wp.pl
wp.pl
Najpopularniejszy w Polsce portal o finansach i biznesie
Agora: Opcja zbycia Metro do Discovery daje 'elastyczność' obecności na rynku TV

Agora: Opcja zbycia Metro do Discovery daje 'elastyczność' obecności na rynku TV

Warszawa, 17.02.2017 (ISBnews) - Agora ocenia, że umowa z Discovery przewidująca sprzedaż pozostałych udziałów w operatorze Metro TV zabezpiecza elastyczność obecności grupy na rynku telewizyjnym, poinformował prezes Bartosz Hojka.

"Opcja ta zabezpiecza elastyczność naszej obecności na rynku TV. Jest to segment konkurencyjny, ze zmniejszającym się udziałem w rynku reklamowym. Warunki techniczne tego multipleksu są trudniejsze od poprzednich" - powiedział Hojka podczas konferencji prasowej. 

Pod koniec ub.r. Agora zawarła z Discovery Polska umowę inwestycyjną dotyczącą spółki Green Content, operatora Metro TV. Jednocześnie umowa zgodnie ze zdefiniowanymi w niej zasadami przewiduje możliwość sprzedaży przez Agorę pozostałych udziałów na rzecz Discovery do 31 grudnia 2017 r. 

Agora jest m. in. wydawcą "Gazety Wyborczej" - największej polskiej gazety opiniotwórczej - oraz czasopism. Do grupy należą także serwisy internetowe, radiostacje, firma reklamy zewnętrznej AMS, operator kin Helios oraz Stopklatka TV. Spółka zajmuje się również koprodukcją i dystrybucją filmową.

 

media, telekomunikacja, technologie
ISB
Czytaj także
Polecane galerie
Edek
2017-02-18 00:55
To po co startoeali w konkursie, jeżeli się nie opłaca, pewnie wiedzą, że w kolejnych latach będą przynosili straty, i muszą oszczędzać, agora to spółka bez rzdnej przyszłości.