Trwa ładowanie...
Zaloguj
Notowania
Przejdź na

Ambitne plany zarządu. Chcą budować silny brand makaronów

0
Podziel się:

Makarony Polskie chcą w 2013 roku osiągnąć 10-procentowy wzrost organiczny.

Ambitne plany zarządu. Chcą budować silny brand makaronów
(SpecialKRB/CC/Flickr)

Zarząd Makaronów Polskich zamierza w 2013 roku osiągnąć wzrost organiczny na poziomie ponad 10 procent i trwale odzyskać rentowność - podała spółka w sprawozdaniu zarządu do wyników spółki za 2012 rok._ _

_ - W roku bieżącym zarząd spółki zamierza osiągnąć wzrost organiczny na poziomie ponad 10 proc., w sposób trwały odzyskać rentowność, rozwijać eksport i budować jeden silny własny brand makaronów oraz poprawić dystrybucję numeryczną _ - napisano w sprawozdaniu.

Dodano, że spółka dokonuje zmian w podejściu do eksportu.

_ - (...) w miejsce kontraktów private label dla sieci dyskontów w Europie Środkowej zainicjowano sprzedaż produktów brandowych oraz świadczenie produkcji usługowej na rynek niemiecki, chiński, rosyjski oraz ukraiński _ - podano.

W 2012 r. Makarony Polskie zanotowały zysk netto z działalności kontynuowanej na poziomie 1,3 mln zł wobec 3,35 mln zł straty przed rokiem. Przychody spadły rok do roku do 131,9 mln zł z 210,7 mln zł.

Porównaj na wykresach spółki i indeksy

giełda
wiadomości
Oceń jakość naszego artykułu:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
Źródło:
PAP
KOMENTARZE
(0)