Trwa ładowanie...
Zaloguj
Notowania
Przejdź na

Carrefour Polska uruchomi projekty Marketplace i collaborative economy w II kw.

0
Podziel się:
Carrefour Polska uruchomi projekty Marketplace i collaborative economy w II kw.

Carrefour Polska zamierza w II kwartale tego roku udostępnić dwa innowacyjne projekty: internetową platformę sprzedaży Marketplace, łączącą zewnętrznych sprzedających z klientami oraz program z zakresu tzw. ekonomii współpracy (collaborative economy), w którym klienci będą mogli zlecać innym osobom robienie i dostarczanie zakupów ze sklepów Carrefour, poinformowali przedstawiciele spółki.

"W najbliższym kwartale chcemy udostępnić klientom nową platformę Marketplace. Carrefour w tym modelu biznesowym występuje w dwóch rolach - pierwsza to, oczywiście, sprzedający - wtedy, gdy oferta pochodzi bezpośrednio z naszego portfolio i druga rola - operatora Marketplace. W tej sytuacji jesteśmy pośrednikiem miedzy sprzedającym a kupującym" - powiedziała Marketplace Commercial Director Bożena Nawara-Borek, podczas konferencji prasowej.

Podkreśliła, że Carrefour jest pierwszą dużą siecią handlową, która wprowadza taki model w ramach swojej własnej platformy e-commerce.

"Dla konsumentów to nowe, przyjazne miejsce do zakupów w polskim e-commerce. Będzie szeroka oferta produktów - od elektroniki i artykułów 'dom i ogród', po modę i artykuły spożywcze. Będziemy też współpracować z zagranicznymi podmiotami, by udostępnić produkty, których jeszcze nie ma w Polsce. Zamówienia będzie można odebrać w sklepach Carrefour" - wyjaśniła Nawara-Borek.

Drugi projekt Carrefoura to pomysł z zakresu tzw. ekonomii współpracy (collaborative economy).

"Doceniając aktywność współczesnych konsumentów i popularność usług z zakresu tzw. ekonomii współpracy, Carrefour zdecydował się na wdrożenie podobnego programu w swoich sklepach. Dzięki usłudze klienci będą mogli np. zlecić zrobienie i dostarczenie zakupów w sklepach Carrefour, dzieląc się listami produktów za pośrednictwem sklepu eCarrefour.pl oraz aplikacji mobilnej Mój Carrefour" - powiedział szef departamentu IT firmy Michał Malanowski.

"Myślę, że II kwartał, to będzie ten czas, kiedy wyjdziemy z tym do klientów" - dodał.

Carrefour Polska to multiformatowa sieć handlowa, pod szyldem której działa w Polsce ponad 800 sklepów w 5 formatach: hipermarketów, supermarketów, sklepów osiedlowych i specjalistycznych oraz sklepu internetowego. Carrefour jest w Polsce również właścicielem sieci 20 centrów handlowych o łącznej powierzchni ponad 230 tys. m2 GLA oraz sieci ponad 40 stacji paliw.

media
telekomunikacja
Oceń jakość naszego artykułu:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
Źródło:
ISBnews
KOMENTARZE
(0)