*Skonsolidowane przychody ze sprzedaży grupy Gino Rossi w okresie styczeń - sierpień 2007 r. wyniosły 106,7 mln zł i są wyższe od osiągniętych w analogicznym okresie roku poprzedniego o 54,7%. *
"Istotny wpływ na wartość skonsolidowanych przychodów ze sprzedaży Grupy Kapitałowej miała sprzedaż detaliczna sklepów firmowych: "gino rossi","geox", "vanita" oraz "simple". Jej udział w skonsolidowanej sprzedaży ogółem w okresie styczeń - lipiec 2007 r. wyniósł 54,3%" - czytamy w komunikacie.
W porównaniu do analogicznego okresu 2006 roku sprzedaż detaliczna w grupie wzrosła o 72,5%.
Sprzedaż detaliczna sklepów firmowych: "gino rossi","geox", "vanita" wyniosła 47,1 mln zł (40,2% wzrost sprzedaży w porównaniu do analogicznego okresu 2006 r., natomiast sklepów firmowych z marką "simple" sięgnęła 10,8 mln zł.
Spółka Gino Rossi miała 42 tys. zł skonsolidowanej straty netto przypisanej akcjonariuszom jednostki dominującej w II kw. 2007 roku wobec 0,40 mln zł straty rok wcześniej. Skonsolidowane przychody wyniosły 33,59 mln zł wobec 19,68 mln zł rok wcześniej.
Narastająco w I-II kw. 2007 roku grupa miała 3,06 mln zł zysku wobec 2,45 mln zł zysku rok wcześniej przy obrotach odpowiednio 77,95 mln zł wobec 49,80 mln zł. (ISB)