Trwa ładowanie...
Zaloguj
Notowania
Przejdź na

Dobre wyniki Sfinks Polska. Zysk był prawie 10 razy wyższy

0
Podziel się:

Spółka jest jednocześnie trzecią pod względem przychodów firmą gastronomiczną w Polsce.

Dobre wyniki Sfinks Polska. Zysk był prawie 10 razy wyższy
(Sfinks Polska, mat. prasowe)

Grupa Sfinks Polska zarządzająca siecią restauracji Sphinx, Chłopskie Jadło oraz Wook zarobiła 1,68 mln zł drugim kwartale 2015 roku wobec 0,18 mln zł zysku rok wcześniej.

Skonsolidowane przychody ze sprzedaży sięgnęły 42,51 mln zł w drugim kwartale 2015 roku wobec 41,23 mln zł rok wcześniej.

"Spółka Sfinks Polska, do której należą sieci restauracji Sphinx, Chłopskie Jadło i WOOK w drugim kwartale 2015 roku zanotowała wynik EBITDA (zysk przed opodatkowaniem z wyłączeniem kosztów amortyzacji) na poziomie 4,6 mln zł, co oznacza wzrost o 51 procent rok do roku. Od kwietnia do czerwca bieżącego roku Sfinks Polska zwiększył również o 166 procent rok do roku jednostkowy zysk na działalności operacyjnej, który wyniósł 2,5 mln zł" - czytamy w komunikacie.

W ujęciu jednostkowym Sfinks miał 1,8 mln zł zysku netto w drugim kwartale 2015 roku, wobec straty wynoszącej 0,05 mln zł rok wcześniej.

"Sfinks w drugim kwartale 2015 roku ponownie zanotował zysk netto na poziomie jednostkowym, tym razem w wysokości 1,8 mln zł, podczas gdy przed rokiem było to 54 tys. zł, uzyskując jednostkowe przychody ze sprzedaży na poziomie 41,5 mln zł wobec 40,2 mln zł wygenerowanych w porównywalnym okresie 2014 roku" - czytamy dalej.

Sfinks Polska zarządza 110 restauracjami na terenie Polski, w tym siecią 95 restauracji Sphinx (segment casual dining), 10 restauracjami Chłopskie Jadło (segment premium) i 5 restauracjami WOOK (segment casual dining). Pod względem wielkości sprzedaży oraz liczby restauracji, Sphinx jest największą w Polsce siecią typu casual dining. Sfinks Polska jest jednocześnie trzecią pod względem przychodów firmą gastronomiczną w Polsce.

Oceń jakość naszego artykułu:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
Źródło:
money.pl
KOMENTARZE
(0)