Trwa ładowanie...
Zaloguj
Notowania
Przejdź na

Spółka marketingowa liczy na przejęcia

0
Podziel się:

Mediacap chce powrócić do strategii przejęć i liczy, że na przełomie 2012 i 2013 roku uda jej się dokonać kolejnego przejęcia, które w skokowy sposób zwiększy jej przychody i zyski.

Spółka marketingowa liczy na przejęcia
(Sjgh/Dreamstime)

Mediacap chce powrócić do strategii przejęć i liczy, że na przełomie 2012 i 2013 roku uda jej się dokonać kolejnego przejęcia, które w skokowy sposób zwiększy jej przychody i zyski.

_ - Mijający kwartał okazał się przełomowy dla grupy Mediacap - po ponad dwóch latach restrukturyzacji straty ustąpiły zyskom, a przychody po raz pierwszy przebiły barierę 20 mln zł _ - podała spółka.

_ - Ustabilizowana sytuacja finansowa pozwoli nam wrócić w nadchodzącym roku do realizacji naszej strategii przejęć. Jej efektem ma być kolejne przejęcie na przełomie 2012 i 2013, które w skokowy sposób powiększy zakres działalności, przychody oraz zyski Mediacap _ - podała.

Mediacap powstała w wyniku przekształcenia spółki EM LAB, a w skład grupy wchodzi też spółka Scholz & Friends Warszawa. Przychody grupy w 2011 roku wyniosły 20,1 mln zł wobec 15,8 mln zł rok wcześniej, strata operacyjna zmniejszyła się do 0,94 mln zł z 2,3 mln zł, a strata netto zmniejszyła się do 853 tys. zł z 1,7 mln zł.

Porównaj na wykresach spółki i indeksy

giełda
gospodarka
newconnect
Oceń jakość naszego artykułu:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
Źródło:
PAP
KOMENTARZE
(0)