konsultanta powiedział ze mam wszystko spłacone było to ponad rok temu , a teraz dosłałem pismo od komornika ze z kwoty 104 zł mam do spłaty ponad 800 zł a by tego mało i już naprawdę nie wiem co mam zrfobic na koncie mam blokadę od innego komornika z kwota 730 , i co się okazał ze to tez od tych złodziej nic nie dostałem na adres bo od 3 lat zmieniłem adres zamieszkania który tez im podałem ale chyba im jest wygodniej nie zmieniac adresu, na razie będę toczył batalnie z Esądem o przywrócenie terminu a później z nimi , na moje mele nie odpowiadają
adamo1039 / 46.205.82.* / 2015-08-02 06:52
wnioskuję że nigdy nie czytałeś żadnej umowy ,albo jesteś agentem tmobile.
Nemo11 / 2013-03-20 14:50
Widzę że znalazł się zapewne konsultant z T-mobile... tylko pogratulować naciągniętych klientów i wziętej prowizji od tego... świnstwo!! Tyle mogę powiedzieć!!
Jolanta \konieczna / 84.10.79.* / 2013-07-31 12:37
Otrzymałam tydzień temu ofertę telefoniczną
na kupno telefonu za 1 zł. 36 doładowań za 25,-. Poprosiłam Panią, aby na moja skrzynkę przesłała mi umowę. Przyrzeczono mi, że w przeciągu 30 minut umowę otrzymam, której oczywiście nie dostałam. Na następny dzień zadzwoniłam, że z umowy telefonicznej rezygnuję, telefonu nie odbiorę, umowy nie podpiszę. Wysłałam również sms, e mail. \po tygodniu dostałam sms, że dziękują mi za przyjęcia zamówienia i telefon zostanie dostarczony kurierem. Podano mi nr przesyłki.\dodzwoniłam się do firmy kuriersiej, że telefonu nie odbiorę, umowy żadnej nie podpiszę, poinfo0rmowałam również, że kilka razy w różny sposób z T-Mobile się kontaktowałam. Pani z firmy kurierskiej zachowała się super i kurier do mnie nie dotarł. Uważam, że firma T-Mobile zachowuje się bezczelnie, na chama chce przysłać telefon, nic sobie nie robiąc z potencjalnego klienta.To straszni oszuści.Nigdy więcej nie chcę mieć z nimi do czynienia.
maria 501 / 79.184.9.* / 2017-05-31 13:05
Dlaczego oferują telefony za 1 zł? Przecież tę złotówkę odliczają od ceny telefonu {np.Koszt tel. 2000 zł - 1 zł= 1999 zł. podzielone na raty doliczane do comiesięcznych rachunków.
Smooth1 / 2012-12-01 04:51
Ludzie! to jeszcze nic, jestem od kilku miesięcy za granicą i od tego czasu nie włączałem telefonu a oni mi naliczają opłaty za połączenia!

czy ktoś może konkretnie napisać - co zrobić żeby zerwać umowę? jaka kara, jakie pismo..?
Nikola313 / 91.203.19.* / 2012-11-20 21:09
Też mam niestety umowę z T=mobile. To najgorsza sieć na świecie. Od początku bez przerwy mam problemy z rachunkami;/ Oszuści!
luki 139 / 188.146.149.* / 2012-10-10 23:59
Mnie tez oszukali.jestem w mix,ie i co miesiac doladowuje 50 zl...w tamtym miesiacu nie mialem jak doladowac wiec wtym doladowalem dwa razy po 50 zl...a oni mi pisza ze mam jeszcze jedno zlegle doladowanie i konto nie aktywne,choc jest na nim 100 zl skandal....zlodzieje..
justyna452 / 87.99.98.* / 2012-09-01 17:05
mam ten sam problem co ty ale od pierwszego dnia internet nie działa nie zapłaciłam zadnego rachunku będę kierowała tę sprawę na drogę sądąwą
angelika1010 / 78.8.195.* / 2012-07-15 11:14
ja mam umowe z era na 48 doladowan po 50 zl ostatnio kilkarazy pod rzad nie moge doladowac tel caly czas maja jakis blad ,kilka dni temu kupilam kupon doladowujacy i ten sam problem a t-mobile odpisalo mi ze to kupon nie z ich sieci hamstwo mam juz ich dosc chce zrezygnowac i rozwiazac umowe z ich winy
do początku nowsze
1 2

Najnowsze wpisy